Laten we eerlijk zijn .... ze zijn toch ook allemaal dom daar op een aantal uitzonderingen naquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat ie buiten het huis ook gewoon 'n bek heeft hoor. Dit is 'n student, zit ie bij 'n vereniging? Vroeg ik eerder ook al maar niemand gaf antwoord, misschien is 't ook wel niet bekend.
Maar wat ie gister allemaal uitkraamde zit gewoon in hem, so what of ie dronken is, hij verzint 't zelf. Jij bent te dom, jij bent te dom en jij bent te dom, etc. etc., echt walgelijke praatjes zoals ik ze alleen maar van de ergste studenten van 't corps ken. Mocht dat 't geval zijn heb ik gelijk geen medelijden meer met 'm. Maar ja, dat moeten we nog zien.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is het grootste understatement van de afgelopen 20 COS'en
Totdat Natasia of Brian een ontslagronde voor Jaap aanvragen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef Suikeroom het volgende:
hoe lang mag Huub nu Jaap plagen volgens jullie?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub gaat nu de riemen en bretels van Jaap pikken.
Hoe werd dit programma ook al weer aangekondigd door de media, voor het begon?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:51 schreef itsme het volgende:
Natasia. er wordt wel ver gegaan, alles voor je weet wel wat
huub haat nu zout in cola light doen van jaap.
Dat had hij zelf in de hand gisteravond om 9 uur. Maar in vijf minuten tijd heeft hij heel erg veel verknald. Meer dan hij zich nu realiseert denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
En juist die keuze van Jaap om er in te gaan geeft aan of hij JUIST heel erg dom bezig is geweest, of JUIST heel erg slim is.
Of Huub word opgestookt door achter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb eric gezien ten tijde van het feestje van natasia.
Misschien ben ik een doemdenker, maar alles wijst er op
Talpa post alleen negatieve berichten over Huub
Huub gaat te ver met het pesten over de vetzucht van Jaap.
Sylvia en Eric vinden het ook te ver gaan maar besluiten hem maar te laten gaan.
vind het er gewoon niet goed uitzien.
Houd mijn hart vast.
Ja, dat hoor je mij ook niet ontkennen. De enige die dat ontkent heeft is Jaap vanacht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn .... ze zijn toch ook allemaal dom daar op een aantal uitzonderingen na
Ligt wel in de lijn der verwachting, het gaat (aan de streams te zien) nu al mis..........quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zou Jaap vanavond weer gaan drinken en zichzelf voor lul zetten?
so much for Natasia jaap....quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef itsme het volgende:
Huub vertelt Natasia zijn plannen.
ze vind het wel grappig.
En de dames kunnen zelf niet voor hun mening uit komen? De dames zitten er blijkbaar niet zo mee want als ze het echt zo'n probleem vonden waren ze al lang naar achter gegaan met het verzoek Jaap uit de Kooi te zetten of een sanctie te gevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat over het borstenincident bij de dames.
Ondanks het feit dat Jaap zich gisteren op diverse fronten misdragen heeft vind ik het een zwaktebod wat Huub nu doet. Pak hem maar op dingen die hij (fout) doet, niet op zijn enorme lijf.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef Suikeroom het volgende:
plagen, mag. maar continu zwaar treiteren liefst nu stoppen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef Suikeroom het volgende:
Vanavond schijt ie alle muren van de plee onder, echt goede tvquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef itsme het volgende:
Nou ik ga stoppen met kijken.
huub gaat nu lijnzaad olie in de cola doen.
natasia die Jaap zou helpen doet er niet aan mee, haar naam is haas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |