abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46771835
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, als Eric zo kan liegen tegen Natas en Amanda kan hij dat ook tegen Syl en Huub. Ik zou 't speltechnisch verstandiger van Eric vinden als hij Huub er in houdt, maar je weet niet wat er in zijn eigen hoofd om gaat. Heyyy ik hoor net Eric 'slijmbal' over Natas zeggen als ze weg loopt Verandert de zaak.
pi_46771841
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat Jaaps probleem is dat hij wereldvreemd is en te weinig onder de mensen is geweest. Daardoor kan hij mensen totaal niet inschatten en daardoor ging hij gisteren ook zo grandioos de mist in toen hij Sylvia die immuniteit gaf. Hij heeft zich heel makkelijk laten omlullen door types als Brian en Natasia. Een normaal mens was dat niet gebeurd.
Daar is ie dus ook op gecast
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:33:29 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46771843
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef Dogga het volgende:
natas is net weg
en eric zegt : Slijmbal
Nog mensen die twijfelen?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46771856
als jaapio wilt afvallen waarom zit hij niet nu dood te trainen boven
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_46771872
quote:

[..]

Ik denk dat Jaaps probleem is dat hij wereldvreemd is en te weinig onder de mensen is geweest. Daardoor kan hij mensen totaal niet inschatten en daardoor ging hij gisteren ook zo grandioos de mist in toen hij Sylvia die immuniteit gaf. Hij heeft zich heel makkelijk laten omlullen door types als Brian en Natasia. Een normaal mens was dat niet gebeurd.
dat zou wel eens kunnen, hoe kan het dat iedereen hem heeft gewaarschuwd voor die heks. En dat hij dat zo makkelijk over boord heeft gegooid. Geen mensenkennis
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46771881
pi_46771884
quote:

[..]

Ik ga je daar maar gelijk in geven.
Now my death is more than just a sad song.
pi_46771890
quote:

[..]

Heel labiel
Godver Die heks met haar fokking schreeuw stem.
ZIJ heeft hoofdpijn? Ik nu ook.

schatje hier schatje daar.
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:34:42 #59
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46771892
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Dogga het volgende:
omdat ie niet dood wilt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46771895
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt Scan.

Ben bang dat Huub zo ver gaat (net als toen natasia jarig was) dat de andere 2 zich weer van hem af keren.

Ben zo fucking kwaad op DGK redactie. Dat we nu weer gespannen kunnen zitten afwachten. weer een vriendje voor BAN er bij.
Doen ze gewoon express.
Weet zelf niet goed of ze Huub kwijt willen.
ik denk haast van wel.
Want Huub blijft maar populair en niemand krijgt zo nog een kans om wat goed te doen.
De meeste streamers blijven Huub maar verdedigen.
pi_46771903
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Yep, anders zet ik dat niet in de TT
Er is niks over te lezen op de talpa site
pi_46771912
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

nu ff niet , herrinner me hier nog een paar keer aan deze week.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46771913
quote:
Hij heeft zijn kaakspieren al getraind vandaag
Working in a factory eight days a week.
pi_46771919
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef 2live het volgende:

[..]

dat zou wel eens kunnen, hoe kan het dat iedereen hem heeft gewaarschuwd voor die heks. En dat hij dat zo makkelijk over boord heeft gegooid. Geen mensenkennis
Nee, voor hij er in kwam was hij al onder de indruk van haar. (waarom denk je dat ze hem gecast hebben)
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:35:38 #65
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46771921
TADA !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46771934
quote:

[..]

ja echt he.

Eric heeft te goed ze huiswerk gedaan voordat hij het huis in kwam! hij weet wat hij doet
pi_46771944
quote:

[..]

kan binnen een dag veranderen he en stemming is nog meer dan een week weg
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 14:36:25 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_46771948
Dat gesprek van Huub, terwijl hij het haar aan het wassen is van Snollie
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46771956
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef kybe het volgende:
Denken ze bij tien soms dat hoe meer ze Huub bashen,hoe meer mensen gaan smssen voor hem
misschien...
Fokkers wel, want die sms-en normaal gesproken niet
pi_46771983
Waarom moet Amanda haar urine laten testen?
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 14:38:01 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_46771999
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:36 schreef avonne het volgende:

[..]

misschien...
Fokkers wel, want die sms-en normaal gesproken niet
Ik maak voor deze keer een uitzondering
― Mark Twain
pi_46772005
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef Taurus het volgende:
SOA
pi_46772009
Wat denk je van het volgende.

Het is allemaal tv maken tien wil actie, ze willen Huub bang maken maar voor de stemronde komt er weer een nieuwe miljonair en die stem Huub er niet uit opdracht van achter. Tien wil alleen maar meer kijkcijfers en zal Huub er met alle mogelijkheid erin houden. Ze zeggen het ook achter de schermen worden altijd mooie plannetjes gemaakt mensen de eindfase is nog niet in zicht. Dus wees niet bang Huub blijft ten koste van alles.
pi_46772037
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:38 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

SOA
Pardon? waarvan dan? Van Brian kan dan toch alleen maar?
pi_46772040
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef the_undertaker het volgende:
hoe toevallig

http://www.nu.nl/news/991(...)lfmoordpogingen.html
dat is veel!
1600 doden en 94.000 pogingen
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:39:15 #76
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46772052
quote:
Carlos heeft gisteren gezegd dat Jaap nog niet mag trainen,
dit kreeg Carlos door van het opperhoofd,
zelfs niet op de loopband, volgende week komt er een programma voor hem.
Jaap zei, dan ga ik wel buiten wandelen, want ik wil 100 kilo afvallen.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 14:39:23 #77
135305 beequeen
Lost.
pi_46772057
quote:
Ze denkt dat ze blaasontsteking heeft, waarschijnlijker is dat ze een SOA heeft opgelopen door de onveilige sex met hdnkkk, nou ja sex.
― Mark Twain
pi_46772060
ik weet dat uiterlijk voor vrouwen erg belangrijk is en dat ze lang voor de spiegel kunnen staan, maar kan iemand mij even zeggen dat het aantal uren dat Amanda bezig is met dat alles niet normaal is?
pi_46772061
quote:
Zwanger van Brainless
pi_46772076
veel mensen zijn hier goedgelovig wat betreft de support van eric aan huub, eerst afwachten, heb eric nooit vertrouwd
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:39:54 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46772078
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:36 schreef petraa het volgende:

[..]

kan binnen een dag veranderen he en stemming is nog meer dan een week weg
Dat is waar en het zal altijd spannend blijven. Er zal altijd een kans blijven - hoe klein ook - dat Eric Huub er toch uitgooit. Maar de kans dat hij dat niet doet is vele malen groter. Eric zie je vaak bij Natasia, maar hij heeft echt een gruwelijke hekel aan haar. Vannacht nog zei hij weer dat natasia er ECHT uit moet. Als Eric hem op deze manier kan pakken, door Huub er dus NIET uit te stemmen, zal hij het alleen al daarom doen. Verder staan ze met z'n drieën erg sterk tegen Brian, Natasia en Amanda natuurlijk. Helemaal omdat Eric ook al een beetje met Amanda aan het inslijmen is.
pi_46772092
Toch heb ik op een of andere manier het gevoel dat Jaap aan het acteren is en zich heel bewust is van alles wat hij doet. Elke beweging en uitspraak lijkt hij af te wegen. Voor een schaakwonder is het heel normaal je zetten al 3D uit te denken.
pi_46772101
Tering hij loopt een kleine trap op en hij ademt heel zwaar

wat een weirdo...zou hij die 12 minuten trainen van eric kunnen vol houden LOL

die nicht kan volgens mij meer da jaap
pi_46772122
Daty geheig in die microfoon echt hinderlijk. Slechte casting ongelofelijk die Jaap.
pi_46772131
quote:
zwangerschap!
pi_46772134
Jaap zoekt ETEN!!!!!!
pi_46772140
Jaap gaat aan zijn volgende maaltijd beginnen
pi_46772147
DGK wil huub echt zien zweten en nerveus worden, gaan ze wellicht ook krijgen
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 14:41:57 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_46772158
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef Haroula het volgende:
Toch heb ik op een of andere manier het gevoel dat Jaap aan het acteren is en zich heel bewust is van alles wat hij doet. Elke beweging en uitspraak lijkt hij af te wegen. Voor een schaakwonder is het heel normaal je zetten al 3D uit te denken.
Heb je vannacht gekeken dat was toch echt geen schaken en zeker niet vooruitdenken.
― Mark Twain
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:42:10 #90
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46772166
quote:
Ja suuuuureee... welk weldenkend mensen speelt nou als acteur voor Jabba the Hutt? Heb je hem meegemaakt gisteravond? Die shampoo kotste alles onder, van de vloer tot de wc tot z'n 43e vetkwabbel...
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46772187
Die Del denkt nu ook dat ze geweldig is he ik word niet goed hier.
pi_46772208
Dikke mensen zitten vaak vol ongekende humor Judah. Ja ik heb gekeken gisteravond en bleef dat gevoel van acteren houden.
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:43:21 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46772211
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:38 schreef brutes2005 het volgende:
Wat denk je van het volgende.

Het is allemaal tv maken tien wil actie, ze willen Huub bang maken maar voor de stemronde komt er weer een nieuwe miljonair en die stem Huub er niet uit opdracht van achter. Tien wil alleen maar meer kijkcijfers en zal Huub er met alle mogelijkheid erin houden. Ze zeggen het ook achter de schermen worden altijd mooie plannetjes gemaakt mensen de eindfase is nog niet in zicht. Dus wees niet bang Huub blijft ten koste van alles.
Jij snapt het
pi_46772212
Het zal allemaal wel, volgens mij is de ISP van DGK gewoon verrot naar mij toe , ook in Windows Media Player 1 stream openen blijft bufferen en Internet Explorer/FF ook. Eindhovuhhh
pi_46772218
Hoe langer je naar die jaap kijkt hoe depressiever je wordt.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:43:44 #96
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46772219
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef Heathen het volgende:

[..]

Dat is onzin. Heb jij daar officiële cijfers van? Een beetje meer eerbied voor dat soort mensen. Er zijn verschillende groepen in te delen in mensen die zelfmoord willen plegen. En dat heeft echt niet te maken met 'de kans' die ze krijgen.
[..]

Hij heeft weinig zelfspot om eerlijk te zijn. Iemand die zich als god waant tsjah wat moet je daar nou mee? En als je dag in dag uit wordt aangevallen op je uiterlijk kan je dat op diverse manieren aanpakken. Jaap kiest voor een verkeerde manier om als excuus te gebruiken voor al zijn wandaden.

zijn 2e afweer is gewoon ge/misbruik maken van zijn omvang en angst die hij daarmee inboezemd bij andere mensen.
[..]

Er zijn zat dikkerds die goed met de druk om kunnen gaan en zelf besluiten of ze er iets mee willen doen. Sommige dikkerds hebben totaal geen probleem met hun gewicht en anderen wel, maar in vele gevallen zullen ze nooit zo reageren als Jaap.

Jaap zijn probleem is namelijk niet zijn omvang maar zijn gebrek aan zelfkennis en zelfkritiek.
Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt welke kant ik op wil met mijn verhaal.
Ik probeer absoluut niet Jaap's gedrag goed te keuren,.. Ik ben het alleen maar even op psychologisch vlak aan het analyseren.

Het gedeelte over mensen die gepest worden is gebaseerd op waarnemingen die ik zelf in mijn leven gedaan heb.
Ik ben vroeger altijd de persoon geweest die mensen probeerde te behandelen als normale mensen ondanks dat ze dik, scheel lelijk etc. waren. maar aan deze mensen heb ik altijd kunnen merken dat er in hun een bepaald soort wantrouwen naar andere mensen zit. stuk voor stuk zijn het goeie mensen,.. ze hebben alleen een torenhoge muur om zich heen gebouwd en voordat je die afgebroken hebt en hun ware aard naar boven komt duurt het wel een poosje.

Jaap is gewoon een standaard geval van iemand die een zware jeugd gehad heeft waarbij hij door iedereen werd uitgekotst vanwege zijn voorkomen. door zijn gebrek aan sociaal contact heeft hij dus ook meerdere normen en waarden nooit fatsoenlijk meegekregen en dat verklaard sommige dingen die uit zijn mond komen, hij realiseert zich gewoon absoluut niet wat hij nou werkelijk zegt!
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 14:44:05 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_46772232
Gaat ie nou weer vreten, heeft ie een uur geleden ook al gedaan.
― Mark Twain
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:44:29 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46772248
quote:
Moet je van verdomd goede huize komen wil je die kotsstralen die vannacht langs kwamen gespoten willen kunnen acteren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46772250
quote:
Ja, maar schaakwonders zijn over het algemeen geen goede acteurs.
Als je jezelf zo te grabbel gooit en weet dat de beelden je de rest van je leven, bij iedere functie, kunnen achtervolgen ben je bovendien een slecht schaker.
Heeft een jasje uitgedaan....
pi_46772254
Ik ben nu het filmpje aan het bekijken waar Jaap nog al te keer gaat over hoeren , pijpen, en zo.

Ik ben bang dat 10 dit niet gaat uitzenden, te grof en alleen laat zien hoe Huub Jaapje pest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')