16 nov , sport.nlquote:Challenger Helsinki: Haase kansloos tegen Kamke
Robin Haase heeft een pak slaag gekregen in de kwartfinale van het Challengertoernooi van Helsinki. De Haagse nummer één van de plaatsingslijst werd met 3-6, 2-6 van de baan geslagen door de Duitser Tobias Kamke (ATP-246).
Haase had het vooral moeilijk op zijn eigen servicegames. Zo werd hij maar liefst vier keer gebroken in twee sets en wist hij amper één keer de opslag van zijn tegenstander terug te pakken. Kleine kansen waren er nog wel in beide sets, maar die wist de Nederlander niet te grijpen.
Dit weekend reist Haase samen met Jesse Huta Galungaf naar het Britse Shrewsbury om daar volgende week deel te nemen aan een Challengertoernooi.
Ik moet zeggen dat ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt, MAAR ...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:07 schreef thettes het volgende:
Ik volg het tennis niet echt heel erg hoor, maar ik krijg toch wel het idee dat Haase nu al zeer grote moeite heeft om rond de 120e plek te blijven hangen, laat staan de top 100 in te duiken.
Voor een grote belofte van het Nederlandse tennis valt me dat wel enigszins tegen. Ik zie hem dan ook niet meteen als toekomstige top 20 speler eigenlijk. Hetzelfde overigens met die drie andere kerels (de Bakker, Sijsling en die andere)
Of, zit ik er helemaal naast? (hoop het wel voor het Nederlandse tennis)
Persoonlijk denk ik dat je er toch een beetje naast zit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:07 schreef thettes het volgende:
Ik volg het tennis niet echt heel erg hoor, maar ik krijg toch wel het idee dat Haase nu al zeer grote moeite heeft om rond de 120e plek te blijven hangen, laat staan de top 100 in te duiken.
Voor een grote belofte van het Nederlandse tennis valt me dat wel enigszins tegen. Ik zie hem dan ook niet meteen als toekomstige top 20 speler eigenlijk. Hetzelfde overigens met die drie andere kerels (de Bakker, Sijsling en die andere)
Of, zit ik er helemaal naast? (hoop het wel voor het Nederlandse tennis)
Klopt.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:22 schreef Tim86 het volgende:
op teletekst stond dat Haase op 5-3 heeft opgegeven...wazig..
Dat is het probleem van de meeste mensen. Je bent namelijk niet een apart geval. Heel veel mensen nemen dat soort figuren als referentiekader. Iets wat niet realistisch is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:51 schreef thettes het volgende:
Ik bedoelde dat ik het tennis niet écht heel erg volg, wel een beetje natuurlijk. Het is meer dat ik niet weet hoe de gemiddelde top-20'er zich ontwikkelt. Ik zou persoonlijk denken dat het wat sneller gaat, om nog maar niet te spreken van de echte wereldtop. Maar daar heb ik maar een beperkt referentiekader met vooral mensen als Hingis die op hun 16e al 1e stonden (bij de vrouwen dan)
quote:Op donderdag 6 december 2007 09:51 schreef XL het volgende:Komkommertijd
![]()
Robin Haase reed vanmorgen in een Citroen Picasso over de Utrechtsebaan (A12) bij Den Haag.
Geen dank voor dit sterke verhaal.
Voorquote:Op donderdag 6 december 2007 09:51 schreef XL het volgende:Komkommertijd
![]()
Robin Haase reed vanmorgen in een Citroen Picasso over de Utrechtsebaan (A12) bij Den Haag.
Geen dank voor dit sterke verhaal.
ATP Chennai (India).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:54 schreef SCH het volgende:
Op welk tournooi Ambro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |