http://www.mininova.org/tor/599032quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:39 schreef VoreG het volgende:
Is er ergens een torrent van de demo? Gewoon downloaden gaat namelijk niet omdat m'n internet er af en toe uitvliegt.
Hoezo NU? In TS had de Mammoth ook al een railgun.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Obelisk is cool, maar nu heeft zelfs de mammouth tank een laser.
Dank jequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
http://www.mininova.org/tor/599032
Hier had ik 'm vandaan. Redelijk vlot ging het.
Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat C&C1 zoveel laserbagger had.
Jips, wat mensen hier missen is dat het perfect past in het verloop van het spel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...![]()
Hopelijk kan je de missies skippen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Vernieuwend misschien niet, maar het speelt wel lekker weg en ik wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Q. Kijk eens een paar vrienden heel lief aan. Zorg dat je Multi-player met minimaal 4 mensen via LAN speelt, gegarandeerd spelplezier...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Q. het volgende:
Echt heel enthousiast word ik er niet van. Ik probeer 1 ding te bedenken wat vernieuwend is maar ik kan er helemaal niets vernieuwends in vinden. Voorspelbaar.EA
.
Dan ga ik wel SupCommen, stuk leuker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Q. Kijk eens een paar vrienden heel lief aan. Zorg dat je Multi-player met minimaal 4 mensen via LAN speelt, gegarandeerd spelplezier...![]()
neejoh, in C&C1 was een infantry rush juist dé manier om zo'n obelisk te pakken, door z'n langzame reload.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...![]()
Ion Cannon is volgens mij een satelliet los van de Philadelphiaquote:Eigenlijk zou die Ion Cannon niet meer mogen werken, of hebben ze een nieuw command center gebouwd?
Het is voortborduren op een oud-verhaal en de bestaande BfME engine. Maar dat was ook allang bekend. Ik snap het gezeur ook niet helemaal. Het is allemaal meer van hetzelfde qua gameplay, wat had je anders verwacht? Dat ze hele die interface anders hadden gemaakt? Dan krijg je meteen van al die zeikerds die het gewend waren op de "oude" manier.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:00 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Jips, wat mensen hier missen is dat het perfect past in het verloop van het spel.
Nod heeft zijn lasertechnologie uitgebreid.
Terwijl GDI zijn railgun technologie uit C&C 2: Tiberium Sun heeft uitgebreid en zijn Ion-cannons heeft verbeterd.
Alles is een voortborduring op de eerste twee spellen. Je kunt gewoon geen C&C 3 maken met de graphics van C&C 1, 2 of RA 2 want dan krijg je onherroeppelijk te horen in iedere review van ieder groot blad en iedere grote gamer dat de game-engine zwaar verouders is. Zelfs deze engine word al van geroepen dat ie verouderd is. Dezelfde engine van RA2 gebruiken zou een fatale marketing-nekslag zijn voor C&C.
Ik vind de demo onderhoudend, maar omdat ik eht verhaal nog niet heb kunnen spelen naar volledigheid kan ik nog niets zeggen over de sfeer, ook is er volgens mij in de demo zwaar op de muziek bezuinigd. (dat hoop ik altans)
Why, ik loop meer te wachten dan dat ik een aanval kan uitvoeren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ga ik wel SupCommen, stuk leuker.
Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
neejoh, in C&C1 was een infantry rush juist dé manier om zo'n obelisk te pakken, door z'n langzame reload.
[..]
Ion Cannon is volgens mij een satelliet los van de Philadelphia
Edit: ja dat moet wel want Ion Cannon=C&C1 en Philadelphia=C&C2
Dat weet ik niet want ik kan de filmpjes niet zien, out of sync enzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?
De philidelphia had een soort staart waaruit de Ion Cannon werd gelanceerd. Aangezien de Philidelphia werd vernietigd kon de Ion Cannon ook niet meer worden afgevuurd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
In Tiberian Sun had je toch zo'n apart opzetstukje voor een Ion Cannon op je Tech Building? Die vervolgens dan als een satelliet gelanceerd werd...
Dat zal dan vast in de verhaallijn wel uitgelegd worden, dat ze er iets op verzonnen hebben. Een C&C zonder Ion Cannon is natuurlijk geen C&Cquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
De philidelphia had een soort staart waaruit de Ion Cannon werd gelanceerd. Aangezien de Philidelphia werd vernietigd kon de Ion Cannon ook niet meer worden afgevuurd.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?
Ik zei tesla achtig iets.quote:
Ja klopt, en het oude Tiberian Sun gevoel krijg ik er ook nog niet van. En ik mis de NOD artilerie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Petrulli het volgende:
Ik ben benieuwd: wie vindt hier dat deze game lekker, sneller en overzichtelijker speelt dan de oude varianten als Red Alert 1, 2 en Tiberian Sun??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |