Daar moet ie zich eerst nog maar voor kwalificeren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
Sowieso al een goede voorbereiding op de AUSOPEN. Of hij nu verder komt of niet.
Vierde volgens mij, geen Lapentti.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
hij staat ook vijfde op de lijst van alternates...hopen dus op rechtstreekse deelname
Dat wist ie al. Een beetje vorm kan dan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar moet ie zich eerst nog maar voor kwalificeren.
Nee, Cilic brak één keer terug door o.a. twee dubbele fouten van Robin.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:37 schreef TubewayDigital het volgende:
heeft hij de set
Nee, is teruggebroken. Vooralsnog niks aan de hand *3-5.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:37 schreef TubewayDigital het volgende:
heeft hij de set
Tsja, zonde dat we het niet kunnen zien. Nou sloeg Cilic wel Mahut er hard af in de vorige ronde, dus slecht staat die allerminst te spelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:31 schreef Tim86 het volgende:
hij geeft het echt af in deze fase...zonde
(kan ook aan wereldspel van cilic liggen maar kan het me haast niet voorstellen)
OMGquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:07 schreef Norrage het volgende:
Als hij geen top 50 is aan het eind van het jaar dan kunnen we hem inderdaad afschrijven.
hmmmm gaat wel erg snel dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:07 schreef Norrage het volgende:
Als hij geen top 50 is aan het eind van het jaar dan kunnen we hem inderdaad afschrijven.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lijkt me heel fijn, dat linkerenkeltje op die laatste foto
Toppie, maar wel sterke tegenstander.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:08 schreef TubewayDigital het volgende:
haase VS ljubicic
hij zit dus in het hoofdtoernooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |