Ja dit kan bijna niet anders dan een script zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of Huub word opgestookt door achter.
je weet dat huub alles doet.
En Japie zou niet drinken gisteren,maar hij kwam van achter terug en ging zuipen.
Huub was achter geweest en begon toen met zijn actie.
Gelukkig dat ze hem waarschuwen.quote:
et voila...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had hij zelf in de hand gisteravond om 9 uur. Maar in vijf minuten tijd heeft hij heel erg veel verknald. Meer dan hij zich nu realiseert denk ik.
Ik heb genoeg gezien en kijk niet meer...vind het walgelijk en alle perken te buiten gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
DGK kan niet meer overtroffen worden, dit gaat alle grenzen te buiten.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien en kijk niet meer...vind het walgelijk en alle perken te buiten gaan.
Goed nieuws: Ik heb mijn leven weer terug![]()
![]()
![]()
en dat werd heftig ontkend door JdMquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe werd dit programma ook al weer aangekondigd door de media, voor het begon?![]()
Mensen het huis uit pesten?
Anyone?
En die sukkel had echt genoeg tijd om een eventuele strategie uit te stippelen want hij had toch een paar weken om het een en ander na te lezen en de streams te bekijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had hij zelf in de hand gisteravond om 9 uur. Maar in vijf minuten tijd heeft hij heel erg veel verknald. Meer dan hij zich nu realiseert denk ik.
Ik ook niet, en zéker niet wanneer Huub gedronken heeft, dan vind ik hem ook walgelijk..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef maikel112 het volgende:
toch blijf ik het niet eens met veel dingen van Huub
Ik ben benieuwd of je volhoudquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien en kijk niet meer...vind het walgelijk en alle perken te buiten gaan.
![]()
![]()
Heerlijk zo'n lichtpuntjequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Natasia trapt erin en zegt tegen Brian dat Eric inderdaad Huub eruit stemt
hey ben je er weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja. ik ookquote:
Had jij net streams!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef Jenny_ het volgende:
kut streams doen het bij mij niet meer ...![]()
Inderdaad .... Ik denk ook , gezien de berichten op de site , dat "achter" een poging aan het wagen is om huub minder populair te maken. Ik denk dat ze op hun pik zijn getrapt toen hij riep dat het de Huub show was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:23 schreef Taurus het volgende:
Een kaartenactie voor Huub zou wel leuk zijn nu. Wordt ie nog arroganter![]()
Je had het live mee moeten maken... Nog duizend keer ranzigerquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja. ik ook
Maar ik kan nu even niet meer kijken
Ben nog steeds zo misselijk als een kat van die foto's van een naakte kotsende Jaap.
Ik denk dat Billie zich nog niet zolang geleden heeft opgegeven en erg weinig van het programma weet, ook van de Febo heeft ie weinig info gekregen, dat merk je aan dingen zoals het niet weten wat Tell Me is of hoe het werkt.Pluim voor Tienquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
En die sukkel had echt genoeg tijd om een eventuele strategie uit te stippelen want hij had toch een paar weken om het een en ander na te lezen en de streams te bekijken.
Als je dan met zo'n stupide move aan komt zetten dan heb je er echt niets van begrepen
Die heb ik mezelf bespaard maar ik kook al de hele dag door de alles wat die eruit gooide tegen Silviaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja. ik ook
Maar ik kan nu even niet meer kijken
Ben nog steeds zo misselijk als een kat van die foto's van een naakte kotsende Jaap.
Nee, je moet niet met elkaars eten of drinken gaan knoeien. Zout in de koffie is een grapje, maar laxerende dingen gaat idd te ver.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:54 schreef cindy10 het volgende:
hete koffie gooien mag wel,maar jaap helpen met laxeren niet?
precies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee, je moet niet met elkaars eten of drinken gaan knoeien. Zout in de koffie is een grapje, maar laxerende dingen gaat idd te ver.
zout is heel slecht voor je nieren.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee, je moet niet met elkaars eten of drinken gaan knoeien. Zout in de koffie is een grapje, maar laxerende dingen gaat idd te ver.
Wat is hier vaag aan? Huub dacht of speelde toch ook dat hij het idee had dat er met zijn drankjes was geknoeid?! En dat hij het niet kan hebben dat Jaap meer naar het andere groepje toetrekt is ook geen geheimquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:58 schreef itsme het volgende:
en weer vage berichtjes
15:27 - Goed nieuws voor Huub
De telefoon gaat en de beller is op zoek naar Huub. Hij heeft namelijk nieuws voor hem, de Miljonair is niet gedrogeerd! De Oldenzaler dacht namelijk dat er tijdens Natasia's verjaardagsfeestje iets in zijn drankje was gedaan en is daarom naar het ziekenhuis gegaan om zich te laten onderzoeken. Palma reageert op haar eigen manier: “Het is niet elke dag feest…”
Vol in de aanval
Huub laat Eric de artikelen zien die hij heeft uitgeprint. “Ik vind dit wel heel heftig hoor”, zegt Eric, maar moet ondertussen heel erg hard lachen. Huub denk hier anders over: “Ja maar, ik vind het ook heftig dat hij Sylvia immuun maakt en wij zo aan elkaar gaan twijfelen.” Huub vindt het duidelijk erg vervelend dat de nieuweling het andere kamp boven het zijne heeft verkozen…
bron talpa![]()
Gefeliciteerd, houd vol meid.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar heb ik de COSSEN nog wat van mee gekregen en dat was ook niet best inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:58 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die heb ik mezelf bespaard maar ik kook al de hele dag door de alles wat die eruit gooide tegen Silvia![]()
Heb je gezien wat die idioot eet per dag?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zout is heel slecht voor je nieren.....
Het is net alsof Huub met het idee kwam. Internet en zijn moeder dachten dat er geknoeid was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat is hier vaag aan? Huub dacht of speelde toch ook dat hij het idee had dat er met zijn drankjes was geknoeid?! En dat hij het niet kan hebben dat Jaap meer naar het andere groepje toetrekt is ook geen geheim
err.. ik heb kinderen, en die hebben ook wel eens een schepje zout in mijn koffie gedaan. Geloof me, de eerste de beste slok spuug je meteen uit en er komt echt niets bij je nieren terecht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zout is heel slecht voor je nieren.....
precies dus dat beetje olie zal vast geen ernstige schade kunnen aanrichten...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je gezien wat die idioot eet per dag?
Genoeg zout lijkt me...
Huub is absoluut niet slecht. Hoe kom je erbij?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:54 schreef heracles het volgende:
Dit is een heel erg onethisch programma
Huub is echt slecht en ondanks vannacht begin ik echt medelijden te krijgen met Jaap. Arme jongen.
Thanks lieverd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, houd vol meid.
Laat je niet verleiden door dit walgelijke maar doch ook verslavende programma.![]()
![]()
Je mist het punt, ze lopen de hele dag Huub al te fucken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat is hier vaag aan? Huub dacht of speelde toch ook dat hij het idee had dat er met zijn drankjes was geknoeid?! En dat hij het niet kan hebben dat Jaap meer naar het andere groepje toetrekt is ook geen geheim
Ja en hij dacht het zelf ook. Hij maakte er een heel spectakel vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Het is net alsof Huub met het idee kwam. Internet en zijn moeder dachten dat er geknoeid was.
Lees alle berichten maar, allemaal anti huub
Volgens mij klopt er iets niet aan dat stukje...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef Lieve het volgende:
Eric is een vuile vieze miet. Alone in the dark. te dom voor wat dan ook.
Ik gun dit domme volk aan Natasja en brian en Jaap. Heerlijk! Soort zoekt soort en ook Eric is een sissie loverboy lover.
Ik zal je wel missen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
Thanks lieverd.
Ik meld me wel weer als ik me niet meer kan beheersen...![]()
![]()
(en toch weer ga kijken)
haha jij moet een andere avatar kiezen ...... Jaap arme jongenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:54 schreef heracles het volgende:
Dit is een heel erg onethisch programma
Huub is echt slecht en ondanks vannacht begin ik echt medelijden te krijgen met Jaap. Arme jongen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:02 schreef Sporti het volgende:
Vreselijk die Amanda klooit echt uren en uren aan haar haar en het ziet er nog uit als een dooie kat.
Same here... Al een tijdjequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef BBW het volgende:
Alle streams bufferen bij mij, ook als ik ze enkel in MP/Winamp open... iemand een idee? (bij speedtest download ik 4mbs (30mbit))....
Huub gaat hierdoor niet populairder wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan pakken ze het juist verkeerd aan, want hoe negatiever ze daar over Huub schrijven, hoe populairder hij juist wordt. Zo werkt datEn dat weten zij ook vast wel.
gelukkig heb ik dat niet gezien danquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serieus? Je hebt denk ik de meest ranzige/sneue/verrassende nacht van dGK gemist..
No wayquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:02 schreef Lieve het volgende:
ERIC ZIT IN BRIANS ZAK! BRIANS ZAK BRIANS ZAK
Eric zit in Brians zak wat een zak is dat!
Flikker je PC het raam uit, haal een nieuwe, ga eerst een dag lopen schelden op alles wat geïnstalleerd moet worden, dan een dag COSsen bijlezen en dan gewoon op je nieuwe PC strakke streams kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef BBW het volgende:
Alle streams bufferen bij mij, ook als ik ze enkel in MP/Winamp open... iemand een idee? (bij speedtest download ik 4mbs (30mbit))....
Beetje gefrustreerd? Weet je wat het mooie is van een mening? Dat niet iedereen dezelfde mening deelt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
haha jij moet een andere avatar kiezen ...... Jaap arme jongen![]()
flikker toch op of zet je oogkleppen af
![]()
Ik hoop dat op het laatste moment vlak voor de stemming Jaap eruit vliegt wegens een overtreding van de regels. En dat daardoor de immuniteit stemming vervalt en dus Huub ook kan blijven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:05 schreef Mika25 het volgende:
Ok, dus de komende 8 dagen gaat Huub's naam door het slijk gehaald worden mbv manipulatie op zowel tien.tv als de tv uitzending, met als hoogtepunt Huub's vertrek volgende week donderdag?
Of zouden ze nog een verrassing voor ons hebben?
Het lijkt mij sterk dat je je opnieuw kunt inkopen,,,Huub moet gewoon blijven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef Carlaa het volgende:
Erik houdt de spanning er wel in hoor. Welk kamp neemt hij nou in de maling?
Zou het niet een geweldige stunt zijn als hij idd Huub eruit stemt, Huub zichzelf onmiddelijk weer aanmeld bij Tien (voor die 10 K kan hij ongetwijfeld sponsors vinden) en er wéér inkomt?
Aan de selectie te zien heeft Tien problemen met het vinden van bewoners.. dus zouden ze hem vast wel weer binnen laten.
Heeft ie weer een weekje vakantie gehad
Ik weet ook niet of Eric te vertrouwen is. Heeft hij ooit doorverteld aan Huub en Syl over wat hij met ABN bespreekt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef Carlaa het volgende:
Zou het niet een geweldige stunt zijn als hij idd Huub eruit stemt, Huub zichzelf onmiddelijk weer aanmeld bij Tien (voor die 10 K kan hij ongetwijfeld sponsors vinden) en er wéér inkomt?
Aan de selectie te zien heeft Tien problemen met het vinden van bewoners.. dus zouden ze hem vast wel weer binnen laten.
Dit scenario is vandaag al eerder voorbij gekomen, maar als je er unaniem uitgestemt wordt , krijg je je borg toch terug?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef Carlaa het volgende:
Precies. En toen was hij zo zielig dat men besloot een kaarten-actie voor hem op te starten, want dat gedrag van NL en Bart, dát kon toch echt niet!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
Huub moet Jaap niet zo plagen.. nu doet ie precies hetzelfde als .NL en Bart toen hij net binnen was..
precies en de redaktie blijft maar denken dat de kijkers dom zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef Cyan het volgende:
Huub zal wel op zijn flikker hebben gehad want hij gaat zijn tactiek enigzins wijzigen
En dit soort reacties is nu precies wat ze daar willen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub gaat hierdoor niet populairder wordenEcht niet.
Die jongen , Huub dus, is zo dom bezig. die graaft zijn eigen graf.
Donderdag over een week gaat hij volgens mij richting huis.
En als hij zo doorgaat ben ik er niet eens rauwig om.
Misschien moet jij eens gaan relativeren: Je denkt dat Eric in Brians zak zit omdat Eric nu even met Brian meelult...... zegt het woord "tactiek" je iets??quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef Lieve het volgende:
Mag brian er uit wegens vergiftiging? NU! gewoon politie erin en ophalen die crimineel.
wat, is de uitslag al binnen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef Lieve het volgende:
Mag brian er uit wegens vergiftiging? NU! gewoon politie erin en ophalen die crimineel.
ja en wat doe ik dan ?? mijn mening geven ... en ik ben niks gefrustreert ik vind degene die hier een beetje zielig gaan zitten doen over jaap die gister bijna de dames in het huis heeft aangerant een vieze aftanse vent die labiel is en niet in de kooi thuishoort en degene die niet tegen huub's gedrag kunnen die moeten dan gewoon de streams afzetten en verder gaan met hun breiwerk .. sukkelquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd? Weet je wat het mooie is van een mening? Dat niet iedereen dezelfde mening deelt!
Niet om het goed te praten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. En toen was hij zo zielig dat men besloot een kaarten-actie voor hem op te starten, want dat gedrag van NL en Bart, dát kon toch echt niet!
En zie hier, 3 maanden verder en onze zielige Huub is veranderd in een pester op een niveau waarvan ik persoonlijk moet pesten. Maar goed, Huub is schjinbaar zo'n grote held, dat pesten ineens wel geoorloofd is, zolang het maar wel door Huub gebeurd.
Yeah right.
Morbide Obesitas...........google ff..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:08 schreef Sporti het volgende:
hahahahah Brian Mobiele obesitas wat is dat
Ja maar luister....quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef itsme het volgende:
[..]
en dat werd heftig ontkend door JdM
heb je het tegen Brian???quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morbide Obesitas...........google ff..![]()
Zout ff lekker op als je alleen maar kan schelden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja en wat doe ik dan ?? mijn mening geven ... en ik ben niks gefrustreert ik vind degene die hier een beetje zielig gaan zitten doen over jaap die gister bijna de dames in het huis heeft aangerant een vieze aftanse vent die labiel is en niet in de kooi thuishoort en degene die niet tegen huub's gedrag kunnen die moeten dan gewoon de streams afzetten en verder gaan met hun breiwerk .. sukkel
Let maar op dat als Huub in de gaten krijgt dat Jaap er niet aan onderdoor gaat dat hij meer waardering voor Jaap heeft. Zo werkt het bij Huub dan ook wel weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap blijft maar lachen, hij heeft ook totaal geen schaamtegevoel. Het zal heel moeilijk worden voor Huub om hem op de kast te krijgen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zout ff lekker op als je alleen maar kan schelden.
Nou weet ik het zeker, je neemt niet eens de moeite om de vorige TT 's van Cossen te lezenquote:
Wat dacht je van meelopertje Eric?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niet om het goed te praten.
Maar Huub stond alleen tegen een groep te boksen. Jaap vs Huub is 1 vs 1. Daar zit een verschil in.
Ik zei het indertijd bij NL en Huub en ik zeg nu hetzelfde bij Jaap en Huub. Wanneer die samen een team vormen uiteindelijk wordt hun positie heel sterk in het huis.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef marky het volgende:
[..]
Let maar op dat als Huub in de gaten krijgt dat Jaap er niet aan onderdoor gaat dat hij meer waardering voor Jaap heeft. Zo werkt het bij Huub dan ook wel weer.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja en wat doe ik dan ?? mijn mening geven ... en ik ben niks gefrustreert ik vind degene die hier een beetje zielig gaan zitten doen over jaap die gister bijna de dames in het huis heeft aangerant een vieze aftanse vent die labiel is en niet in de kooi thuishoort en degene die niet tegen huub's gedrag kunnen die moeten dan gewoon de streams afzetten en verder gaan met hun breiwerk .. sukkel
neuh wrom zou ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zout ff lekker op als je alleen maar kan schelden.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef obezzi het volgende:
eric stemt huub er toch niet uit he?
Amenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Cyan het volgende:
Je komt hier net kijken en je komt over alsof dit hele programma je leven is. Als de dames zoveel problemen hebben met die zogenaamde aanranding dan moeten ze stappen ondernemen. Maar nee dat gebeurt niet.
En degene die niet tegen Huubs gedrag kunnen moeten hun streams maar afzetten? Geldt dit dan ook niet voor de mensen die niet naar Jaap kunnen kijken?
Das een nieuwtje voor mij, dat heb ik gemist (ja, ben gewoon aan het werk dus mis weleens wat).quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
-knip-
Of heb je de uitslag van het onderzoek niet meegkregen?
Huub is [b]niet gedrogeerd.[/b]
Huub weet dat Jaap er niet zoveel om geeft, de acteis zijn ook niet op Jaap gericht maar meer via Jaap.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef marky het volgende:
[..]
Let maar op dat als Huub in de gaten krijgt dat Jaap er niet aan onderdoor gaat dat hij meer waardering voor Jaap heeft. Zo werkt het bij Huub dan ook wel weer.
Huub pest met open vizier dat kon je van Brian, Natasia en NL niet zeggen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dat je van meelopertje Eric?
En sorry, in mijn ogen is pesten, pesten. Of je het nou alleen doet of met een groep.
Huub is toch zo slim? En hij gebruikt deze tactiek? Een uiterst lage, in mijn ogen en des meer bewijs dat het een ettertje is, wat ik vanaf dag 1 al gedacht hebt.
Omdat op de persoon spelen hier niet wordt toegestaan, ook niet door de mods. Maar ga vooral lekker door.quote:
Ik vind dit dubbelspel en dissen niet normaal hoor. Hij loopt te lachen met Huub maar mikt wel Huub's post/ persoonlijke eigendommen van Huub in het water en sluit een pact met alle walletjes. Komt in die kooi met het doel Natasja eruit en gaat dan het kamp Natasja steunen? Waar zit dan je doel? Hoezo een diva? Hij teert nu al vanaf het begin op Huub, weet zelf weinig leuks uit zichzelf te brengen, ik heb er nog nooit om moeten glimlachen zelfs maar. Hij komt er in als Natrasha en blijkt gewoon een dikke nix te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |