Dat weet je maar nooit, ik dacht gisteren ook er zal niks meer gebeuren en toen brak de hel los daar...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
Er gebeurt niet veel meer geloof ik. En straks ook nog een film. Dus voor vandaag is het wel voorbij.
Thanks, waarom kan sylvia huub niet meer backuppen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Antwoord op je drie vragen:
Ja
Nee
Nee
Als je immuniteit heb mag je geen stem uitbrengen... Dus kan Sylvia een eventuele unnanieme stem tegen huub niet meer blokken..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef DoomiNL het volgende:
[..]
Thanks, waarom kan sylvia huub niet meer backuppen?
ze heeft imuniteit gekregen (van Jaap) ze mag niet weggestemd worden, maar ook niet stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef DoomiNL het volgende:
[..]
Thanks, waarom kan sylvia huub niet meer backuppen?
Dan ga ik proberen om een paar uurtjes in te halen en dan zet ik de stream even op de TV.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit, ik dacht gisteren ook er zal niks meer gebeuren en toen brak de hel los daar...
Jaap gedaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als je immuniteit heb mag je geen stem uitbrengen...
En nu met een leuke salsa eronder?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef RSie het volgende:
sorry voor de mensen die er wel van houden,...
maar Coldplay en vergelijkbare soorten muziek zijn zo ontzettend![]()
trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dan ga ik proberen om een paar uurtjes in te halen en dan zet ik de stream even op de TV.
Tot morgen allemaal ...
of misschien vanavond nog als er toch iets geks gaat gebeurden ..
denk het alleen niet met 2 films, maar je weet inderdaad maar nooit.
![]()
En een koelkast is een koele kast....quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef RSie het volgende:
sorry voor de mensen die er wel van houden,...
maar Coldplay en vergelijkbare soorten muziek zijn zo ontzettend![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dan ga ik proberen om een paar uurtjes in te halen en dan zet ik de stream even op de TV.
Tot morgen allemaal ...
of misschien vanavond nog als er toch iets geks gaat gebeuren ..
denk het alleen niet met 2 films, maar je weet inderdaad maar nooit.
![]()
Te gek nummer is datquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef the_undertaker het volgende:
Ook YouTube ff aangezet
http://www.youtube.com/watch?v=h7ctwYkk9CE
hel wat beter dan die Coldplay crap
Gek werd of al was?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap gedaan![]()
Voordat hij gek werd![]()
alles is sowieso beter dan de bagger van Brianquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef RSie het volgende:
Sylvia's keuze is beter!!!
wel toepasselijke muziek met het weer buitenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef the_undertaker het volgende:
Ook YouTube ff aangezet
http://www.youtube.com/watch?v=h7ctwYkk9CE
hel wat beter dan die Coldplay crap
Door een nummer van N*E*R*D.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub leeft weer...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |