Carlos heeft gisteren gezegd dat Jaap nog niet mag trainen,quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Dogga het volgende:
als jaapio wilt afvallen waarom zit hij niet nu dood te trainen boven
Ze denkt dat ze blaasontsteking heeft, waarschijnlijker is dat ze een SOA heeft opgelopen door de onveilige sex met hdnkkk, nou ja sex.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef Taurus het volgende:
Waarom moet Amanda haar urine laten testen?![]()
Zwanger van Brainlessquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef Taurus het volgende:
Dat is waar en het zal altijd spannend blijven. Er zal altijd een kans blijven - hoe klein ook - dat Eric Huub er toch uitgooit. Maar de kans dat hij dat niet doet is vele malen groter. Eric zie je vaak bij Natasia, maar hij heeft echt een gruwelijke hekel aan haar. Vannacht nog zei hij weer dat natasia er ECHT uit moet. Als Eric hem op deze manier kan pakken, door Huub er dus NIET uit te stemmen, zal hij het alleen al daarom doen. Verder staan ze met z'n drieën erg sterk tegen Brian, Natasia en Amanda natuurlijk. Helemaal omdat Eric ook al een beetje met Amanda aan het inslijmen is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
[..]
kan binnen een dag veranderen he en stemming is nog meer dan een week weg
zwangerschap!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef Taurus het volgende:
Heb je vannacht gekekenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef Haroula het volgende:
Toch heb ik op een of andere manier het gevoel dat Jaap aan het acteren is en zich heel bewust is van alles wat hij doet. Elke beweging en uitspraak lijkt hij af te wegen. Voor een schaakwonder is het heel normaal je zetten al 3D uit te denken.
Ja suuuuureee... welk weldenkend mensen speelt nou als acteur voor Jabba the Hutt? Heb je hem meegemaakt gisteravond? Die shampoo kotste alles onder, van de vloer tot de wc tot z'n 43e vetkwabbel...quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef Haroula het volgende:
Toch heb ik op een of andere manier het gevoel dat Jaap aan het acteren is en zich heel bewust is van alles wat hij doet. Elke beweging en uitspraak lijkt hij af te wegen. Voor een schaakwonder is het heel normaal je zetten al 3D uit te denken.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:38 schreef brutes2005 het volgende:
Wat denk je van het volgende.
Het is allemaal tv maken tien wil actie, ze willen Huub bang maken maar voor de stemronde komt er weer een nieuwe miljonair en die stem Huub er niet uit opdracht van achter. Tien wil alleen maar meer kijkcijfers en zal Huub er met alle mogelijkheid erin houden. Ze zeggen het ook achter de schermen worden altijd mooie plannetjes gemaakt mensen de eindfase is nog niet in zicht. Dus wees niet bang Huub blijft ten koste van alles.
Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt welke kant ik op wil met mijn verhaal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat is onzin. Heb jij daar officiële cijfers van? Een beetje meer eerbied voor dat soort mensen. Er zijn verschillende groepen in te delen in mensen die zelfmoord willen plegen. En dat heeft echt niet te maken met 'de kans' die ze krijgen.
[..]
Hij heeft weinig zelfspot om eerlijk te zijn. Iemand die zich als god waant tsjah wat moet je daar nou mee? En als je dag in dag uit wordt aangevallen op je uiterlijk kan je dat op diverse manieren aanpakken. Jaap kiest voor een verkeerde manier om als excuus te gebruiken voor al zijn wandaden.
zijn 2e afweer is gewoon ge/misbruik maken van zijn omvang en angst die hij daarmee inboezemd bij andere mensen.
[..]
Er zijn zat dikkerds die goed met de druk om kunnen gaan en zelf besluiten of ze er iets mee willen doen. Sommige dikkerds hebben totaal geen probleem met hun gewicht en anderen wel, maar in vele gevallen zullen ze nooit zo reageren als Jaap.
Jaap zijn probleem is namelijk niet zijn omvang maar zijn gebrek aan zelfkennis en zelfkritiek.
Moet je van verdomd goede huize komen wil je die kotsstralen die vannacht langs kwamen gespoten willen kunnen acteren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef Haroula het volgende:
Ja, maar schaakwonders zijn over het algemeen geen goede acteurs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef Haroula het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |