quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou gezellig, zolang ie anderen niet durven te regeren met de SP moet ie eerst 76 zetels halen
Bij de provinciale verkiezingen verwacht ik toch een kleine tegenvaller voor de SP. (wel winst, maar niet veel)quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alvast campange aan het voeren voor de volgende grote overwinning..![]()
*proest*quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef SCH het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Balkenende zich dan een echte leider gaat tonen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou gezellig, zolang ie niet durft te regeren geen compromissen wil sluiten met anderen moet ie eerst 76 zetels halen
quote:Ik vroeg het aan de premier meneer Tiggelaar, zo ver bent u nog niet
een wielrennerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat joop wijn de homo binnen het cda was, wat is dit dan voor 'n figuur?
Er gaan sterke geruchten dat hij ook een homo is maar volgens mij is dat vooral gebaseerd op zijn nichterige uitstraling...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat joop wijn de homo binnen het cda was, wat is dit dan voor 'n figuur?
een genuwine Brabo, he. In ieder geval beter te verstaan dan de Limbo's in het kabinetquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef sturky100 het volgende:
hij ligt niet lekker in het gehoor. Ik moet moeite doen om hem te begrijpen
Vind je Balkenende fijner om naar te luisteren dan? Ik kan bij Balkenende mijn aandacht er vaak maar moeilijk bij houden, dat valt me bij Van Geel makkelijker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef sturky100 het volgende:
Ik vind het geen fijne man om naar te luisteren. En dan te bedenken dat ik op deze partij gestemd heb
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef Woodpecker het volgende:
Rutte komt nog steeds over als een verongelijkt jongetje dat het niet eerlijk vind dat die grote jongen in de klas zijn lollie heeft afgepakt...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:41 schreef sturky100 het volgende:
Ja, van geel heeft nichterige beweginkjes, vooral soms met zijn handen en vingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |