Rutte is een beetje de Jan van vorig jaar nu he, tegen tegen tegen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef SCH het volgende:
Rutte is wel helder tot nu toe, een stuk beter dan Jan - die heeft weinig fundamenteels gemeld.
Mij viel het woord "relatie" op, ook vaak genoemd, misschien gaat ie zo 'n statement maken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb hier geen beeld, maar hoe vaak heeft ie het woord Betuttelen al in de mond genomen? 10 Keer, 20 keer?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:49 schreef sturky100 het volgende:
laat ze die moslim scholen maar gelijk verbieden. Dat hoeft er geen extra geld naar onderwijs.
Vind ik prima, maar dan ook gelijk de Christelijke scholen en ander bijzonder onderwijsquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:49 schreef sturky100 het volgende:
laat ze die moslim scholen maar gelijk verbieden. Dat hoeft er geen extra geld naar onderwijs.
Hij moet zelf ook nog even wennen denk ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:08 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb gestemd op de PvdA, maar heb nog een beetje moeite met moet nog een beetje wennen aan Bert Tichelaar...
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigt van de nieuwe fractievoorzitters, het heeft wat provinciaals.. een beetje B-niveau. Maar goed, het is dan ook de eerste keer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:08 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb gestemd op de PvdA, maar heb nog een beetje moeite met moet nog een beetje wennen aan Bert Tichelaar...
Volgens mij moet ie nog wel even wennen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:08 schreef Woodpecker het volgende:
ok, wat ongenuanceerd.: géén scholen meer met welke geloofsovertuiging dan ookquote:
Ik ook. Ik vind hem een beetje bijterig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:08 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb gestemd op de PvdA, maar heb nog een beetje moeite met moet nog een beetje wennen aan BertJacques Tichelaar...
en Albairak neemt nog eens lekker de tv-gids van vanavond doorquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef Woodpecker het volgende:
Zo, Rutte schiet lekker onder de duiven van Wilders
Jacques inderdaad... Bert Tigchelaar is de inmiddels overleden oud-correspondent van het NOS-journaal in Duitsland...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind hem een beetje bijterig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |