Dat was de kip, zat vol met salmonellaquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
nou niet snel genoeg. Hoorde hem ook spugen.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nee hij moet doorgaan, het is een spel. Hij moet die bolle helemaal gek maken.
Of Big Dietquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Klopt, als je daar niet van houd ( wat ik goed kan begrijpen ) dan moet je de kooi niet in gaan. Dit is ultiem en gaat om miljoenen. Kun je het niet... dan maar Lingo!
Volkomen mee eens. Ik vind Huub echt irritant en zeer laag op het moment.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik ben een echte Huub fan maar wat hij nu doet vind ik iets te makkelijk.
Hij heeft Nataas ooit beschuldigd altijd mensen op hun uiterlijk te pakken en hij doet hetzelfde.
Jammer want hij kan beter...
Mee eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Japie heeft Huub en Sylvia dan ook gigantisch genaaid... en ons streamers de kans afgenomen dat Brian of Natasia eruit vliegt... dus iedereen zal het zeer begrijpelijk vinden dat Huub de oorlog heeft verklaardHij moet nog veel verder gaan, want die Jaap moet zo snel mogelijk jankend het pand verlaten en zich weer terug trekken in die grot meters onder de grond.
Precies. Iemand zou hem dat eens moeten vertellen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef Judah het volgende:
Op deze manier wrijft Huub Jaap in de positie waarin Huub zelf ook ooit verkeerde. Die van de underdog. Dom.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hij kon niks te vreten vinden, en nu loopt ie naar de paardenstal
Gerechtigheidquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is Huub laaiend op Jaap dat hij hem een exit bezorgd.
Ik schreef het al eerder, maar ik schrijf het nog maar eens
Als je Huub tergt wordt hij furieus en onberekenbaar.
(Nathanael met zijn "hedda is een hoer", het valentijnsdiner met die 300 contactpunten)
Maak hem boos en je krijgt het flink voor de kiezen
Het lijkt daar wel een ziekte man, mischien is het een psychologisch effect van zolang in zo'n villa zitten. Dat je hypocriet word en achterbaks.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik ben een echte Huub fan maar wat hij nu doet vind ik iets te makkelijk.
Hij heeft Nataas ooit beschuldigd altijd mensen op hun uiterlijk te pakken en hij doet hetzelfde.
Jammer want hij kan beter...
hij gaat niet te ver ... hij pakt mensen waar het hun raakt ... als jaap daar niet tegen kan moet hij hier niet aan meedoen als hij zijn huiswerk heeft gedaan weet hij waar hij aan begintquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef itsme het volgende:
waar vind ik een emmer.
ja zoeken bolle
Huub je gaat echt veel te ver nu.
![]()
Huub is echt pissed over de actie van Billie wat Syl betreft, en gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef itsme het volgende:
waar vind ik een emmer.
ja zoeken bolle
Huub je gaat echt veel te ver nu.
![]()
Zeker met al dat kotsen erbijquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:56 schreef spookdiertje het volgende:
hij valt wel af op deze manier
Ik vind hem niet achterbaks. hij doet het recht in Jaap zijn gezicht, maar dit kan huub wel eens heel duur gaan staan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Het lijkt daar wel een ziekte man, mischien is het een psychologisch effect van zolang in zo'n villa zitten. Dat je hypocriet word en achterbaks.
Ja kan wel wezen, maar hij blijft door gaan en continu op zijn gewicht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is echt pissed over de actie van Billie wat Syl betreft, en gelijk heeft ie.
Huub doet me nu denken aan zo'n klein onzeker schooljongetje met een grote bek. Die zijn wannebe vriendjes opjut om achter hem aan te lopenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind hem niet achterbaks. hij doet het recht in Jaap zijn gezicht, maar dit kan huub wel eens heel duur gaan staan.![]()
Hij noemt zegt dat ze hem preventief moeten ruimen als hij er niet bij is. Dat zeg je toch niet over iemand die je nog maar 2 dagen kent, dat zei hij zelfs over natasia niet. Huub is echt aan het doordraaien daar, die gast gaat keihard op zijn bek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind hem niet achterbaks. hij doet het recht in Jaap zijn gezicht, maar dit kan huub wel eens heel duur gaan staan.![]()
precies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Huub doet me nu denken aan zo'n klein onzeker schooljongetje met een grote bek. Die zijn wannebe vriendjes opjut om achter hem aan te lopen
Laat die redactie nou 's, zijn allemaal volwassen mensen in dat huis hoor, de redactie is hun moeder nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar dit vind ik echt zielige tv gewoon.
Hoeveel erger kan het nog worden redactie?
Sorry hoor maar Jaap is niet 100% dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Laat die redactie nou 's, zijn allemaal volwassen mensen in dat huis hoor, de redactie is hun moeder niet![]()
hoezo heb je het zelf ook meegemaakt ... achgut wat zielig .... loop aub niet zo hypocriet jaap te beschermen die vuile dikkop heeft het er zelf naar gemaaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Huub doet me nu denken aan zo'n klein onzeker schooljongetje met een grote bek. Die zijn wannebe vriendjes opjut om achter hem aan te lopen
Huub denkt volgens mij dat dit geweldige tv oplevert. Maar ik heb op dit moment veel meer respect voor Jaap die het allemaal over zich heen laat komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef itsme het volgende:
[..]
precies.
al doet huub het ook als hij helemaal alleen staat.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:56 schreef Maria44 het volgende:
Die Jaap wordt binnenkort agressief of gaat uit pure ellende drinken en wordt dan agressief. Het drankprobleem van Jaap is m.i. groter dan zijn eetprobleem.
Normaal niet leuk, maar door de stemming van gisteren heeft hij het zelf gedaan. Huub loopt grote kans uit de villa te vliegen en zo dus meer dan een miljoen mis te lopen, dus ik snap het wel. Gewoon doorgaan Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:51 schreef itsme het volgende:
Huub gaat weer achter Jaap aan. Waar heb je je verstopt, zo veel plaatsen kunnen dat niet zijn
Hey dikkie dik, hey bolle. blauwe vinvis
zie je wel dat Huub de enige is die het goed doet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:56 schreef spookdiertje het volgende:
hij valt wel af op deze manier
Ja het zou wat zijn, maar nee. Hij gebruikte een pan met water om de chipsresten weg te spoelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Weer tijd voor een kippetje
Respect moet je verdienenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Huub denkt volgens mij dat dit geweldige tv oplevert. Maar ik heb op dit moment veel meer respect voor Jaap die het allemaal over zich heen laat komen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef Villalux het volgende:
japio heeft dit echt verdient binnen 18 uur zo omdraaien van mening! en wie kaatst kan de bal vewachten...HIj was toch de schaker die alles in 3d ziet! ..aanpakken die Viespeuk!
en op deze manier maakt hij nog meer kans.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal niet leuk, maar door de stemming van gisteren heeft hij het zelf gedaan. Huub loopt grote kans uit de villa te vliegen en zo dus meer dan een miljoen mis te lopen, dus ik snap het wel. Gewoon doorgaan Huub
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hoezo heb je het zelf ook meegemaakt ... achgut wat zielig .... loop aub niet zo hypocriet jaap te beschermen die vuile dikkop heeft het er zelf naar gemaakt
Oh zeker wel. Die is 200%quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Jaap is niet 100% dat lijkt me duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |