Je hebt hem gekocht zonder eerst de trial te proberenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi...Parallels gekocht. Hoe krijg ik dat geheel met Bootcamp aan de praat? Bij Select Virtual Hard Disk Option kan ik 'Use Boot Camp' niet selecteren......
Kon jij 'm een beetje fatsoenlijk downloaden? Ik heb 'm ook vanochtend maar alvast aangeschaft, omdat ik zeker weet dat het iets is wat ik ga gebruiken enzo, maar m'n download knalde er elke keer uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi...Parallels gekocht. Hoe krijg ik dat geheel met Bootcamp aan de praat? Bij Select Virtual Hard Disk Option kan ik 'Use Boot Camp' niet selecteren......
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je hebt hem gekocht zonder eerst de trial te proberen
Heb hem via gangbare BT-sites gehaald. Ook op Tweakers.net is een snelle link te vinden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kon jij 'm een beetje fatsoenlijk downloaden? Ik heb 'm ook vanochtend maar alvast aangeschaft, omdat ik zeker weet dat het iets is wat ik ga gebruiken enzo, maar m'n download knalde er elke keer uit.. En nu heb ik m'n 3 downloads verspeeld ofzo. Of kun je de trial ook registreren naar full?
http://download.parallels(...)03186%20Mac%20en.dmgquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kon jij 'm een beetje fatsoenlijk downloaden? Ik heb 'm ook vanochtend maar alvast aangeschaft, omdat ik zeker weet dat het iets is wat ik ga gebruiken enzo, maar m'n download knalde er elke keer uit.. En nu heb ik m'n 3 downloads verspeeld ofzo. Of kun je de trial ook registreren naar full?
quote:Boot Camp Support – Use a Windows XP Boot Camp partition as a virtual hard disk in Parallels Desktop for Mac
Jah.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
Het schakelt terug naar OSX skiczukie?
Voor de extra "WoW experience" zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb trouwens Parallels 3170, en dan kun je onder Actions Parallels 'Vista Ready' maken.
Die Wow experience is het leukste aan Vistaquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor de extra "WoW experience" zeker
Dit snap ik niet. Je kunt dan je XP Bootcamp partitie voorbereiden op een Vista upgrade ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:16 schreef skiczukie het volgende:
Ik lieg. Er staat 'Prepare Windows Vista Upgrade'.
En daar hebben we dan weer CrossOver voor, dan heb je zo min mogelijk met Windows te makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb nu trouwens een reden gevonden waarom ik XP met Parallels draai. Je kunt via de ANWB-site je theorie via internet halen, maar natuurlijk alleen met IE.Zelfs Firefox werkt niet.
En dan hebben we ook nog IE voor macquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En daar hebben we dan weer CrossOver voor, dan heb je zo min mogelijk met Windows te maken
Dit gaat me te ver.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom CrossOver als je voor hetzelfde geld gewoon een Parallels licentie kan krijgen? Dat draait Windows nog beter ook aangezien Wine ongeveer de helft van alle API's niet kent.
Vergeet de Windows licentie niet, die je met Parallels wel hebt. Voor mijn schoolwebsite is de gratis trial + IE6 meer dan prima.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom CrossOver als je voor hetzelfde geld gewoon een Parallels licentie kan krijgen? Dat draait Windows nog beter ook aangezien Wine ongeveer de helft van alle API's niet kent.
Ik heb XP via Parallels geïnstallerd, en draai geen Boot Camp. Maar ja, je kunt dan je XP voorbereiden op een Vista upgrade.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Je kunt dan je XP Bootcamp partitie voorbereiden op een Vista upgrade ofzo?
Oh, suf. Kun je wel een clean Vista install doen onder Parallels?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb XP via Parallels geïnstallerd, en draai geen Boot Camp. Maar ja, je kunt dan je XP voorbereiden op een Vista upgrade.
[afbeelding]
Yep.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, suf. Kun je wel een clean Vista install doen onder Parallels?
Met Boot Camp wel dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef TwyLight het volgende:
Je kan geen Aera draaien als je vista installeert onder parallels.
Ja, nouja, ik denk toch dat ik voor XP ga op m'n Mac Book. Vista vind ik leuk voor op m'n bad-ass PC thuis, maar voor virtualisatie zoek ik toch een beetje een licht(er) OSje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef TwyLight het volgende:
Je kan geen Aera draaien als je vista installeert onder parallels.
Als je in XP zit draait dat best lekker, maar met 1 Gb is OSX zwaar traag. Tijd voor 2 Gb dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik denk toch dat ik voor XP ga op m'n Mac Book. Vista vind ik leuk voor op m'n bad-ass PC thuis, maar voor virtualisatie zoek ik toch een beetje een licht(er) OSje.
verkapt-kijk-mij-eens-enorm-veel-ruimte-hebben-en-toch-heel-erg-veel-vensters-open-post.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[afbeelding]
Groter
Het moet werken volgens de PDF, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor mekaar.
En ja, ik heb Vista geinstalleerd via Boot Camp![]()
Sowieso komt er 2GB in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je in XP zit draait dat best lekker, maar met 1 Gb is OSX zwaar traag. Tijd voor 2 Gb dus.
Ook al staat het al gedownload op mijn desktop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef skiczukie het volgende:
Hmm.. ik hoef niet zo nodig dat Microsoft gedrocht op mijn MacBook te hebben.
Ik zou het handig vinden als ik Visual Studio 2005 zou kunnen draaien en nog 1 of 2 andere losse tools, maar veel verder gaat mijn behoefte niet hoor. Wat ik zeg, daar heb ik een PC voor. En dat kan allemaal prima in XP in een VM.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef skiczukie het volgende:
Hmm.. ik hoef niet zo nodig dat Microsoft gedrocht op mijn MacBook te hebben.
Nou, ik heb nog nooit zo makkelijk Windows geinstalleert als met parallelsquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ook al staat het al gedownload op mijn desktop.Gewoon even kijken of het werkt.
Maar meestal gaat het toch fout of geeft het problemen dus, toch maar niet proberen.
Heb je die achtergrond toevallig ook ergens online staan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[afbeelding]
Groter
Het moet werken volgens de PDF, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor mekaar.
En ja, ik heb Vista geinstalleerd via Boot Camp![]()
Ik ook, XP dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog nooit zo makkelijk Windows geinstalleert als met parallels
Studentlicentie kost je niet meer dan 20 euro ofzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vergeet de Windows licentie niet, die je met Parallels wel hebt. Voor mijn schoolwebsite is de gratis trial + IE6 meer dan prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |