Uiteraardquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik neem aan dat je Paralells op je normale Mac HD kan installeren en bijvoorbeeld Windows XP binnen Parallels op een Externe HD?
Wacht even, dus als je Windows via Parallels installeerd. Dan wordt het geinstalleerd onder 1 image-bestand ofzoiets? Dus je werkt binnen die image? En als je het weer wil verwijderen, flikker je alleen dat ene bestand weg in de prullenbak?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef TwyLight het volgende:
Het is trouwens maar 1 bestand dacht ik, dus niet een hele map met allemaal die bestanden.
Je moet in de instellingen shared folders aangeven die je wil gebruiken voor het switchen van bestanden tussen OS X en Windows.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Das tof, scheelt een hoop gedoe... Ander punt is alleen als je bijvoorbeeld Autocad Bestanden hebt onder Paralells wat je op wil slaan kun je dat gewoon weer makkelijk wegschrijven naar je Mac-Partitie of wordt het binnen die "image" bewaard?
Finder refreshen is idd geen feature nee. vroeger wel dacht ik maar hebben ze er uit gehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zit er trouwens geen Auto-refresh optie in Mac OS X? Of überhaupt een refresh optie als ik een netwerkshare benader waar ik dingen bij zet?
Of mis ik iets? <Appeltje> <R> werkt iig niet onder Finder...
Omdat hij met cache werkt. En er vast wel een manier is om via de terminal de cache te refreshenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zit er trouwens geen Auto-refresh optie in Mac OS X? Of überhaupt een refresh optie als ik een netwerkshare benader waar ik dingen bij zet?
Of mis ik iets? <Appeltje> <R> werkt iig niet onder Finder...
Waarom zouden ze dat nou weer eruit gehaald hebbenquote:"Finder and applications that allow you to browse the file system now refresh the contents of a remote network volume's folder or directory if the folder's contents change. "
Heel windows (dus alle vensters van windows) zit in "één vakje".quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef De_Hertog het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je een aantal vensters in Parallels Coherence hebt staan en op F9 drukt? Exposeren ze netjes mee, of gaan ze gewoon allemaal één kant op?
Linkquote:Miglia TVMax
Met de TVMax kun je op je Mac live TV kijken, pauseren en terugspoelen. Je kunt ook je favoriete TV programma's opnemen en editen via de eenvoudig te gebruiken EyeTV software. In een behuizing die perfect bij de Mac mini past.
Multi-tasking met minder
De TVMax heeft een ingebouwde hardware encoder voor het comprimeren van audio en video signalen naar MPEG-2, MPEG-4 en DIVX formaat. De Mac blijft hierdoor vrij voor andere taken. Dit betekend dat ook op minder krachtige Mac's hoge kwaliteit video opnamen gemaakt kunnen worden. MPEG is een hoge-kwaliteits video compressie standaard die de basis vormt voor DVD's en digitale televisie.
Je hebt m'n link hierboven gezien toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga zondigen. Ik ga een Windows Media Center systeem kopen
Stomme AppleTV ook, hadden ze maar een TV-Tuner en XviD ondersteuning in moeten bouwen
Je hebt geen mini nodig in feite... staat alleen maar mooier. Jammer dan weer dat dit ding geen WiFi support in heeft zitten...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:47 schreef Geqxon het volgende:
Jep. Maar dat ding kost 249 euro. En dan moet ik ook nog de mini á 500+ euro kopen. En dan koop ik liever een Windows systeem, aangezien ik er niet altijd achter zit, en ik hem alleen voor Media Center taken ga gebruiken. En dan heb ik de OS X magie niet echt nodig
Hoe werkt dit precies dan? Je kan je macbook gewoon dichtklappen in de sleepstand, 's morgens gaat die wekker af? Je hoeft geen speakers er standby aangesloten te hebben? En als je wil snoozen, kun je dat met die Apple Remote als ie dichtgeklapt is of wat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:31 schreef TwyLight het volgende:
Weet niet of mensen hier ook Awaken gebruiken maar er is een update beschikbaar naar versie 3.1
http://embraceware.com/software/awaken/
Ze hebben ook een nieuwe website, en de alarm interface als je niet fullscreen bent is een stuk mooier
én je kan kiezen of je alarm geluid of itunes muziek wil horen. je hoeft dus niet meer een lege playlist als hack te gebruiken om het backup alarm af te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |