Je hebt wel duidelijk gemaakt dat je lasers niet leuk vindt. Boeiend, ga dan maar een spel zonder lasers spelen zonder de mensen lastig te vallen die het wel leuk vinden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat C&C1 zoveel laserbagger had.
Ik snap niet wat jij tegen mensen hebt die kritiek hebben op C&C3. Ben je soms een omgekochte EA-fanboy? Ik vraag het me echt af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je hebt wel duidelijk gemaakt dat je lasers niet leuk vindt. Boeiend, ga dan maar een spel zonder lasers spelen zonder de mensen lastig te vallen die het wel leuk vinden.
Ik heb alleen wat tegen mensen die kritiek hebben die nergens op slaat. Dat er lasers en futuristische units in voor zouden komen was allang bekend. Dat je daar later alsnog meerdere keren over gaat huilen vind ik vervelendquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij tegen mensen hebt die kritiek hebben op C&C3. Ben je soms een omgekochte EA-fanboy? Ik vraag het me echt af.
Had je meer obelisken moeten makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, het is dezelfde engine.. de SAGE engine; zie hier bijvoorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/SAGE_engine .quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Fugie het volgende:
Heeft iedereen hier ook de eerste c&c gespeelt ? Of weet de helft niet eens wat gdi en nod is
Want hoe kan het op generals lijken als je gdi en nod hebt en de fuckinobelisk
![]()
Maar is het niet zo dat het op dezelfde engine als generals loopt ? Dan is het ook wel beetje logisch dat het enigzins op generals lijkt
Ik snap niet waarom mensen geen kritiek op C&C3 zouden mogen hebben. Ik speel net zoals velen C&C al vanaf deel 1.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat tegen mensen die kritiek hebben die nergens op slaat. Dat er lasers en futuristische units in voor zouden komen was allang bekend. Dat je daar later alsnog meerdere keren over gaat huilen vind ik vervelend.
Obelisk is cool, maar nu heeft zelfs de mammouth tank een laserquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
Had je meer obelisken moeten maken
Ik ga strax ff de demo spelen, dan hoor je het wel wat mijn mening isquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Obelisk is cool, maar nu heeft zelfs de mammouth tank een laser.
Ah, zijn we het toch tamelijk eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
Je mag zeker kritiek hebben. Jij zei bijvoorbeeld al dat je niet ver kan uitzoomen, ben ik het mee eens. Ik vind de sidebar bij nader inzien ook toch wel wat te groot.
Je kan zeggen dat je de sfeer mist in deze demo, maar het C&C gevoel vind ik toch heel iets anders en over het verhaal kan en mag je niet oordelen aan de hand van een demo. Ik vind de game wel lekker snel wegspelen zeker online zal dit snel gaan met goeie spelers, dus ik zie de vergelijking niet met tiberian sun.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:29 schreef Petrulli het volgende:
Heb nu een behoorlijk aantal potjes gespeeld, maar het C&C gevoel zal wel niet terugkomen.
C&C staat bij mij voor: Goed verhaald -> enorm sterke gameplay.
Doordat de demo nog weinig verhaal verteld, en de gameplay door de generals-revolutie gewoon bagger is, ben ik er nog niet echt over te spreken.
Willen de gamers van tegenwoordig niet gewoon een spel dat lekker snel wegspeelt, like Tiberian Sun of Red Alert 1, 2 ?
Eerst zit je te zeiken dat gebouwen in die tijd allemaal op hun eigen energievoorziening moeten kunnen draaien en dus powerplants overbodig zijn en nu zijn lasers niet goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:09 schreef pberends het volgende:
Wat lasers betreft heeft die andere user verkomen gelijk. Kanonslagen zijn veel cooler.
http://www.mininova.org/tor/599032quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:39 schreef VoreG het volgende:
Is er ergens een torrent van de demo? Gewoon downloaden gaat namelijk niet omdat m'n internet er af en toe uitvliegt.
Hoezo NU? In TS had de Mammoth ook al een railgun.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Obelisk is cool, maar nu heeft zelfs de mammouth tank een laser.
Dank jequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
http://www.mininova.org/tor/599032
Hier had ik 'm vandaan. Redelijk vlot ging het.
Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Jips, wat mensen hier missen is dat het perfect past in het verloop van het spel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |