Is dat een hobby van je om je als 13 jarig meisje uit te geven?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Oke Fokkers,
Ik zit nu met een pedo op msn die ik als 'meisje13' volledig uit de tent heb gelokt. Heb zijn (fake)naam gegoogeld en hij staat op allerlei sites waar tegen hem gewaarschuwd wordt. Hij vertrouwt me zo dat hij met me wil afspreken (ik ben dus meisje van 13 in zijn ogen, moet in string gekleed komen en zal veel geld verdienen met modellenwerk. Zegt hij)
Wat kan ik het beste doen? Camera gaat sowieso mee natuurlijk, maar zou je hier de politie voor kunnen inschakelen? Hij heeft nog niets strafbaars gepleegd imo..
De blauwen werken zelf ook zo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
hij heeft nog niks gedaan en is niet strafbaar. uitlokking is verboden.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:35 schreef tonks het volgende:
Mensen die dat soort doen zijn of zelf pedo of misbruikt door ome henk
j, en zit ook op een lego website te kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:37 schreef seto het volgende:
ahaha je gebruikt internet explorer
Totdat die vent zoiets met jouw dochter uithaalt, dan blaat je anders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij zit als volwassen vent op een speelgoed website te kijken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
j, en zit ook op een lego website te kijken![]()
Dat is de titel van de Slowchat op een ander forumquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
j, en zit ook op een lego website te kijken![]()
Hij heeft zijn eigen naam weggehaald in de screenshotquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Hij zit als volwassen vent op een speelgoed website te kijken?
Hmmm...![]()
Zolang je geen bestanden aanneemt of naar 'em verstuurt of webcam dingen doet heeftie geen mogelijkheid om je IP te achterhalen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat is de titel van de Slowchat op een ander forum
In hoeverre kan deze gast mij traceren? Qua IP adres etc. Als ik volledig anoniem kan blijven wil ik de pliesie wel inschakelen.
Nu wil ik niet inbreken op je privacy, maar heb je geen kleine zus bij wie je dit 'zou hebben gezien' ?!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat is de titel van de Slowchat op een ander forum
In hoeverre kan deze gast mij traceren? Qua IP adres etc. Als ik volledig anoniem kan blijven wil ik de pliesie wel inschakelen.
Ik keur ook niet goed wat die gast doet. Alleen ik bedoel dat de politie hier echt niet in actie zal komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:43 schreef Snakiej het volgende:
[..]
Totdat die vent zoiets met jouw dochter uithaalt, dan blaat je anders.
Uitlokking of niet, dit soort personen zou niet meer mogen leven. Punt uit.
Okquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zolang je geen bestanden aanneemt of naar 'em verstuurt of webcam dingen doet heeftie geen mogelijkheid om je IP te achterhalen.
Of dat er een stuk of 80 fokkers achter 'em aangaan om hem eens even goed uit te schelden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ok![]()
De reden dat ik zijn adres hier weglaat is overigens omdat ik niet wil dat hij me via dit account kan googelen.
Erg goede tip!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
0800-7000
In hoeverre is het pedo-achtig om meisjes te playen die 21 zijn?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef Florian_ het volgende:
haha ik heb dat ook een keer meegemaakt![]()
het was oudejaarsavond, en ik was met een groep vrienden uitgeweest, en we gingen daarna nog even computeren. We waren wat bezopen en vonden het wel een leuk idee om naar een chatroom te gaan met als naam "leukmeisje21" (ofzo). We gingen privegesprek doen met een ander persoon die als naam "esther18" had. Naja wij natuurlijk gelijk msn vragen en toevoegen met een vage msn die niet op die van een jongen leek. Zo cam aangedaan, blijkt het dus een gast te zijnWij dik belachelijk maken etc etc, en foto geven van een meisje uit mn klas om hem te laten geloven dat wij wel meisje waren en het wel okay vonden dat hij een gast was.
Iig, om een lang verhaal kort te maken. Hij bleek dus een tekenaar van Donald Duck te zijn (stond jaar geleden ook newsitem over hem op Fok!, dat ie pedo was etc) en hij wilde allemaal dingen afspreken blabla. Nog msn van die zanger van di-rect gehad (zijn gelijk geblokt natuurlijk). Grappige is dus, dat dus een jaar later hier op Fok stond dat ie pedo was, terwijl wij met hem gechat hebben
trieste figuren zijn het..naja wij ook natuurlijk op die avond, maar vooruit
btw. ook geen games spelen he! alles buiten chatten kan je IP weergevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ok![]()
De reden dat ik zijn adres hier weglaat is overigens omdat ik niet wil dat hij me via dit account kan googelen.
Dat is er jammer aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik keur ook niet goed wat die gast doet. Alleen ik bedoel dat de politie hier echt niet in actie zal komen.
omdat ie zijn fake naam heeft gegoogled..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:54 schreef Dickbride het volgende:
Hoe weet je nou of JIJ niet met een diender zit te chatten![]()
![]()
ik zei (ofzo) erachter omdat ik niet meer weet wat ik gezegd heb, volgens mij heb ik hem verteld dat ik net 16 was. En hij is uiteindelijk opgepakt vanwege pedopraktijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In hoeverre is het pedo-achtig om meisjes te playen die 21 zijn?
en dan eindig jij in de cel met een strafblad vanwege mishandeling..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:58 schreef Deetch het volgende:
Neem een knokploeg mee en sla de beste man gehandicapt of in ieder geval redelijk bont en blauw. Vervolgens check je z'n ID en daarna geef je hem bloot bij alle instanties die je kan bedenken. Denk aan familie, buurtbewoners, werk, politie (meld misdaad anoniem)
En dan dat taaltje erbij.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom in Godsnaam MSN jij onder de naam meisje13?
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En dan dat taaltje erbij.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |