39 euroquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:18 schreef TwyLight het volgende:
Ja dat heb ik me ook vaak afgevraagd.
Koop wel een keer een nieuwe, die dingen zijn niet zo duur toch..?
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=6C04E099&nplm=MA128quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:18 schreef TwyLight het volgende:
Ja dat heb ik me ook vaak afgevraagd.
Koop wel een keer een nieuwe, die dingen zijn niet zo duur toch..?
Wat is er mis met Alarm Clock 2.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:31 schreef TwyLight het volgende:
Weet niet of mensen hier ook Awaken gebruiken maar er is een update beschikbaar naar versie 3.1
http://embraceware.com/software/awaken/
Ze hebben ook een nieuwe website, en de alarm interface als je niet fullscreen bent is een stuk mooier
én je kan kiezen of je alarm geluid of itunes muziek wil horen. je hoeft dus niet meer een lege playlist als hack te gebruiken om het backup alarm af te spelen.
Uitbreiden naar 2GB, laat ik in de winkel gelijk doen. Weet ik zeker dat het goed is en kan ik er mee terug mocht het niet werken. De schijf laat ik zo (80 GB dus), ben niet zo'n verzamelaar en alle data zoals muziek en foto's staat toch op een NAS-je thuis. En dan de witte 2 Ghz dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heftig
Wat ga je met het geheugen doen?
Waarom een PC bouwen? Gewoon ff Bootcamp draaien en daarmee Vista installeren toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zou bijna naar Paradigit en Alternate rennen om een PC te gaan bouwen en Vista Ultimate aan te schaffen.![]()
Want eerlijk is eerlijk, tot diep in de nacht met drivers klooien is toch veeeel leuker dan dat het gewoon werktquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zou bijna naar Paradigit en Alternate rennen om een PC te gaan bouwen en Vista Ultimate aan te schaffen.![]()
We gebruiken in elk geval wel betere computers.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:25 schreef nietzman het volgende:
Als Jarno straks ook eentje heeft zijn we helemaal niet uniek en elitair meer.
En daardoor ook meteen een betere wereld..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
We gebruiken in elk geval wel betere computers.
Jarno zou er bijna tof van worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:25 schreef nietzman het volgende:
Als Jarno straks ook eentje heeft zijn we helemaal niet uniek en elitair meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |