abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:11:35 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46783753
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren dat C&C1 zoveel laserbagger had.
Je hebt wel duidelijk gemaakt dat je lasers niet leuk vindt. Boeiend, ga dan maar een spel zonder lasers spelen zonder de mensen lastig te vallen die het wel leuk vinden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46784006
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je hebt wel duidelijk gemaakt dat je lasers niet leuk vindt. Boeiend, ga dan maar een spel zonder lasers spelen zonder de mensen lastig te vallen die het wel leuk vinden.
Ik snap niet wat jij tegen mensen hebt die kritiek hebben op C&C3. Ben je soms een omgekochte EA-fanboy? Ik vraag het me echt af.
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:19:36 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46784076
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik snap niet wat jij tegen mensen hebt die kritiek hebben op C&C3. Ben je soms een omgekochte EA-fanboy? Ik vraag het me echt af.
Ik heb alleen wat tegen mensen die kritiek hebben die nergens op slaat. Dat er lasers en futuristische units in voor zouden komen was allang bekend. Dat je daar later alsnog meerdere keren over gaat huilen vind ik vervelend .
pi_46784125
Heeft iedereen hier ook de eerste c&c gespeelt ? Of weet de helft niet eens wat gdi en nod is

Want hoe kan het op generals lijken als je gdi en nod hebt en de fuckin obelisk

Maar is het niet zo dat het op dezelfde engine als generals loopt ? Dan is het ook wel beetje logisch dat het enigzins op generals lijkt
pi_46784171
quote:

[..]

Had je meer obelisken moeten maken
pi_46784245
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Fugie het volgende:
Heeft iedereen hier ook de eerste c&c gespeelt ? Of weet de helft niet eens wat gdi en nod is

Want hoe kan het op generals lijken als je gdi en nod hebt en de fuckin obelisk

Maar is het niet zo dat het op dezelfde engine als generals loopt ? Dan is het ook wel beetje logisch dat het enigzins op generals lijkt
Ja, het is dezelfde engine.. de SAGE engine; zie hier bijvoorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/SAGE_engine .
pi_46784309
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb alleen wat tegen mensen die kritiek hebben die nergens op slaat. Dat er lasers en futuristische units in voor zouden komen was allang bekend. Dat je daar later alsnog meerdere keren over gaat huilen vind ik vervelend .
Ik snap niet waarom mensen geen kritiek op C&C3 zouden mogen hebben. Ik speel net zoals velen C&C al vanaf deel 1.

Ik vind je opmerkingen vrij dubieus. Als je zo fan van C&C3 bent som dan liever de pluspunten op ipv users af te zeiken die gewoon terecht kritiek hebben.
pi_46784329
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Fugie het volgende:

[..]

Had je meer obelisken moeten maken
Obelisk is cool, maar nu heeft zelfs de mammouth tank een laser .
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:26:39 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46784383
Je mag zeker kritiek hebben. Jij zei bijvoorbeeld al dat je niet ver kan uitzoomen, ben ik het mee eens. Ik vind de sidebar bij nader inzien ook toch wel wat te groot.

Maar zeiken over teveel lasers vind ik onzin, dat is gewoon persoonlijke smaak en heeft niet zoveel met het spel te maken.
pi_46784395
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ga strax ff de demo spelen, dan hoor je het wel wat mijn mening is
pi_46784424
Die robot unit van Nod (onder de F9 knop, weet naam ff niet) is niet zo cool als de Cyborg Commando van Tiberian Sun..
pi_46784450
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
Je mag zeker kritiek hebben. Jij zei bijvoorbeeld al dat je niet ver kan uitzoomen, ben ik het mee eens. Ik vind de sidebar bij nader inzien ook toch wel wat te groot.
Ah, zijn we het toch tamelijk eens.

Die sidebar is echt veel te groot. Ik zit de hele tijd 3 keer te kijken voor een goed overzicht, maar die krijg ik maar niet. Het in/uitzoomen maakt overigens weinig uit, want het zichtbare beeld blijft hetzelfde, maar dan in een andere camerapositie.
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:33:34 #88
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_46784670
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:29 schreef Petrulli het volgende:
Heb nu een behoorlijk aantal potjes gespeeld, maar het C&C gevoel zal wel niet terugkomen.

C&C staat bij mij voor: Goed verhaald -> enorm sterke gameplay.

Doordat de demo nog weinig verhaal verteld, en de gameplay door de generals-revolutie gewoon bagger is, ben ik er nog niet echt over te spreken.
Willen de gamers van tegenwoordig niet gewoon een spel dat lekker snel wegspeelt, like Tiberian Sun of Red Alert 1, 2 ?
Je kan zeggen dat je de sfeer mist in deze demo, maar het C&C gevoel vind ik toch heel iets anders en over het verhaal kan en mag je niet oordelen aan de hand van een demo. Ik vind de game wel lekker snel wegspelen zeker online zal dit snel gaan met goeie spelers, dus ik zie de vergelijking niet met tiberian sun.

Even op de andere comments:
Het probleem is dat C&C tib dawn rond deze tijd gevestigd was, ook met eenheden en daar een lichtelijk fantasie/ scifi sausje overheen. Met Tiberian Sun en Wars is het echt een Scifi game geworden met tanks die lasers schieten. Tsja ik kan daar wel doorheen kijken, innovatief is het niet, maar zoals ik eerder zei vind ik de support die deze game na lanch moet krijgen vele malen belangrijker, dan of een tank een laser schiet. Wanneer je niet met de laser kan leven dan is deze game niet voor jou. Ik kan niet leven met een game die slecht uitgebalanceerd is zeker voor online play. 5 mammoet tanks is game over vrees ik. Een leuke afleiding en een commando jumpjet de vijandelijke base in en zijn belangrijkste gebouwen kwijt binnen 10 sec. daar moet naar gekeken worden, anders krijg je weer de ongebalanceerde zooi zoals in ZH en dat vind ik vele malen belangrijker.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_46784900
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:09 schreef pberends het volgende:
Wat lasers betreft heeft die andere user verkomen gelijk. Kanonslagen zijn veel cooler.
Eerst zit je te zeiken dat gebouwen in die tijd allemaal op hun eigen energievoorziening moeten kunnen draaien en dus powerplants overbodig zijn en nu zijn lasers niet goed .

Is er ergens een torrent van de demo? Gewoon downloaden gaat namelijk niet omdat m'n internet er af en toe uitvliegt.
pi_46784906
Ik heb niets te klagen over de units, C&C is futuristisch klaar!... Het gaat mij om de gameplay..

Ik ben benieuwd: wie vindt hier dat deze game lekker, sneller en overzichtelijker speelt dan de oude varianten als Red Alert 1, 2 en Tiberian Sun??
pi_46785004
Stukken minder overzichtelijker dan de oude varianten. Dat ben ik met je eens. Beetje meer hectisch.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:43:51 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46785037
Er zijn wel veel units en gebouwen, maar na een tijdje herken ik ze allemaal wel. Dat duurt altijd even .
pi_46785062
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:39 schreef VoreG het volgende:
Is er ergens een torrent van de demo? Gewoon downloaden gaat namelijk niet omdat m'n internet er af en toe uitvliegt.
http://www.mininova.org/tor/599032

Hier had ik 'm vandaan. Redelijk vlot ging het.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46785082
De hotkeys zijn ook anders, nu veel met F1 t/m F9. Wel raar dat die Surveyor (dat outpost voertuigje) een andere hotkey heeft om te deployen dan een MCV zelf.. lekker verwarrend
pi_46785263
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoezo NU? In TS had de Mammoth ook al een railgun.
pi_46785400
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

http://www.mininova.org/tor/599032

Hier had ik 'm vandaan. Redelijk vlot ging het.
Dank je
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 20:56:10 #97
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46785507
quote:

[..]

Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46785563
Echt heel enthousiast word ik er niet van. Ik probeer 1 ding te bedenken wat vernieuwend is maar ik kan er helemaal niets vernieuwends in vinden. Voorspelbaar. EA .
For great justice!
pi_46785673
Vernieuwend misschien niet, maar het speelt wel lekker weg en ik wil weten hoe het verhaal verder gaat.
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:00:57 #100
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46785747
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...
Jips, wat mensen hier missen is dat het perfect past in het verloop van het spel.
Nod heeft zijn lasertechnologie uitgebreid.
Terwijl GDI zijn railgun technologie uit C&C 2: Tiberium Sun heeft uitgebreid en zijn Ion-cannons heeft verbeterd.

Alles is een voortborduring op de eerste twee spellen. Je kunt gewoon geen C&C 3 maken met de graphics van C&C 1, 2 of RA 2 want dan krijg je onherroeppelijk te horen in iedere review van ieder groot blad en iedere grote gamer dat de game-engine zwaar verouders is. Zelfs deze engine word al van geroepen dat ie verouderd is. Dezelfde engine van RA2 gebruiken zou een fatale marketing-nekslag zijn voor C&C.

Ik vind de demo onderhoudend, maar omdat ik eht verhaal nog niet heb kunnen spelen naar volledigheid kan ik nog niets zeggen over de sfeer, ook is er volgens mij in de demo zwaar op de muziek bezuinigd. (dat hoop ik altans)
I mean no harm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')