Wat is dat bruine net onder z'n reet eigenlijk? Ik kom er maar niet uit.quote:
komop tis een spel , waar je als laatst over moet proberen te blijven , huub doet t op zijn manier , iemand eruit pesten. Jaap kiest er zelf voor aan het spel mee te doen en op tv te komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
jezus Huub moet met zijn verstand toch inzien dat Jaap al erg labiel is en hij het zo alleenmaar erger maakt.
Tering zeg, kan je even waarschuwen voor dit soort vreselijke aanzichten hier plaatst!quote:
Dan rot ie toch juist lekker opquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
jezus Huub moet met zijn verstand toch inzien dat Jaap al erg labiel is en hij het zo alleenmaar erger maakt.
Alsof dat de ergste isquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Tering zeg, kan je even waarschuwen voor dit soort vreselijke aanzichten hier plaatst!
Nu kan ik vannacht weer niet slapen![]()
De chocoladepik van Ericquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef Judah het volgende:
[..]
Wat is dat bruine net onder z'n reet eigenlijk? Ik kom er maar niet uit.
Huub zal niet op nummer 1 staan maar ach who cares.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die lees ik al niet eens meer. Dat zijn allemaal 10jarigen volgens mij.
Dat heet: JE EIGEN STRAATJE SCHOONVEGEN, en dit keer over de rug van Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef Judah het volgende:
[..]
Denk je nou dan ook serieus dat Tien z'n nieuwe projectje gaat afkraken? Die steunen Jaap nu.
Ja das waar hij zit daar niet in een opvanghuis.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan rot ie toch juist lekker op.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
De chocoladepik van Eric
zie je, sylvia en eric vinden wat huub doet niet leukquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef the_undertaker het volgende:
Huub graaft zijn eigen graf nu.
Vraag me af in hoeverre hij het erg vind dat hij er de eerstvolgende keer uitligt
Niets nieuws onder de zon lijkt me...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heet: JE EIGEN STRAATJE SCHOONVEGEN, en dit keer over de rug van Huub![]()
![]()
![]()
![]()
WTF, kun je niet waarschuwen, ik zit nootjes te knabbelenquote:
Ah, thnx! Maar ben ik nou de enige die een klein beetje medelijden heeft met jaap. Volgens mij is hij gewoon heel veel gepest en vernederd in zijn leven, en probeert hij zich gewoon te verschuilen achter zijn praatjes enzo...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles, als het maar niet DGK gerelateerd is.
Wees jij maar blij dat het geen vleesch was, of pindasaus ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, kun je niet waarschuwen, ik zit nootjes te knabbelen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, kun je niet waarschuwen, ik zit nootjes te knabbelen![]()
![]()
![]()
Kan best zijn, maar wat doet hij dan in de gouden kooi?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:42 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Ah, thnx! Maar ben ik nou de enige die een klein beetje medelijden heeft met jaap. Volgens mij is hij gewoon heel veel gepest en vernederd in zijn leven, en probeert hij zich gewoon te verschuilen achter zijn praatjes enzo...![]()
Denk een soort van schuurwonden ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef Judah het volgende:
[..]
Wat is dat bruine net onder z'n reet eigenlijk? Ik kom er maar niet uit.
Nee ik vind Huub nu ook veel te ver gaan en Sylvia en Eric vinden dit ook. Maar blijkbaar durven ze hun bek niet open te trekken. Dus sufkut Sylvia keurt het af maar durft het niet te zeggen. Eric laat nog blijken wat hij er van vind tegenover Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:42 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Ah, thnx! Maar ben ik nou de enige die een klein beetje medelijden heeft met jaap. Volgens mij is hij gewoon heel veel gepest en vernederd in zijn leven, en probeert hij zich gewoon te verschuilen achter zijn praatjes enzo...![]()
nee hoor ik heb ook medelijden, ook zelfs na wat er vannacht gebeurd isquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:42 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Idd, Nathanael kon zich al niet permitteren de Nathanael te zijn, Huub kan zich dat ook niet permitteren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:41 schreef itsme het volgende:
zie je, sylvia en eric vinden wat huub doet niet leuk
Huub graaft dus echt zijn eigen graf
Zeg dat dan duidelijk tegen hem.
Heb je de beelden niet gezien van vannacht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:42 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Ethiek? Daar hebben ze bij Tien in het algemeen en DGK in het bijzonder geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Judah het volgende:
Dit vind ik nog het meest opzienbarende. Tien vertelt dus al gelijk dat ze een onstabiel persoon in het huis stoppen. Getuigt van ethiek.
Huub zijn punt is wel duidelijk. Als Sylvia en Amanda er zoveel moeite mee hebben dan zouden zij met een actie moeten komen maar die laten het mooi opknappen door Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je de beelden niet gezien van vannacht?![]()
Wat niet is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:44 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig mag Huub niet drinken, anders was hij nog veel verder gegaan waarschijnlijk
Het getuigt pas echt van ethiek als je er niet iemand inzet die zo instabiel is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Judah het volgende:
Wat begint als een gezellige avond in de gameroom, mondt uit in een escapade in de slaapkamer. Met name Huub en Eric zien de kersverse Miljonair Jaap als een soort van kermisattractie die je kunt laten doen wat je wilt, als je er maar genoeg drank in gooit. Natuurlijk is het aan Jaap om zijn eigen grenzen aan te geven, maar eerder bleek al dat Jaap niet de meest stabiele persoon is in De Gouden Kooi
(c) Tien.
Dit vind ik nog het meest opzienbarende. Tien vertelt dus al gelijk dat ze een onstabiel persoon in het huis stoppen. Getuigt van ethiek.
truequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar wat doet hij dan in de gouden kooi?
sylvia en eric. eric die hij nodig heeft voor de stemronde.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Huub zijn punt is wel duidelijk. Als Sylvia en Amanda er zoveel moeite mee hebben dan zouden zij met een actie moeten komen maar die laten het mooi opknappen door Huub
Anders laat je er nog één?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is Brian gaan vliegen met die harde wind?
Sar-cas-me, lieveschat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het getuigt pas echt van ethiek als je er niet iemand inzet die zo instabiel is.
Precies. Maar Sylvia is gewoon laf. Ze komt nooit duidelijk voor haar mening uit. Vind alles wel oke of net over het randje maar waait met alle winden meequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef itsme het volgende:
[..]
sylvia en eric. eric die hij nodig heeft voor de stemronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |