abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46785004
Stukken minder overzichtelijker dan de oude varianten. Dat ben ik met je eens. Beetje meer hectisch.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:43:51 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46785037
Er zijn wel veel units en gebouwen, maar na een tijdje herken ik ze allemaal wel. Dat duurt altijd even .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46785062
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:39 schreef VoreG het volgende:
Is er ergens een torrent van de demo? Gewoon downloaden gaat namelijk niet omdat m'n internet er af en toe uitvliegt.
http://www.mininova.org/tor/599032

Hier had ik 'm vandaan. Redelijk vlot ging het.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46785082
De hotkeys zijn ook anders, nu veel met F1 t/m F9. Wel raar dat die Surveyor (dat outpost voertuigje) een andere hotkey heeft om te deployen dan een MCV zelf.. lekker verwarrend
pi_46785263
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Obelisk is cool, maar nu heeft zelfs de mammouth tank een laser .
Hoezo NU? In TS had de Mammoth ook al een railgun.
pi_46785400
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

http://www.mininova.org/tor/599032

Hier had ik 'm vandaan. Redelijk vlot ging het.
Dank je
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 20:56:10 #97
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46785507
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren dat C&C1 zoveel laserbagger had.
Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46785563
Echt heel enthousiast word ik er niet van. Ik probeer 1 ding te bedenken wat vernieuwend is maar ik kan er helemaal niets vernieuwends in vinden. Voorspelbaar. EA .
For great justice!
pi_46785673
Vernieuwend misschien niet, maar het speelt wel lekker weg en ik wil weten hoe het verhaal verder gaat.
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:00:57 #100
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46785747
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...
Jips, wat mensen hier missen is dat het perfect past in het verloop van het spel.
Nod heeft zijn lasertechnologie uitgebreid.
Terwijl GDI zijn railgun technologie uit C&C 2: Tiberium Sun heeft uitgebreid en zijn Ion-cannons heeft verbeterd.

Alles is een voortborduring op de eerste twee spellen. Je kunt gewoon geen C&C 3 maken met de graphics van C&C 1, 2 of RA 2 want dan krijg je onherroeppelijk te horen in iedere review van ieder groot blad en iedere grote gamer dat de game-engine zwaar verouders is. Zelfs deze engine word al van geroepen dat ie verouderd is. Dezelfde engine van RA2 gebruiken zou een fatale marketing-nekslag zijn voor C&C.

Ik vind de demo onderhoudend, maar omdat ik eht verhaal nog niet heb kunnen spelen naar volledigheid kan ik nog niets zeggen over de sfeer, ook is er volgens mij in de demo zwaar op de muziek bezuinigd. (dat hoop ik altans)
I mean no harm
pi_46786041
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Vernieuwend misschien niet, maar het speelt wel lekker weg en ik wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Hopelijk kan je de missies skippen.
For great justice!
pi_46786107
Eigenlijk zou die Ion Cannon niet meer mogen werken, of hebben ze een nieuw command center gebouwd?
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:10:33 #103
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46786139
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Q. het volgende:
Echt heel enthousiast word ik er niet van. Ik probeer 1 ding te bedenken wat vernieuwend is maar ik kan er helemaal niets vernieuwends in vinden. Voorspelbaar. EA .
Q. Kijk eens een paar vrienden heel lief aan. Zorg dat je Multi-player met minimaal 4 mensen via LAN speelt, gegarandeerd spelplezier...
pi_46786201
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Q. Kijk eens een paar vrienden heel lief aan. Zorg dat je Multi-player met minimaal 4 mensen via LAN speelt, gegarandeerd spelplezier...
Dan ga ik wel SupCommen, stuk leuker.
For great justice!
pi_46786312
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

neejoh, in C&C1 was een infantry rush juist dé manier om zo'n obelisk te pakken, door z'n langzame reload.
quote:
Eigenlijk zou die Ion Cannon niet meer mogen werken, of hebben ze een nieuw command center gebouwd?
Ion Cannon is volgens mij een satelliet los van de Philadelphia

Edit: ja dat moet wel want Ion Cannon=C&C1 en Philadelphia=C&C2
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:14:44 #106
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46786327
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:00 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Jips, wat mensen hier missen is dat het perfect past in het verloop van het spel.
Nod heeft zijn lasertechnologie uitgebreid.
Terwijl GDI zijn railgun technologie uit C&C 2: Tiberium Sun heeft uitgebreid en zijn Ion-cannons heeft verbeterd.

Alles is een voortborduring op de eerste twee spellen. Je kunt gewoon geen C&C 3 maken met de graphics van C&C 1, 2 of RA 2 want dan krijg je onherroeppelijk te horen in iedere review van ieder groot blad en iedere grote gamer dat de game-engine zwaar verouders is. Zelfs deze engine word al van geroepen dat ie verouderd is. Dezelfde engine van RA2 gebruiken zou een fatale marketing-nekslag zijn voor C&C.

Ik vind de demo onderhoudend, maar omdat ik eht verhaal nog niet heb kunnen spelen naar volledigheid kan ik nog niets zeggen over de sfeer, ook is er volgens mij in de demo zwaar op de muziek bezuinigd. (dat hoop ik altans)
Het is voortborduren op een oud-verhaal en de bestaande BfME engine. Maar dat was ook allang bekend. Ik snap het gezeur ook niet helemaal. Het is allemaal meer van hetzelfde qua gameplay, wat had je anders verwacht? Dat ze hele die interface anders hadden gemaakt? Dan krijg je meteen van al die zeikerds die het gewend waren op de "oude" manier.

Ik vond al die spellen best vermakelijk eigenlijk...
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:16:25 #107
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46786387
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef Q. het volgende:

[..]

Dan ga ik wel SupCommen, stuk leuker.
Why, ik loop meer te wachten dan dat ik een aanval kan uitvoeren...
pi_46786416
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

neejoh, in C&C1 was een infantry rush juist dé manier om zo'n obelisk te pakken, door z'n langzame reload.
[..]

Ion Cannon is volgens mij een satelliet los van de Philadelphia

Edit: ja dat moet wel want Ion Cannon=C&C1 en Philadelphia=C&C2
Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:18:22 #109
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46786448
In Tiberian Sun had je toch zo'n apart opzetstukje voor een Ion Cannon op je Tech Building? Die vervolgens dan als een satelliet gelanceerd werd...
pi_46786551
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?
Dat weet ik niet want ik kan de filmpjes niet zien, out of sync enzo.
pi_46786585
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
In Tiberian Sun had je toch zo'n apart opzetstukje voor een Ion Cannon op je Tech Building? Die vervolgens dan als een satelliet gelanceerd werd...
De philidelphia had een soort staart waaruit de Ion Cannon werd gelanceerd. Aangezien de Philidelphia werd vernietigd kon de Ion Cannon ook niet meer worden afgevuurd.
pi_46786626
pi_46786629
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:21 schreef VoreG het volgende:

[..]

De philidelphia had een soort staart waaruit de Ion Cannon werd gelanceerd. Aangezien de Philidelphia werd vernietigd kon de Ion Cannon ook niet meer worden afgevuurd.
Dat zal dan vast in de verhaallijn wel uitgelegd worden, dat ze er iets op verzonnen hebben. Een C&C zonder Ion Cannon is natuurlijk geen C&C
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:23:41 #114
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46786664
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ion Cannon uit C&C 3

Philadelphia uit TS

Ion Canon is gewoon een satelliet. In het filmpje van de demo wordt ook gezegd dat de IC is afgevuurd zonder toestemming oid. Zal wel weer eens gehacked zijn door nod.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:26:26 #115
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_46786804
Ik heb de demo inmiddels ook een aantal malen gespeeld en ik moet zeggen dat de "echte C&C sfeer" wat mij betreft ook een beetje ontbreekt en het spel me toch op de een of andere manier erg doet denken aan Generals. Verder was ik nooit echt een grote fan van de Tiberian sci fi achtige sfeer (ik vond de Red Alert sfeer vele malen toffer) maar omdat dit me op de een of andere manier aan generals doet denken vind ik het wel oke, toch denk ik niet dat ik het voor 40/50 euro uit de winkel ga halen, ik denk dat ik wacht totdat het spel wat goedkoper is geworden.
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:31:39 #116
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46787040
ik moet zeggen dat de verhaallijnen in C&C nog steeds leuker is dan andere RTS spellen.. Niet het niveau van Tiberian Sun meer, maar het cheesy verhaal met B-acteurs in RA2 was ook wel leuk...
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:49:31 #117
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46787770
De Philadelphia bestond nog niet in C&C 1 en toch was er de ion cannon, je kon zelfs in een filmpje daar zien dat de Ion cannon een losse satelliet is.
Er zijn overigens meerdere Ion-Cannon satellieten.
I mean no harm
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:09:43 #118
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_46788681
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:06 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Dat is een Obelisk, gij ketter!
Ik zei tesla achtig iets.

Ik vind het trouwens gewoon een super RTS. Ik vind het veel op RA2 lijken tbh, qua interface gedoe en al niet de units en de wapens etc..
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:13:39 #119
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_46788853
Godverdoemme

Fucking kut demo blijft maar crashen hier. Zo'n wazige " ik geef lekker niet aan wat er fout is"-foutmelding van windows met de vraag of ik een rapport wel verzenden. NEE KUT GATES, ik wil een demo spelen, niet je de notulen van vandaag doormailen

Iemand hier last van?

Ik ga maar eens op driversjacht. Zal wel weer iets grafisch zijn...

[edit]
Radeon drivers

Ach, de boel draait nu (weer)

[ Bericht 18% gewijzigd door kwib op 28-02-2007 23:11:18 ]
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:14:39 #120
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_46788910
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Petrulli het volgende:

Ik ben benieuwd: wie vindt hier dat deze game lekker, sneller en overzichtelijker speelt dan de oude varianten als Red Alert 1, 2 en Tiberian Sun??
Ja klopt, en het oude Tiberian Sun gevoel krijg ik er ook nog niet van. En ik mis de NOD artilerie.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')