abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47010368
Ik ben nog steeds lekker aan het bulken nog 9weken en dan ga ik weer cutten. Wil toch wel rond de 90kg max komen te zitten bij 1,90m. Dan cutten naar 85kg en dat deze zomer zo'n beetje vasthouden.
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:24:02 #152
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47013008
ik ga vanaf april met een vriend van me trainen. Vorige keer dat ik met hem ging, ging meteen mijn PR deadlift én PR volume op benchpress er aan. Denk dat het wel goed is om een maatje te hebben die je opfokt. Het wordt ook leuk te zien wie het hardst gaat op zijn schema. Hij doet veel isolatie bij zijn compounds en weigert vaker dan twee keer per week te squatten. Ik doe geen compounds, squat altijd en ben binnen drie of vier oefeningen klaar.

Laatst op basketballtraining kon ik de ring vastpakken, easy. Had echt het idee dat ik lekker hoog sprong. Ik heb in een jaar zoveel progressie gemaakt, dat als ik met hetzelfde tempo doorga mijn doelen makkelijk gehaald gaan worden! Goed gevoel! Heb nu in een overhaaste bui mijn vriendin beloofd dat ik kan dunken als zij terug is uit Spanje voor der stage (oktober '07). Dat wordt lastig, maar als ik deze zomer vol aan de bak ga kan het best.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:52:25 #153
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47014049
Hoe lang ben je eigelijk
pi_47014539
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Fugie het volgende:

[..]

Same here, inmiddels ook lichtelijk aan het cutten. Gewoon op het gemakje een paar kilos vet kwijtraken lijkt me geen slecht plan
Jammer dat ik pas over 2 weken op wintersport ga dus dan weer een week iets van bulken doe
Daar is de wintersport idd erg goed voor.

Wil nu weer iets van 5 kg vet kwijt raken. Terug naar 105kg droog.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:24:34 #155
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47015233
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Daar is de wintersport idd erg goed voor.

Wil nu weer iets van 5 kg vet kwijt raken. Terug naar 105kg droog.
Aan de ene kant vind ik cutten een beetje jammer, heb nu eindelijk wat massa gekregen op mijn bovenlichaam maar aan de andere kant teveel vet op mijn buik / heupen / benen. Maar ik ga proberen deze zomer naar 10% vet te cutten en dan zie ik wel verder. Ben best benieuwd hoeveel massa ik over hou als ik op 10% zit
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:42:53 #156
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47015962
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef BertV het volgende:
Hmja, voordeel van gewoon niet cutten...
Dikte van "vetlaag" op mijn onderbuik is mijn graadmeter of ik wel of niet teveel eet.
Zal wel niet ideaal zijn voor spieropbouw...
volgens mij hou je zo alleen bij of je dikker wordt of niet?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:57:27 #157
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47016511
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef Fugie het volgende:
Hoe lang ben je eigelijk
1.80 meter. Dan is de ring raken totaal niet bijzonder, maar als je weet hoe slap ik een jaar / anderhalf jaar terug was, is het een hele vooruitgang
met dank aan SF
pi_47016931
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:57 schreef J-Will het volgende:

[..]

1.80 meter.
Dat zeg ik ook meestal, altijd, met mijn 1.78...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:55:49 #159
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47018569
nee ik ben het volgens mij écht. Laatste meting was ik ook 1.78 maar was enkele jaartjes terug toen ik niet helemaal volgroeid was.
met dank aan SF
pi_47018637
Ik ben ook 1.80
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:03:11 #161
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47018848
Ik weet het niet

Ergens tegen de 1.90 ofzo denk ik Op mij identiteitsbewijs staat nog wel 1.78
pi_47019001
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:42 schreef Frautie het volgende:

[..]

volgens mij hou je zo alleen bij of je dikker wordt of niet?
Ik verhoog langzaam de hoeveelheid dat ik eet, samen met verhoging van de trainingsgewichten in de sportschool.
Tegelijkertijd controleer ik visueel of mijn vetpercentage nog binnen de perken blijft.
dwz, gewoon zichtbare definitie in buikspieren, geen lichte zwembandjes.

Zal wel niet volgens het boekje zijn, maar het lijkt te werken.
Ik heb geen haast misschien dat bulken een fraktie sneller gaat.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:34:53 #163
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47022264
Damn,

ik ben inmiddels een goed half uur terug van een lekker sessie deadlifts. Uiteindelijk 1*110 gepakt na wat singles op 100 kg en wat tripples op 90, nadat ik maandenlang niet meer dan 90 had gelift geloof ik. Dikke PR dus, heb echt lang zitten trillen daarna. Squatten 2*5*40 kg, heel langzaam uitgevoerd, viel best zwaar na de deads. En chinnen 4/4/5/5 * bodyweight. Yum, heerlijke training.
met dank aan SF
pi_47022974
quote:
Arnold's Massabom

3 koppen magere melk
1,5 kop room
6 rauwe eieren
12 eetlepels Weight Gainer
1 banaan
6 theelepels lecithinegranulaat
2 eetlepels vruchtesuiker

Calorieen 3154kcal
Proteine 131g
Koolhydraten 303g
Vet 155g

Banaan met melk, room, eieren en lecithinegranulaat in de mixer doen en met gemiddelde snelheid pureren. Enkele minuten wachten tot het lecithinegranulaat opgelost is. Op hoge snelheid verder mixen en lepelsgewijs de weight gainer toevoegen en met vruchtesuiker op smaak brengen. De room kan door twaalf eetlepels distelolie en een kop water worden vervangen. Goed gekoeld bewaren en in vier porties innemen.
Voedingswaarden. Deze shake is tot nu toe onovertroffen : de klassieke Bulk-Up drank uit Arnold's dagen heeft meer dan 3000kcal! Met deze shake bouwt werkelijk iedereen spieren op. Drink de Massabom over de dag verdeeld tussen de maaltijden, zowel voor en na de training. Als er nog wat over blijft dan drink je dat voor het slapen gaan.
Wil ik wel eens een keer maken, voor een zondag waar ik echt niets eet.
Oh ja, weet iemand lecithinegranulaat is en waar ik het haal?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_47023213
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:57 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Wil ik wel eens een keer maken, voor een zondag waar ik echt niets eet.
Oh ja, weet iemand lecithinegranulaat is en waar ik het haal?
http://www.vitaminstore.nl/vitaminen/1498/Lecithine-Granulaat-98/
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:07:55 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_47023289
3154 calorieen, da's meer dan ik op een dag eet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:31:14 #167
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47029001
5x5x77,5 squats moeizaam maar toch wel gelukt.
5x5x115 deadlift gelukt

Powerrack was bezet dus na 20 minuten wachten ben ik maar rug gaan trainen, daarna had ik gelijk al geen grip meer over maar toch nog 5x5x115 weten te deadliften. Ik zal er wel niet de schoonheidsprijs mee winnen kwa techniek maar dat is dan jammer In ieder geval een lekkere laatste normale pull training. Vrijdag de laatste push training en ik ga weer proberen 5x5x55kg te benchen

Volgende week 1rm week, kan niet wachten
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:34:21 #168
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47029146
Beentjes getraind, ging goed

Mijn maatje moest alleen bij de leg press met de schijven leuren. Mag niet tillen

Morgen borst en schouders. Denk niet dat ik de schouder oefeningen kan doen en maar ff verzinnen wat ik qua borst ga doen....
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:41:42 #169
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47029449
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:34 schreef Frautie het volgende:
Beentjes getraind, ging goed

Mijn maatje moest alleen bij de leg press met de schijven leuren. Mag niet tillen

Morgen borst en schouders. Denk niet dat ik de schouder oefeningen kan doen en maar ff verzinnen wat ik qua borst ga doen....
weinig denk ik ?

heb je geen last van dat spiertje als je ontzettend moet puffen Of train je gewoon niet zo hard nu ?
pi_47029609
fullsquat 110kg *1 gelukt
Gotta love muscle memory
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_47030869
Vanavond docu op Net5, 22.30 over de sterkste jongen ter wereled genaamd Richard.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:54:29 #172
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47032922
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef Fugie het volgende:
weinig denk ik ?
heb je geen last van dat spiertje als je ontzettend moet puffen Of train je gewoon niet zo hard nu ?
Ik denk dat ik met dumbells wel het 1 en ander kan. Maar plat bankdrukken/dumbell flies gaat niet lukken. En opdrukken kan ik denk ik ook wel

Ik let erop dat ik mijn buikspieren goed aanspan en dat ik recht blijf liggen, schuin wegdraaien -> bijv met opstaan doet zeer

Benen ging gewoon goed en kon ik normaal pakken. Maar bovenlichaam is een ander verhaal. Dat wordt lichter pakken en meer op uitvoering letten.
pi_47034284
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:45 schreef Calyptus het volgende:
fullsquat 110kg *1 gelukt
Gotta love muscle memory
Nog 10 kg tot je mijn PR hebt -35kg BW .
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:54:13 #174
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_47036352
Oh my, check NET5!
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_47039935
Uhu, echt freaky...
pi_47040074
Ik heb een vraag:
In de openingspost lees ik dat massa gainen en vet verliezen niet samen gaat.
Dit wist ik eerst niet, maar train sinds september ongeveer 3 dagen per week en wordt al sterker en begin meer massa te krijgen nu.
Maar ik heb redelijk veel vet, heb mijn bf nooit gemeten eigenlijk en zou ook niet weten waar en hoe.
Maar ik zou dus graag vet willen verbranden(en droger worden), zit al op een soort dieet met gewoon zo min mogelijk calorieën maar toch nog gezond eten. Welke voedingsstoffen moet ik dan vooral binnen krijgen? Ik dacht altijd dat het eiwitten waren maar hoorde weer van iemand anders dat het niet zo was.
Verder ga ik tegewoordig 4 à 5x per week naar de sportschool en dan doe ik 3 à 4x krachttraining. En na krachttraining doe ik dan nog cardio, zit dan ongeveer op 3x cardio per week.
Mijn cardio bestaat uit een half uur fietsen en als het een dag is waar ik geen krachttraining doe, doe ik ook nog een kwartier dat fietsen met de armen.

Kan iemand mij feedback van alle kanten geven over mijn methode, want ik ben eigenlijk nog een leek op het gebied van trainen...
Bedankt
Oja ik wil natuurlijk zo min mogelijk spiermassa verliezen.
pi_47043034
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nog 10 kg tot je mijn PR hebt -35kg BW .
Dat heb ik volgende week/binnen 2 weken ofzo En dan terug naar de 150kg

[ Bericht 7% gewijzigd door Calyptus op 08-03-2007 12:36:24 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_47047213
gisteren rug en buik en biceps gedaan.
paar hoogtepuntjes:
deadliften op 120kg 6 reps
lat pull (front) 70kg 7 reps
cable row 65kg 8 reps
bicepscurl 40kg 8 reps

op het einde nog even dropsets alternating dumbell curls gedaan, begonnen met 18kg. reps tot ik niet meer kon (6 reps) toen direct 16kg (5 reps) toen direct 14kg (9 reps). lekkah!
pi_47048355
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:32 schreef Rejected het volgende:
Ik heb een vraag:
In de openingspost lees ik dat massa gainen en vet verliezen niet samen gaat.
Dit wist ik eerst niet, maar train sinds september ongeveer 3 dagen per week en wordt al sterker en begin meer massa te krijgen nu.
Maar ik heb redelijk veel vet, heb mijn bf nooit gemeten eigenlijk en zou ook niet weten waar en hoe.
Maar ik zou dus graag vet willen verbranden(en droger worden), zit al op een soort dieet met gewoon zo min mogelijk calorieën maar toch nog gezond eten. Welke voedingsstoffen moet ik dan vooral binnen krijgen? Ik dacht altijd dat het eiwitten waren maar hoorde weer van iemand anders dat het niet zo was.
Verder ga ik tegewoordig 4 à 5x per week naar de sportschool en dan doe ik 3 à 4x krachttraining. En na krachttraining doe ik dan nog cardio, zit dan ongeveer op 3x cardio per week.
Mijn cardio bestaat uit een half uur fietsen en als het een dag is waar ik geen krachttraining doe, doe ik ook nog een kwartier dat fietsen met de armen.

Kan iemand mij feedback van alle kanten geven over mijn methode, want ik ben eigenlijk nog een leek op het gebied van trainen...
Bedankt
Oja ik wil natuurlijk zo min mogelijk spiermassa verliezen.
phew, jij heb niet 1 vraag, maar 1000, en dan ook nog in een slecht getypte alinea

Kort door de bocht, als je wil afvallen, maar geen spiermassa kwijt wilt raken moet je lager in koolhydraatjes gaan en hoger in de eiwitjes.
Verder zou ik fietsen laten voor wat het is, en je concentreren op hardlopen of crosstraineren ("fietsen met de armen") Ook moet je je niet blindstaren op de duur van cardio, maar meer op de intensiviteit ervan. Beter doe je na je KT een hiit (www.hiit.com en google voor uitleg) sessie dan een half uur lafjes op een fiets wat te trappen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, en blijf lezen en proberen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_47048488
iemand met een uitgebreide link voor meer informatie over carb cyclen?
Ik wil me er eens wat meer in verdiepen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')