een genuwine Brabo, he. In ieder geval beter te verstaan dan de Limbo's in het kabinetquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef sturky100 het volgende:
hij ligt niet lekker in het gehoor. Ik moet moeite doen om hem te begrijpen
Vind je Balkenende fijner om naar te luisteren dan? Ik kan bij Balkenende mijn aandacht er vaak maar moeilijk bij houden, dat valt me bij Van Geel makkelijker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef sturky100 het volgende:
Ik vind het geen fijne man om naar te luisteren. En dan te bedenken dat ik op deze partij gestemd heb
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef Woodpecker het volgende:
Rutte komt nog steeds over als een verongelijkt jongetje dat het niet eerlijk vind dat die grote jongen in de klas zijn lollie heeft afgepakt...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:41 schreef sturky100 het volgende:
Ja, van geel heeft nichterige beweginkjes, vooral soms met zijn handen en vingers
ik heb vanaf het begin een zwak voor balkie. Bleef altijd positief in de slechte jaren, voerde hervormingen door in sociale stelsel ondanks alle kritiek vanuit volk en media en in buitenlands beleid komt hij niet over als anti amerika. Hij heeft een wat sloom en braaf imago, maar internationaal gezien(en gezien onze geringe importantie in de wereld)vind ik dat wel prima. Ik moet er niet aan denken dat Jan of Geert premier zouden worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Vind je Balkenende fijner om naar te luisteren dan? Ik kan bij Balkenende mijn aandacht er vaak maar moeilijk bij houden, dat valt me bij Van Geel makkelijker.
Ik heb haar nog nooit goed horen debatteren. Altijd eh eh eh eh...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:53 schreef venomsnake het volgende:
jeetje Thieme, slik es een diazepammetje..![]()
Wat dat laatste betreft ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:51 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ik heb vanaf het begin een zwak voor balkie. Bleef altijd positief in de slechte jaren, voerde hervormingen door in sociale stelsel ondanks alle kritiek vanuit volk en media en in buitenlands beleid komt hij niet over als anti amerika. Hij heeft een wat sloom en braaf imago, maar internationaal gezien(en gezien onze geringe importantie in de wereld)vind ik dat wel prima. Ik moet er niet aan denken dat Jan of Geert premier zouden worden.
En de camera zoemde nog even in op Maria - vossenbontje - Van der Hoeven toen Thieme aan het woord wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:51 schreef Arcee het volgende:
Marianne Thieme.
Wat heeft ze een raar ding om.
Zal wel een anti-bont-statement zijn, hè? [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Halsema wil weer veel meer geld in het zwarte gat genaamd milieu en openbaar vervoer![]()
dat ben ik wel met je eens hoor. Jan Peter is heel saai. Ik vind het leuker en spannender en kan ook beter mijn aandacht erbij houden als Jan, Geert of Rita aan het woord zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft ben ik het helemaal met je eens.
Verder was ik nooit zo onder de indruk van Balkenende, maar ik ben hem wel veel meer gaan waarderen de afgelopen jaren. (Komt ook omdat ik dit kabinet véél meer zie zitten dan de vorige drie.)
Evengoed kan ik mijn aandacht slecht bij zijn verhaal houden als hij langer dan twee minuten aan het woord is. Hij praat vaak zo afstandelijk en abstract. Het is niet dat hij onbegrijpelijk spreekt, maar mijn interesse zakt vaak al snel weg.
het wordt een lange zit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef methan het volgende:
Heb Wilders nog niet gezien of gehoord
Ze heeft een bontje van vilt omquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit? (heb alleen geluid, geen beel...)
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:42 schreef venomsnake het volgende:
Typisch VVD, komt weer met aanslagen aankakken..![]()
[afbeelding]
Onze nieuwe oppostie ''held''
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:46 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik heb iig vrij genomen morgen middag![]()
Donderdag 1 maart
10.15 uur - Beëdiging nieuwe leden
10.45 uur - Regeringsverklaring
Aansluitend: schorsing van ±11.30 uur tot 12.30 uur
12.30 uur - Debat over de regeringsverklaring (eerste termijn Kamer)
Aansluitend schorsing van ±17.30 tot 19.00 uur.
19.00 uur - Voortzetting van het debat over de regeringsverklaring (antwoord regering in eerste termijn, gevolg door tweede termijn Kamer en regering)
Einde vergadering: Stemmingen
Spreektijden:
35 minuten voor CDA en PvdA
25 minuten voor SP en VVD
15 minuten voor PVV, GroenLinks en ChristenUnie
10 minuten voor D66, PvdD en SGP
Volgorde sprekers (begrotingsvolgorde): SP, CDA, VVD, PvdA, PVV, ChristenUnie, GroenLinks, D66, PvdD, SGP
Ik verwacht toch wel enig vuurwerk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |