Neehoor, ik wilde niet persé serieus antwoord, ik had verwacht dat het op elkaar zou lijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, je wilde een serieus antwoord?
Mijn ouders zijn wel lief jaquote:Dat staat er toch al, op pagina 2? GroenLinksers komen in het algemeen uit een goed nest,
jaquote:hebben relatief hoogopgeleide ouders
nee ,quote:met een dito baan en salaris
een goede afkomst? je bedoelt veilig en met liefde enzo. ja, ik denk het wel jaquote:hebben hun hele leven de vruchten van die afkomst kunnen plukken
neequote:zijn dus zelf ook hoogopgeleid
nee, en ik kan zeggen dat de meeste actieve GroenLinksers nog niet modaal verdienenquote:hebben zelf dus ook een dito baan met dito salaris
als ze weinig kunnen missen relatief veel, als ze veel kunnen missen absoluut veelquote:(waarvan niks of bijna niks naar de minder bedeelden gaat)
kijk, dat krijg je dus als je vooroordeel op vooroordeel stapelt, dan wordt het steeds ergerquote:hebben derhalve geen flauw benul wat de begrippen 'afzien' en 'armoede' werkelijk betekenen
ondermatig vertegenwoordigd in GL-huishoudensquote:zijn dol op energieverslindende gadgets (plasmascherm, Senseo, afwasmachine etcetera)
niet vanwege hun opleidingquote:denken dat ze vanwege hun opleiding alles beter weten
quote:denken dat ze weten wat goed is voor de minder bedeelde burger
nee, vooral de meerbedeelde burger moet minder 'slechte' energie gebruikenquote:en denken die minderbedeelde burger voor te kunnen schrijven dat zij minder 'slechte' energie moeten gebruiken omdat de GroenLinkser anders mogelijk zelf later niet meer van zijn 48" plasmascherm kan genieten.
Ik ben bang dat je niet hebt gewonnen Lemmebquote:Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dit is zo'n beetje de kern.
Tegeltjeswijsheid-alert: het is natuurlijk ook een karikatuur van hier tot Tokio, maar net zoals alle vooroordelen en karikaturen hebben ze meestal ergens een kern van waarheid.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch is er gebleken (o.a. uit onderzoek van GroenLinks zelf) dat slechts een klein gedeelte van hun electoraat werkelijk aan die beschrijving voldoet. Het zou overigens wel goed kunnen dat binnen het GroenLinks-kader dergelijke types wat vaker voorkomen
Dus lemmeb is toch een beest?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheid-alert: het is natuurlijk ook een karikatuur van hier tot Tokio, maar net zoals alle vooroordelen en karikaturen hebben ze meestal ergens een kern van waarheid.
Sick. Ik lees onder dat filmpje dat hij dood is. Weinig verrassendquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
Kenden jullie deze al:
http://www.youtube.com/watch?v=As0_3NNekFI
Kun je van je lijstje schrappen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
Kenden jullie deze al:
http://www.youtube.com/watch?v=As0_3NNekFI
Omdat jij niet aan mijn omschrijving voldoet sla ik de plank mis? Ik heb anders nogal wat Groen Links stemmende vrienden en kennissen, die toevallig allemaal perfect aan deze omschrijving voldoen. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:23 schreef Elseetje het volgende:
Ik ben bang dat je niet hebt gewonnen Lemmeb![]()
Maar je hebt wel een eervolle vermelding! De plank misslaan
Wiens imago? En hoe wordt dat bevestigd?quote:En nog één: imago bevestigen!
Nee, nu ben jij aan de beurt. Nu mag jij eerst mijn vragen beantwoorden.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je nog een quiz doen? Wat is er erg aan de bevestigde vooroordelen?
Hij schijnt inderdaad dood te zijn. Dat gerucht ging toentertijd ook al, toen ik dat filmpje het eerst op m'n PC kreeg, een jaar of 10 geleden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sick. Ik lees onder dat filmpje dat hij dood is. Weinig verrassend.
Zinloos geweld van de pettenpigs!quote:21:39:40 28-02-07 20 G AMBU A1 MISHANDELING Politieburo Doelwater Doelwater 5 ROTTERDAM rt
702282139401420999 1420999 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
702282139401420006 1420006 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-106 )
Als je het mij vraagt is die Ghostrider is een mietje vergeleken met Pascal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
Is dat eigenlijk ghostrider of gewoon een andere idioot?
Dat houd je inderdaad niet lang vol zonder ernstige ongelukkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:45 schreef Lemmeb het volgende:
Hij schijnt inderdaad dood te zijn. Dat gerucht ging toentertijd ook al, toen ik dat filmpje het eerst op m'n PC kreeg, een jaar of 10 geleden.
Ik ken zonder twijfel meer GL'ers, en die voldoen zonder uitzondering niet aan jouw omschrijving. Mag jij me vertellen wat de kansen dan zijn? Ik kan alleen maar verklaren dat jij vrienden uitzoekt op wie ze zijn, en niet op wie ze stemmen. Derhalve zullen ze meer overeenkomsten hebben met elkaar dan persé met GL-stemmers als geheel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Omdat jij niet aan mijn omschrijving voldoet sla ik de plank mis? Ik heb anders nogal wat Groen Links stemmende vrienden en kennissen, die toevallig allemaal perfect aan deze omschrijving voldoen. Hoe verklaar je dat dan?
Niet de jouwe (mocht je bang zijn dat ik dat bedoelde). Maar je hebt bijna perfect het imago van GL en de GL-stemmers neergezet.quote:Wiens imago? En hoe wordt dat bevestigd?
Nu jij weer! Leuk spelletjequote:Nee, nu ben jij aan de beurt. Nu mag jij eerst mijn vragen beantwoorden.
Oja, das waar ook....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wilders zodadelijk bij Nova, ned 2.![]()
![]()
Is het gaaf? Vertel, vertel...quote:
Neehoor daar ben ik niet bang voor. Eerder benieuwd naar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef Elseetje het volgende:
Niet de jouwe (mocht je bang zijn dat ik dat bedoelde).
Ik zit net je fotoboek te lezen en zou er graag wat in willen posten. Maar dat kan niet omdat ik verbannen ben uit het fotoboek.quote:Nu jij weer! Leuk spelletje
Hoe krijg je het voor elkaar om uit het fotoboek verbannen te zijn?? Ik wist dat je je misdroeg, maar zo erg...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor daar ben ik niet bang voor. Eerder benieuwd naar.
[..]
Ik zit net je fotoboek te lezen en zou er graag wat in willen posten. Maar dat kan niet omdat ik verbannen ben uit het fotoboek.Heb je geen mailadres ofzo waar ik naartoe kan mailen?
Jep. Ik moet het nog lezen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lemmeb, PJO, ook spam van Lyrebird gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |