Als je het over TOPICNVOORMIJHAHIEEHIFJKFL hebt is dat een vrij onzinnige vraag... TT en OP waren al baggerquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar mag ik wel vragen waarom m'n topic dicht is ?
Nee die bedoelde ik niet,quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het over TOPICNVOORMIJHAHIEEHIFJKFL hebt is dat een vrij onzinnige vraag... TT en OP waren al bagger
Opzouten hier Dribbel_ als je geen concrete vragen hebtquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee die bedoelde ik niet,
ik zoek straks wel ff 1 uit die ik bedoel
ik weet het nu nog niet![]()
Nee je bent braaf, ga nu maar fijn je nieuwste bestiality DVD kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks te baggeren![]()
![]()
ben ik nu homo?
Oh gelukkigquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee je bent braaf, ga nu maar fijn je nieuwste bestiality DVD kijken
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef SiemeN het volgende:
Ga even lekker met je polsen in de blender hangen ofzo.
donequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef BeeDee het volgende:
Kan van dit deel van het rokershoekje deel 63 ipv 64 gemaakt worden ? BvD
Eerder opstaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef iamredleader het volgende:
![]()
[..]
Verdorie, nu heb ik niet eens goedemorgen kunnen zeggen!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij is kennelijk al een stuk vrolijker. Dan kan dit topic wel dicht. Ruimt ook zo lekker op.
quote:
Okequote:Op woensdag 7 maart 2007 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als je vragen over de moderatie of ONZ hebt guitarist/seekfaM
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Jongens, komop dit is de Feedback geen slowchat. Ik weet toevallig dat de modjes zich hier best aan ergeren. Een waarschuwing vooraf aan mij want binnen korte periode zal het slowchat in FB wat ''strenger'' aangepakt worden. denk ik.
Dat houd dus ook in. Dat je niet altijd persé het laatste woord moet hebben![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:27 schreef SiemeN het volgende:
Laat dat nou maar aan ons over, makker. Dat grapje is er nu ook wel weer een beetje af.
Anyway. On-topic dus, mensen.
Het begon goed inderdaad, maar het dreigt nu ietwat verbaggert te worden, anderen mogen ook best posten in de stijl van de OP hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef WurM het volgende:
Jekoos heeft een dagboek gekocht
TTT-nominatie
Daarvoor is deze toch gemaakt:quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Het begon goed inderdaad, maar het dreigt nu ietwat verbaggert te worden
ok 14.gifquote:anderen mogen ook best posten in de stijl van de OP hoor
Sorryquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Dat houd dus ook in. Dat je niet altijd persé het laatste woord moet hebben![]()
ja die kan ook gezet worden, maar eerst eens even kijken hoe het topic zich ontwikkeltquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Daarvoor is deze toch gemaakt:
[afbeelding]
[..]
ok 14.gif
edit:
[..]
Sorry
Je post foto's van willekeurige baardloze figuren en zet er een willekeurige naam onder en je gaat mij vertellen dat je over dat concept meer dan 2 seconden hebt nagedacht?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:49 schreef M-I-L-F het volgende:
Remlof? -> Gordon Freeman heeft zijn baard afgeschoren! -> Slotje -> Reden?
Behalve de fantasieloze onz baggeraars van hedendag? Open ik goddomme een keer een topic waar méér dan 2 seconden over is nagedacht, gooi je der een slot op.
Nee, er zat meer achter!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je post foto's van willekeurige baardloze figuren en zet er een willekeurige naam onder en je gaat mij vertellen dat je over dat concept meer dan 2 seconden hebt nagedacht?
En je dacht echt dat dat ging werken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:25 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Nee, er zat meer achter!
Het was de bedoeling dat iemand een foto van iemand poste, daaronder de naam van iemand die er op leek maar één eigenschap miste.
Zie de voorbeelden dan toch..
Ik begrijp um nie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:50 schreef Maisnon het volgende:
Gordon Freeman is gebaseerd op Charlie Sheen in een zo'n film en omdat je dr House () doet in plaats van Charlie mag ie dicht!
hihi
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Snakey het volgende:
Have fun iamredleader.![]()
En slotteke. Tot morgen.
Dus eigelijk speelt Charlie Sheen de hoofdrol in de Halflife reeks?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:50 schreef Maisnon het volgende:
Gordon Freeman is gebaseerd op Charlie Sheen in een zo'n film en omdat je dr House () doet in plaats van Charlie mag ie dicht!
hihi
Zeg het gewoon kort en krachtig in één post Pony, je kan het!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik ben boos!!!!
Ik wil bierst!!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg het gewoon kort en krachtig in één post Pony, je kan het!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik wil bierst!!!!!
en een pony!!!!
en een hertst tagst
![]()
Ga naar de supermarkt en marktplaats.nl ofzo, hier kunnen we je daarmee niet helpenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik wil bierst!!!!!
en een pony!!!!
![]()
okquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga naar de supermarkt en marktplaats.nl ofzo, hier kunnen we je daarmee niet helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |