in vergelijking met "nou... gezellig"... jazekerquote:
Hij zei nena's favoriete hobby.... en daarvoor deed hij het mimicken naar eric toe zonder geluidquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:40 schreef teamlead het volgende:
Bij "je weet wel" en "Nederlands favoriete hobby" denk ik toch niet aan een jointje...
Het kan niet de hele dag feest zijn he?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
in vergelijking met "nou... gezellig"... jazeker
Ik wil me ergeren![]()
Huub sprak over "Nena's favoriete hobby"quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:40 schreef teamlead het volgende:
Bij "je weet wel" en "Nederlands favoriete hobby" denk ik toch niet aan een jointje...
Ik verstond ook "nederlands"quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij zei nena's favoriete hobby.... en daarvoor deed hij het mimicken naar eric toe zonder geluid
Dan hoorde ik het verkeerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij zei nena's favoriete hobby.... en daarvoor deed hij het mimicken naar eric toe zonder geluid
hm.. ik verstond echt Nederlands.. maar ik geloof ook niet dat Nena niks leukers kan verzinnen dan blowenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:42 schreef bright_side_of_lif... het volgende:
[..]
Huub sprak over "Nena's favoriete hobby"
Ik verstond ook Nenaquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. ik verstond echt Nederlands.. maar ik geloof ook niet dat Nena niks leukers kan verzinnen dan blowen
Join te club.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. ik verstond echt Nederlands.. maar ik geloof ook niet dat Nena niks leukers kan verzinnen dan blowen
Jaap is naar de tandarts jongensquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef RSie het volgende:
Nou,.. Ik vind het wel Gezellig!!
kan iemand mij vertellen waar Los Jaapos uithangt?
of zit ie nou weeer in de snackbar?
Hier ook ... zeker met de stemmetjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:42 schreef Fast_Eddy het volgende:
sorry hoor maar ik lig in een deuk![]()
al zijn tanden eruit halen zodat ie alleen nog maar vloeistoffen binnen kan krijgen??quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap is naar de tandarts jongens
Al een tijdje
de tandartsquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Japio gegeten?
Tandpastaquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Japio gegeten?
Jawel hoor, lees maar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als voorgerecht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:46 schreef teamlead het volgende:
de tandarts
Yup, maar de bewoners hebben het ook nog niet door...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als voorgerecht?
Maar hij is nu dus naar de tandarts, begrijp ik?
Het interesseert ze niet wezenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef Charmian het volgende:
Toch sterven die hersencellen van die mensen die daar zitten sneller af dan normaal. Dat bij niemand ff opkomt om aan Brian te vragen of hij weet waar Jaap is.
Ik hoorde ook duidelijk Nena's hobby.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:47 schreef Sonique het volgende:
ZOu het dan niet Neerlands favoriete hobby moeten zijn?
Lijkt mij dat Huub zich daar niet in vergist, en dus Nena's favoriete hubby zei (wat hij wel meer heeft gezegt)
Nou, gezellig...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef Tessa_77 het volgende:
wat stond er nu op het scherm?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:51 schreef Tessa_77 het volgende:
...en het geluid weeer weggedraaid
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef the_undertaker het volgende:
Ik dacht dat ik Darth Vader hoorde, maar nee.... het is Japio die ademt
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef the_undertaker het volgende:
Ik dacht dat ik Darth Vader hoorde, maar nee.... het is Japio die ademt
Op zich niet zo'n gekke gedachte.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap is helemaal para, hij gaat meteen zijn kastje kontroleren. Bang dat er iemand aangezeten heeft.
Parajuniorquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Snollie voelt zich niet zo lekker, last van de blaasontsteking.....duhhhhhhhh, ze is gewoon zat.
idd ze zei het gisteren toch al?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:54 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Amanda heeft haar antibiotica een beetje te laat gekregen volgens mij. Dat vind ik dan wel weer flauw, dat ze haar dat niet eerder geven.
Burger Kingetje gepakt onderweg?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef Tessa_77 het volgende:
jaab zei demonstratief dat zijn verdoving nog werkte en niet kon eten
Dat houdt ie vast niet vol.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:52 schreef teamlead het volgende:
hij moet nog een uur wachten voor hij kan eten...de arme ziel
Wel leuk dat door een paar geintjes mensen echt denken dat de spullen onveilig zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich niet zo'n gekke gedachte.
Bedoel je misschien Hdnkkk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wel leuk dat door een paar geintjes echt denken dat de spullen onveilig zijn.
En dan te bedenken dat Amanda hier eigenlijk de aanstichter van is.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:58 schreef obezzi het volgende:
is jaap al afgevalle?
In het begin, toen er drank en sigaretten werden verstopt dacht ik nog wow, het zal je maar gebeuren!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wel leuk dat door een paar geintjes echt denken dat de spullen onveilig zijn.
En dan te bedenken dat Amanda hier eigenlijk de aanstichter van is.
die moet je andersom zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:59 schreef BBW het volgende:
En een nietmachine niet en een naaimachine naait![]()
Moet je dat nou zeggen, ik heb net mijn eten achter mijn kiezenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast wel.. hij heeft gisteren alles uitgekotst..
Neequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:59 schreef BBW het volgende:
En een nietmachine niet en een naaimachine naait![]()
Ook, maar Amanda heeft het de laatste dagen ook erg op lopen stoken.quote:
ik snap je wel maar vind het wel een beetje flauw..quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee
Een naaimachine naait en een nietmachine niet...
quote:
We gaan haar heilig verklaren ok?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:00 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik snap je wel maar vind het wel een beetje flauw..
je moet natasia nageven dat ze veel is afgevallen..zo af en toe snoepen moet kunnen...dat doe jij toch ook denk ik?
quote:
Over anderhalf jaar zit Natasje weer op haar oude gewicht, ik beloof het je.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:00 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik snap je wel maar vind het wel een beetje flauw..
je moet natasia nageven dat ze veel is afgevallen..zo af en toe snoepen moet kunnen...dat doe jij toch ook denk ik?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef 2live het volgende:
ik begrijp dat het weer boeiend is op de streams![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar zit Natasje weer op haar oude gewicht, ik beloof het je.
quote:
bij mij Sylquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric draait lekkerder dan Brian MET Dj-Leraar...![]()
Ja de kots liep zo naar beneden tussen zijn huidplooienquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je dat nou zeggen, ik heb net mijn eten achter mijn kiezen![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef FSR het volgende:
OMG hoe kan je mixen als je niet weet hoe muziek in elkaar zit...
Wijze opmerking van Hdnkkk: ow, je moet naar de muziek luisteren...![]()
nou...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef Katewalker het volgende:
Nou nou, ik heb alle cossen vanaf gisteravond zo'n beetje gelezen..gezellig!
NOT![]()
Dat leert hij nu allemaal...quote:
Dan weet je iig dat er 1 stereotiepe om zeep geholpen is: "dikke mensen zijn gezellig"quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef Katewalker het volgende:
NOT![]()
weeetogquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat leert hij nu allemaal...
Die verlaat die kooi als wijs man![]()
Heeft 'ie dan toch mooi bewerkstelligd, brodda...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef FSR het volgende:
Wijze opmerking van Hdnkkk: ow, je moet naar de muziek luisteren...![]()
Heb je niet genoten dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef Katewalker het volgende:
NOT![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weet je iig dat er 1 stereotiepe om zeep geholpen is: "dikke mensen zijn gezellig"
je maakt me toch niet blij met een dooie mus he?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ligt het aan mij of is Japie sowieso weer "verdwenen"?
nog 1 , donkere mensen hebben altijd gevoel voor ritme. Die stelling heeft natasia onderuit gehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weet je iig dat er 1 stereotiepe om zeep geholpen is: "dikke mensen zijn gezellig"
toch knap dat hij daar ergens in huis is en het toch voor elkaar krijgt om niet in beeld te komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef Sonique het volgende:
Ach kom op, vinden ze alle muziek die ik leuk vind ook leuk ofozo?
Geen idee, ik heb sinds Jaap vannacht in bad zat de streams al niet meer aangehad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Het Spijt Mequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je maakt me toch niet blij met een dooie mus he?
zie hem namelijk graag verdwijnen
en ikkequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef Sonique het volgende:
Ach kom op, vinden ze alle muziek die ik leuk vind ook leuk ofozo?
Die was al ff onderuit gehaald, maar je hebt gelijk..... ik was weer niet kritisch genoegquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:12 schreef 2live het volgende:
nog 1 , donkere mensen hebben altijd gevoel voor ritme. Die stelling heeft natasia onderuit gehaald.![]()
Je liegt! Je hebt zitten lurken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb sinds Jaap vannacht in bad zat de streams al niet meer aangehad.
* Leandra doet alleen nog "kritische analyses"![]()
Ik wel.....al kostte dat moeite............quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb sinds Jaap vannacht in bad zat de streams al niet meer aangehad.
* Leandra doet alleen nog "kritische analyses"![]()
Of Racoonquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef Sonique het volgende:
direct gaan joss stone draaien ofzo...
dan word ik gek...
Gelijk heeft hij...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:14 schreef Ashrak het volgende:
Volgens mij slaapt hij echt ...
Helaas voor jou, gelukkig voor mij: ik heb niet gekeken....quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Je liegt! Je hebt zitten lurken!![]()
Toch?![]()
Niet!?![]()
Antwoord op je drie vragen:quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef DoomiNL het volgende:
Hey ik heb 4dagen DGK streams niet gevolgd en er is al weer zo veel gebeurd!
Klopt het dat Sylvia huub niet meer kan backuppen in de volgende stemmingsronde en dat talpa huub eruit wilt hebben en daarom die dikke gast in het huis gestopt hebben?
Ja, vind ik ook.quote:
Helaas voor mij!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas voor jou, gelukkig voor mij: ik heb niet gekeken....
Jaap?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:14 schreef Ashrak het volgende:
Volgens mij slaapt hij echt ...
Dat weet je maar nooit, ik dacht gisteren ook er zal niks meer gebeuren en toen brak de hel los daar...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
Er gebeurt niet veel meer geloof ik. En straks ook nog een film. Dus voor vandaag is het wel voorbij.
Thanks, waarom kan sylvia huub niet meer backuppen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Antwoord op je drie vragen:
Ja
Nee
Nee
Als je immuniteit heb mag je geen stem uitbrengen... Dus kan Sylvia een eventuele unnanieme stem tegen huub niet meer blokken..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef DoomiNL het volgende:
[..]
Thanks, waarom kan sylvia huub niet meer backuppen?
ze heeft imuniteit gekregen (van Jaap) ze mag niet weggestemd worden, maar ook niet stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef DoomiNL het volgende:
[..]
Thanks, waarom kan sylvia huub niet meer backuppen?
Dan ga ik proberen om een paar uurtjes in te halen en dan zet ik de stream even op de TV.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit, ik dacht gisteren ook er zal niks meer gebeuren en toen brak de hel los daar...
Jaap gedaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als je immuniteit heb mag je geen stem uitbrengen...
En nu met een leuke salsa eronder?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef RSie het volgende:
sorry voor de mensen die er wel van houden,...
maar Coldplay en vergelijkbare soorten muziek zijn zo ontzettend![]()
trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dan ga ik proberen om een paar uurtjes in te halen en dan zet ik de stream even op de TV.
Tot morgen allemaal ...
of misschien vanavond nog als er toch iets geks gaat gebeurden ..
denk het alleen niet met 2 films, maar je weet inderdaad maar nooit.
![]()
En een koelkast is een koele kast....quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef RSie het volgende:
sorry voor de mensen die er wel van houden,...
maar Coldplay en vergelijkbare soorten muziek zijn zo ontzettend![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dan ga ik proberen om een paar uurtjes in te halen en dan zet ik de stream even op de TV.
Tot morgen allemaal ...
of misschien vanavond nog als er toch iets geks gaat gebeuren ..
denk het alleen niet met 2 films, maar je weet inderdaad maar nooit.
![]()
Te gek nummer is datquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef the_undertaker het volgende:
Ook YouTube ff aangezet
http://www.youtube.com/watch?v=h7ctwYkk9CE
hel wat beter dan die Coldplay crap
Gek werd of al was?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap gedaan![]()
Voordat hij gek werd![]()
alles is sowieso beter dan de bagger van Brianquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef RSie het volgende:
Sylvia's keuze is beter!!!
wel toepasselijke muziek met het weer buitenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef the_undertaker het volgende:
Ook YouTube ff aangezet
http://www.youtube.com/watch?v=h7ctwYkk9CE
hel wat beter dan die Coldplay crap
Door een nummer van N*E*R*D.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub leeft weer...
quote:
Ze gaan twee films bekijken dus we kunnen mooi slaap in gaan halen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Mika25 het volgende:
Wanneer is de volgende vreet/zuip party van Jaap? Heeft iemand vandaag's script al gezien?
Ziet er een beetje saai uit momenteel...
Het zag er gister ook naar uit dat het heel saai ging worden...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaan twee films bekijken dus we kunnen mooi slaap in gaan halen.
Schiet je wel op, Jaap z'n verdoving is vast zo uitgewerkt en dan mag Jaap ook weer eten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:30 schreef Sonique het volgende:
* Sonique gaat maar eens wat eten...
Het is idd wel wat overgewaardeerd!! als producers hebben ze trouwens wel topnummers gemaakt, en hun remix van Sympathy for the devil is echt helemaal geweldig! (maar goed,.. dat is eigenlijk niet hun verdienste)quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:27 schreef Sonique het volgende:
N*E*R*D is wel grappig... Ik vind het wel iets te overgwaardeerd...
[Amanda modus} moet ik naar de onsteking blazen? [Amanda modus /off]quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:36 schreef Nicoss het volgende:
[..]
En ze noemt het blaasontstekeing haha
Je denkt dat ze het verschil weet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:36 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Volgens de bewoners heeft DGK_REDACTIE vanavond een feest, 'achter' is vanavond bijna iedereen weg. Daarom krijgen ze in de villa rond 21:30 film ... sterker nog, ze hebben 2 films.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:35 schreef Nicoss het volgende:
Aangezien het gister heel laat is geworden en ik wel wat slaap heb in te halen ben ik benieuwd of DGK_REDACTIE meeleest. zo ja???
Mag ik douchen en slapen of is het nog de moeite om even te blijven..................???
Als ze nou juist dan gaan rellen, kan die redactie ook nooit meer een feestje gevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens de bewoners heeft DGK_REDACTIE vanavond een feest, 'achter' is vanavond bijna iedereen weg. Daarom krijgen ze in de villa rond 21:30 film ... sterker nog, ze hebben 2 films.
En ze denkt 't met antibiotica op te lossenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:36 schreef Nicoss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens de bewoners heeft DGK_REDACTIE vanavond een feest, 'achter' is vanavond bijna iedereen weg. Daarom krijgen ze in de villa rond 21:30 film ... sterker nog, ze hebben 2 films.
[Brianmodus] Nee popje, je moet mij een blowjob geven [/Brianmodus]quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:39 schreef FSR het volgende:
[Amanda modus] moet ik naar de onsteking blazen? [Amanda modus /off]
Veel te ingewikkeld voor een amanda reactiequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef cindy10 het volgende:
[amandamodus] een onstekingsreactie??? oww ben ik nu brandgevaarlijk dan?
schat ik haar nu weer te hoog in?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld voor een amanda reactie![]()
![]()
Je overschat haar capaciteiten![]()
Zou dit er wel bij passen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld voor een amanda reactie![]()
![]()
Je overschat haar capaciteiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |