Daar is de wintersport idd erg goed voor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
Same here, inmiddels ook lichtelijk aan het cutten. Gewoon op het gemakje een paar kilos vet kwijtraken lijkt me geen slecht plan![]()
Jammer dat ik pas over 2 weken op wintersport ga dus dan weer een week iets van bulken doe
Aan de ene kant vind ik cutten een beetje jammer, heb nu eindelijk wat massa gekregen op mijn bovenlichaam maar aan de andere kant teveel vet op mijn buik / heupen / benen. Maar ik ga proberen deze zomer naar 10% vet te cutten en dan zie ik wel verder. Ben best benieuwd hoeveel massa ik over hou als ik op 10% zitquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daar is de wintersport idd erg goed voor.![]()
Wil nu weer iets van 5 kg vet kwijt raken. Terug naar 105kg droog.
volgens mij hou je zo alleen bij of je dikker wordt of niet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef BertV het volgende:
Hmja, voordeel van gewoon niet cutten...
Dikte van "vetlaag" op mijn onderbuik is mijn graadmeter of ik wel of niet teveel eet.
Zal wel niet ideaal zijn voor spieropbouw...
1.80 meter. Dan is de ring raken totaal niet bijzonder, maar als je weet hoe slap ik een jaar / anderhalf jaar terug was, is het een hele vooruitgangquote:
Dat zeg ik ook meestal, altijd, met mijn 1.78...quote:
Ik verhoog langzaam de hoeveelheid dat ik eet, samen met verhoging van de trainingsgewichten in de sportschool.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:42 schreef Frautie het volgende:
[..]
volgens mij hou je zo alleen bij of je dikker wordt of niet?![]()
Wil ik wel eens een keer maken, voor een zondag waar ik echt niets eet.quote:Arnold's Massabom
3 koppen magere melk
1,5 kop room
6 rauwe eieren
12 eetlepels Weight Gainer
1 banaan
6 theelepels lecithinegranulaat
2 eetlepels vruchtesuiker
Calorieen 3154kcal
Proteine 131g
Koolhydraten 303g
Vet 155g
Banaan met melk, room, eieren en lecithinegranulaat in de mixer doen en met gemiddelde snelheid pureren. Enkele minuten wachten tot het lecithinegranulaat opgelost is. Op hoge snelheid verder mixen en lepelsgewijs de weight gainer toevoegen en met vruchtesuiker op smaak brengen. De room kan door twaalf eetlepels distelolie en een kop water worden vervangen. Goed gekoeld bewaren en in vier porties innemen.
Voedingswaarden. Deze shake is tot nu toe onovertroffen : de klassieke Bulk-Up drank uit Arnold's dagen heeft meer dan 3000kcal! Met deze shake bouwt werkelijk iedereen spieren op. Drink de Massabom over de dag verdeeld tussen de maaltijden, zowel voor en na de training. Als er nog wat over blijft dan drink je dat voor het slapen gaan.
http://www.vitaminstore.nl/vitaminen/1498/Lecithine-Granulaat-98/quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:57 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Wil ik wel eens een keer maken, voor een zondag waar ik echt niets eet.![]()
Oh ja, weet iemand lecithinegranulaat is en waar ik het haal?![]()
weinig denk ik ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:34 schreef Frautie het volgende:
Beentjes getraind, ging goed
Mijn maatje moest alleen bij de leg press met de schijven leuren. Mag niet tillen
Morgen borst en schouders. Denk niet dat ik de schouder oefeningen kan doen en maar ff verzinnen wat ik qua borst ga doen....
Ik denk dat ik met dumbells wel het 1 en ander kan. Maar plat bankdrukken/dumbell flies gaat niet lukken. En opdrukken kan ik denk ik ook welquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef Fugie het volgende:
weinig denk ik ?
heb je geen last van dat spiertje als je ontzettend moet puffenOf train je gewoon niet zo hard nu ?
Nog 10 kg tot je mijn PR hebt -35kg BWquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:45 schreef Calyptus het volgende:
fullsquat 110kg *1 gelukt![]()
Gotta love muscle memory
Dat heb ik volgende week/binnen 2 weken ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nog 10 kg tot je mijn PR hebt -35kg BW.
phew, jij heb niet 1 vraag, maar 1000, en dan ook nog in een slecht getypte alineaquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:32 schreef Rejected het volgende:
Ik heb een vraag:
In de openingspost lees ik dat massa gainen en vet verliezen niet samen gaat.
Dit wist ik eerst niet, maar train sinds september ongeveer 3 dagen per week en wordt al sterker en begin meer massa te krijgen nu.
Maar ik heb redelijk veel vet, heb mijn bf nooit gemeten eigenlijk en zou ook niet weten waar en hoe.
Maar ik zou dus graag vet willen verbranden(en droger worden), zit al op een soort dieet met gewoon zo min mogelijk calorieën maar toch nog gezond eten. Welke voedingsstoffen moet ik dan vooral binnen krijgen? Ik dacht altijd dat het eiwitten waren maar hoorde weer van iemand anders dat het niet zo was.
Verder ga ik tegewoordig 4 à 5x per week naar de sportschool en dan doe ik 3 à 4x krachttraining. En na krachttraining doe ik dan nog cardio, zit dan ongeveer op 3x cardio per week.
Mijn cardio bestaat uit een half uur fietsen en als het een dag is waar ik geen krachttraining doe, doe ik ook nog een kwartier dat fietsen met de armen.
Kan iemand mij feedback van alle kanten geven over mijn methode, want ik ben eigenlijk nog een leek op het gebied van trainen...
Bedankt
Oja ik wil natuurlijk zo min mogelijk spiermassa verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |