Lok-Efebo (c) Danielquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:01 schreef mrdjey het volgende:
Lok-Pedo
Ik ben geen pedo en doe dat ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Hij zit als volwassen vent op een speelgoed website te kijken?
Hmmm...![]()
Och heb je hem weerquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef Daniel.J het volgende:
Hard tegen hard, die jongen leest gewoon wat hij wilt lezen, ik heb uitgelegd wat het verschil tussen efebofilie en pedofilie is, en daarbij dat het niet direct aanranding/moord betreft, als laatste dat oproepen tot geweld strafbaar is en uitlokking net zo goed, en dan zegt die mafkees dat ik pedofilie goedpraat....
Mensen graag in hokjes willen stoppen zal het wel weer zijn, zodat ze niet hoeven na te denken over de inhoud.
Och heb je hem weerquote:
Hahaquote:
Haha sneu ventje ben je tochquote:
Als we jou dan een efebofiel noemen, ben je dan tevreden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef Daniel.J het volgende:
en dan zegt die mafkees dat ik pedofilie goedpraat....
Mensen graag in hokjes willen stoppen zal het wel weer zijn, zodat ze niet hoeven na te denken over de inhoud.
Dat is niet correct.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Als we jou dan een efebofiel noemen, ben je dan tevreden?
1. Je spoort van geen kant. Als volwassen persoon dien je zelf te weten waar zoal de grenzen wettelijk, als sociaal liggen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 05:55 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Als 1. een puber zelf iemand seks aanbied waar is het dan 'fout'
Maar daar krijgen we geen uitleg van, oh het kind meent het niet, of dat soort dingen zijn goedpraterij van de pedo's (correctie het gaat niet over pedo's dit is efebofilie)
En 2. de persoon die erop ingaat vergelijken met een "aanrander" of "moordenaar", dit noem je dehumanisatie, en erop volgt de razernij zo'n persoon "op te knopen" of "zn ballen eraf te hakken"
Zien jullie zelf niet hoe extremistisch dit is?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 06:06 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
1. Je spoort van geen kant. Als volwassen persoon dien je zelf te weten waar zoal de grenzen wettelijk, als sociaal liggen.
waar haal jij kindermisbruik nou weer vandaan...quote:2. Personen die erop ingaan weten zelf ook donders goed dat ze fout bezig ziijn. En dehumanisatie staat geheel los van kindermisbruik.
Ah, mijn eigen land.. nou vertel maar.quote:3. Als dit normale gewoontes zijn in je eigen land zijn, verzoek ik je dringend tot snel een enkeltje grot aan te schaffen.
Meisjes van -18 zijn voor de wet nog kinderen marc D.quote:Op donderdag 8 maart 2007 06:18 schreef Daniel.J het volgende:
waar haal jij kindermisbruik nou weer vandaan...![]()
Toch? En daar komt 'ie nu meequote:Op donderdag 8 maart 2007 06:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Meisjes van -18 zijn voor de wet nog kinderen marc D.
Aha, een voorstander van kindermisbruik met minderjarigen via internet? Zo ja, kap ik nu met een nog niet eens begonnen discussie.quote:
via internet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 06:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Aha, een voorstander van kindermisbruik met minderjarigen via internet? Zo ja, kap ik nu met een nog niet eens begonnen discussie.
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |