Ja hequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
wat ben je snel!
Hier heb je inderdaad een punt.quote:
Eric loopt alleen maar te zieken en uit te horen, hij is echt op de hand van Huub hoor, geen vrees.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef itsme het volgende:
Eric is druk bezig Huub te verraden aan de heks.
Hij vertelt haar dat Huub erg zenuwachtig is. Koren op haar molen.![]()
![]()
ik vertouw hem nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef itsme het volgende:
![]()
waarom gaat hij haar dan nog meer plezier geven door te vertellen dat Huub zenuwachtig is.?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric loopt alleen maar te zieken en uit te horen, hij is echt op de hand van Huub hoor, geen vrees.
Eric moet Natasia natuurlijk blijven overtuigen dat hij Huub eruit stemt. Dat is helemaal het plan. En dan moet Eric het natuurlijk als laatste zeggen volgende week donderdag. Op zich is het gustig dat ze nu al denken dat Eric ook Huub eruit stemt, want dan gaan ze tenminste niet ook nog eens met allemaal argumenten komen. Eric vindt het intussen al lang geweldig dat hij Natasia en Brian flink kan zieken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
Eric had het over de stemming?
Ik hoorde hem tegen N zeggen, ja maar dat zegt neits over d estemming en we zitten hier niet om 1 tientje om te winnen.
Laat ze mij maar mod makenquote:
hij zei wel dat hij tegen Huub heeft gezegd dat hij nog niet wist wie hij eruit wilde.Dat was een leugen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef itsme het volgende:
jezus 5 topics?
Maar luisterde iemand mee nu?
Of Eric speelt een rol maar natasia denkt hem echt in de zak te hebben.
En ik vind dat hij huub nu echt heeft verraden door dit te zeggen. ze is helemaal blij
Geen slecht idee, ff solliciteren dusquote:
Wat heeft Eric verraden dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef itsme het volgende:
![]()
Dat staat boven je quote.quote:
sylvia met haar gebreken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef itsme het volgende:
sylvia hagebreker?![]()
waarom wil je nu leiver Huub er uit hebben dan ik zegt eric.
Je was toch van last in last out?
N: huub gaat over lijken
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef BBW het volgende:
Welke streams gebruiken jullie?!
dezequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef BBW het volgende:
Welke streams gebruiken jullie?!
Dat is onzin. Heb jij daar officiële cijfers van? Een beetje meer eerbied voor dat soort mensen. Er zijn verschillende groepen in te delen in mensen die zelfmoord willen plegen. En dat heeft echt niet te maken met 'de kans' die ze krijgen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:16 schreef RSie het volgende:maar hoe denk je dat het komt dat er zoveel mensen zelfmoord plegen? dat zijn voor een groot deel mensen die nooit de kans hebben gekregen om gelukkig te zijn.
Hij heeft weinig zelfspot om eerlijk te zijn. Iemand die zich als god waant tsjah wat moet je daar nou mee? En als je dag in dag uit wordt aangevallen op je uiterlijk kan je dat op diverse manieren aanpakken. Jaap kiest voor een verkeerde manier om als excuus te gebruiken voor al zijn wandaden.quote:stel je voor dat je dag in dag uit aangevallen wordt op je uiterlijk, je bouwt dan automatisch een afweermechanisme op. bij Jaap is dat in eerste instantie zijn zelfspot, om maar te zorgen dat hij andere mensen voor is.
Er zijn zat dikkerds die goed met de druk om kunnen gaan en zelf besluiten of ze er iets mee willen doen. Sommige dikkerds hebben totaal geen probleem met hun gewicht en anderen wel, maar in vele gevallen zullen ze nooit zo reageren als Jaap.quote:als jij in het dagelijks leven eens om je heen kijkt en ziet hoe mensen zich gedragen kan je daaruit al vrij vaak zeer duidelijk afleiden hoe zijn of haar jeugd is geweest. gepest worden drukt zo'n ongelofelijke stempel op iemands persoonlijkheid, dat is gewoon een feit.
Yep, anders zet ik dat niet in de TTquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef havefun het volgende:
Huub niet gedrogeerd? is de uitslag er dan al?
Omdat hij niet overal over kan gvaan liegen. Huub is ook nerveus, dat heeft hij zelf tegen Eric gezegd afgelopen nacht. Erics verhaal dat hij Huub eruit gaat stemmen moet geloofwaardig blijven en door dit soort opmerkingen lukt dat wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:24 schreef itsme het volgende:
[..]
waarom gaat hij haar dan nog meer plezier geven door te vertellen dat Huub zenuwachtig is.?
Natasia begint weer dat ze weg zal gaan. met haar 2 prachtige kindjes en haar vent![]()
heb je daar officiele cijfers van?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat is onzin. Heb jij daar officiële cijfers van? Een beetje meer eerbied voor dat soort mensen. Er zijn verschillende groepen in te delen in mensen die zelfmoord willen plegen. En dat heeft echt niet te maken met 'de kans' die ze krijgen.
[..]
Er zijn zat dikkerds die goed met de druk om kunnen gaan en zelf besluiten of ze er iets mee willen doen. Sommige dikkerds hebben totaal geen probleem met hun gewicht en anderen wel, maar in vele gevallen zullen ze nooit zo reageren als Jaap.
Jaap zijn probleem is namelijk niet zijn omvang maar zijn gebrek aan zelfkennis en zelfkritiek.
Dat maakt niet uit, als Eric zo kan liegen tegen Natas en Amanda kan hij dat ook tegen Syl en Huub. Ik zou 't speltechnisch verstandiger van Eric vinden als hij Huub er in houdt, maar je weet niet wat er in zijn eigen hoofd om gaat. Heyyy ik hoor net Eric 'slijmbal' over Natas zeggen als ze weg looptquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hij niet overal over kan gvaan liegen. Huub is ook nerveus, dat heeft hij zelf tegen Eric gezegd afgelopen nacht. Erics verhaal dat hij Huub eruit gaat stemmen moet geloofwaardig blijven en door dit soort opmerkingen lukt dat wel.
Ze waren afgelopen nacht echt heel erg stellig dat ze de anderen een loer zouden draaien. Net als toen met Nena.
wilden jullie ons aan het werk zetten ofzo....quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt Scan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hij niet overal over kan gvaan liegen. Huub is ook nerveus, dat heeft hij zelf tegen Eric gezegd afgelopen nacht. Erics verhaal dat hij Huub eruit gaat stemmen moet geloofwaardig blijven en door dit soort opmerkingen lukt dat wel.
Ze waren afgelopen nacht echt heel erg stellig dat ze de anderen een loer zouden draaien. Net als toen met Nena.
Nah, dat is toch geen verraden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat staat boven je quote.
Dat Huub erg zenuwachtig is nu voor de stemronde
kan ook zijn dat hij het speelt want Huub is niet zo zenuwachtig
zei hij dat????????/quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef Villalux het volgende:
slijmbal
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef Dogga het volgende:
natas is net weg
en eric zegt : Slijmbal
Wel in de praktijk gerichte voorbeelden, en nee dat is niet objectief.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef 2live het volgende:
[..]
heb je daar officiele cijfers van?![]()
Oke maar het maakte haar wel heel bij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Nah, dat is toch geen verraden?
Of ie zenuwachtig is of niet, daar kan Natasia weinig mee
Het zal allemaal wel dan, ze blijven bij mij allemaal bufferen.. welke site dan ook, 30mbit down wiehoewquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Kijk dan in topic van streams. Kopieer een van de urls en paste het in je windows media playerquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:31 schreef BBW het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel dan, ze blijven bij mij allemaal bufferen.. welke site dan ook, 30mbit down wiehoew![]()
Ik denk dat Jaaps probleem is dat hij wereldvreemd is en te weinig onder de mensen is geweest. Daardoor kan hij mensen totaal niet inschatten en daardoor ging hij gisteren ook zo grandioos de mist in toen hij Sylvia die immuniteit gaf. Hij heeft zich heel makkelijk laten omlullen door types als Brian en Natasia. Een normaal mens was dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef Heathen het volgende:
Jaap zijn probleem is namelijk niet zijn omvang maar zijn gebrek aan zelfkennis en zelfkritiek.
Modje nodig ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
wilden jullie ons aan het werk zetten ofzo....
* zweet van voorhoofd veegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |