dat linkje is al een keer gesmeten op dit forumquote:Op zondag 4 maart 2007 15:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
http://www.debunking911.com/conspiracy.jpg
http://www.debunking911.com/meeting.htm
Dan is het goed, het blijft namelijk lachwekkend, het idee dat de US Gov zo'n groots complot weet op te zetten met duizenden mensen die in on it zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat linkje is al een keer gesmeten op dit forum
En wat als een dik rapport aantoont dat het wel een CD was is een dik rapport dan opeens wel geldig of gaan we ook hier weer met 2 maten meten. Blijkbaar is inhoudelijk onderzoek ondergeschikt aan de uiteindelijke uitkomst. Het gaat je puur om de uitkomst en dat is als het maar CD is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Met dikke rapporten schrijven gaat het in ieder geval niet lukken. Al gooien ze er nog tig tegenaan.
En wat is dan een onafhankelijk onderzoek, wie mogen daar wel en niet aan meedoen? En wat als dat onafhankelijk onderzoek ook met een dik rapport komt? Met 1 A4tje ben je er niet hoor in een onderzoek naar het onstorten van zo'n groot gebouw.quote:Het is al zo vaak gezegd, maar het enige wat imo kans maakt de waarheid boven tafel te krijgen is een onafhankelijk onderzoek, dat toegang heeft tot al het materiaal en alle nodige bevoegdheden heeft zoals getuigen kan oproepen en onder ede kan horen. Wat de 9/11 commissie had moeten zijn, in plaats van de farce die het was.
De kans dat er zo'n onderzoek komt is 0%. Er zijn nu al 2 grote onderzoeken waarvan eentje binnenkort met de resultaten komt, probleem is dat het nooit onafhankelijk genoeg zal zijn voor conspirancy aanhangers. Ook al heeft een onderzoek al die mogelijkheden die jij noemt dan zal iedereen die aan dat onderzoek meewerkt tot in de kleinste details nageplozen worden door conspirancy aanhangers om maar linken te vinden met de overheid om dan het hele onderzoek als onbetrouwbaar te bestempelen. Maar vraagtekens te zetten bij de mensen die met de diverse conspirancy theorieen komen ho maar, dat is toch ook weer met 2 maten meten constant roepen om onafhankelijke onderzoeken maar de zogenaamde expert die met soms de absurde conspirancy theorieen komen worden met open armen ontvangen.quote:En natuurlijk zou ik dan mijn oordeel op de conclusies van zo'n onderzoek afstemmen en zou die accepteren. Anders dan ene Guy Smith wil doen geloven komt de behoefte om te willen weten wat er echt gebeurd is niet voort uit "een kleine conspiracy theorist die in ieder van ons zit".
De kans dat er een dergelijk onderzoek komt schat ik laag in (mits in geval van een catalyzing event misschien). Een van de meest invloedrijke gebeurtenissen van de recente geschiedenis is dat kennelijk niet waard.
Omdat je hier geen goede vergelijking maakt, wat de geheime organisatie gedaan zou moeten hebben is enorm veel meer dat de groep moslims dat je dat nogsteeds niet inziet zeg. De groep moslims hoefde alleen te leren vliegen (niet moeilijk) en het vliegtuig te kapen (ook niet moelijk gebeurd vandaag de dag nogsteeds) in de juiste richting te sturen en een gebouw te raken, wat er daarna gebeurde maakte voor hun niks meer uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je het al niet kan geloven dat een amerikaanse 'geheime organisatie' dit niet kan klaarspelen, hoe geloof je dan dat een groep moslims het klaarspeelt ?
of je zou het kunnen omdraaien, mensen die geloven dat een groepje terroristjes dit heeft uitgedokterd en uitgepland als conspiracy aanhangers betitelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:51 schreef huupia het volgende:
het is erg makkelijk van de debunkers om mensen die de boel niet vertrouwen "conspiracy aanhangers " te noemen.
deze term heeft in de mainstream een nogal negatieve lading.
truth movement is beter. dus mensen die naar waarheden zoeken tussen alle overheids leugens.
overheids rapporten hebben in het verleden al aangetoond dat je die met een flinke berg zand moet nemen.
neem de warren commissie , na de moord op jfk - een farce
of project blue book over ufo's - lachwekkend
hebben we nu het 911 (c)ommision report . vol met weglatingen en pure verzinsels
idd, in het begin waren ze nog geloofwaardig, maar na jaren komt de uitendelijke waarheid toch boven water. zelfs deze NWO organisatie kan de waarheid niet verborgen houden net als ze de moord op Kennedy uiteindelijk na jaren niet verborgen hebben kunnen houden.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:53 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En zo zijn er nog wel tientallen punten waar deze geheime organisatie rekening mee gehouden moet hebben om dit allemaal uit te kunnen voeren zoals de conspirancy aanhangers beweren maarja het is een geheime organisatie dus die zal wel alles kunnen he.
Silverstein kreeg op 24 april al het contract toegewezen, pas op 24 juli werd de deal gesloten. Wat als deze deal niet was doorgegaan was 9/11 dan niet gebeurd bedoel je? Dat WTC7 onlogisch is ingestort is slechts een mening, heb je een vergelijking gemaakt tussen het vallende puin van WTC 1 en 2 en de lokaties en constructie van omliggende gebouwen? Daarnaast:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef TeenWolf het volgende:
Larry Silverstein, eigenaar van WTC 7 kocht op 24 juli 2001 (6 weken voor de aanslag) voor 3,2 miljard dollar WTC 1 en 2 en verzekerde het speciaal tegen terroristische aanslagen. Als op 11 september beiden torens worden aangevallen krijgt hij aanvankelijk 3,55 miljard dollar, maar omdat hij vindt dat elke toren als aanslag op zich moet worden gezien, krijgt hij er later nog eens 1,1 miljard bij, waardoor de aanslag hem een totaal van 5 miljard dollar oplevert.
[afbeelding]
Op het plaatje boven is een zeer merkwaardig detail te zien. De gebouwen in het grijs zijn de WTC1,2 en 7. Deze gebouwen zijn ingestort. Als er gebouwen zouden moeten instorten door het puin/vuur van de ingestorte WTC1 & 2, zouden logischerwijs het de gebouwen in het rood moeten zijn
De gebouwen in het blauw hadden grote schade en de gebouwen in het geel lichte schade.
Dus van de gebouwen rondom het WTC 1 & 2, is alleen de WTC 7 onlogischerwijs ingestort.
Wat is de enigste overeenkomst? Dat de WTC 7 ook als eigenaar Larry Silverstein heeft....Dus geen 1 gebouw rondom het WTC 1&2 stort in, behalve als de eigenaar van het gebouw Larry Silverstein heet.
Ze zijn toch conspirancy aanhangers, ze geloven toch in een overheids complot. Waarom mag je het beestje niet bij z'n naam noemen. Als je gelooft in die conspirancies dan ben je een conspirancy aanhangers. Maar het gaat toch om de inhoudelijke discussie niet om hoe je iets noemt?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:51 schreef huupia het volgende:
het is erg makkelijk van de debunkers om mensen die de boel niet vertrouwen "conspiracy aanhangers " te noemen.
deze term heeft in de mainstream een nogal negatieve lading.
Lol meen je dit echt serieus? Dus mensen die (moedwillig) feiten negeren, feiten omdraaien, quotes compleet uit z'n verband halen, selectief bronnen gebruiken, verkeerde analyses maken en mensen die geen vakkennis hebben als expert aanbrengen zijn een Truh Movement? Kom op zeg, als je keer op keer de waarheid negeert ben je geen Truth Movement, dan ben je slechts opzoek naar bewijs om je eigen mening te kunnen bewijzen niet naar de echte waarheidquote:truth movement is beter. dus mensen die naar waarheden zoeken tussen alle overheids leugens.
Het gaat niet alleen om overheids rapporten het gaat er ook om dat mensen met echte vakkennis de vloer aanvegen met de conspirancy claims. Echte experts die gedegen onderzoeken hebben gedaan zie je niet bij de Truth Movement, misschien moet je je eens afvragen waarom.quote:overheids rapporten hebben in het verleden al aangetoond dat je die met een flinke berg zand moet nemen.
"perfecte collapse van de wtc7"quote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Silverstein kreeg op 24 april al het contract toegewezen, pas op 24 juli werd de deal gesloten. was mij wel bekend, die paar weken eerder maakt ook niet veel uit.Wat als deze deal niet was doorgegaan was 9/11 dan niet gebeurd bedoel je?dit Silverstein gedoe is maar een klein hapje van alles wat maar ten gunste was voor deze heren, de NWO en mindcontrol zijn meer belangrijkere aspecten. Dat WTC7 onlogisch is ingestort is slechts een mening, heb je een vergelijking gemaakt tussen het vallende puin van WTC 1 en 2 en de lokaties en constructie van omliggende gebouwen? zie de map hiervoor op dit forum, voor de rest je logische boerenverstand gebruikenDaarnaast:
Larry Silverstein was niet de eigenaar van WTC 3 het Marriott Hotel welke wel compleet is ingestort op 9/11.fout. WTC3 was "partial collapsed", als er een gebouw zou moeten instorten door vallend puin van de WTC1en2 kwam o.a. deze WTC3 in aanmerking, zie ook de map een pagina hiervoor op dit forum. de WTC3 stond erg dichtbij de WTC 1en2 (gebouw in rood). Hoewel het erg dichtbij stond had het geen total collapse, maar wel deze WTC7
leuk, maar kijk bijv hier is naarquote:Op zondag 4 maart 2007 16:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
"perfecte collapse van de wtc7"
http://video.google.com/videoplay?docid=9184329400593634920
Toevallig heb ik mijn Profielwerkstuk over dit onderwerp geschreven. En elk argument dat jij hierboven, en samen met jou de andere complotdenkers aandragen zijn gebaseerd op foute assumpties, foute beweringen en uit zn verband gerukte citaten. Daarnaast maar vaak genoeg die argumenten herhalen ondanks dat ze worden weerlegd en onwetende schapen als jij lopen er zo achteraan.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef TeenWolf het volgende:
Onzinnig geblaat
op welke school heb je dat gedaan, want ik lees net in je profiel dat je net 18 bent geworden ( gefeliciteerd nog )quote:Op zondag 4 maart 2007 17:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Toevallig heb ik mijn Profielwerkstuk over dit onderwerp geschreven. En elk argument dat jij hierboven, en samen met jou de andere complotdenkers aandragen zijn gebaseerd op foute assumpties, foute beweringen en uit zn verband gerukte citaten. Daarnaast maar vaak genoeg die argumenten herhalen ondanks dat ze worden weerlegd en onwetende schapen als jij lopen er zo achteraan.
Lekker geloofwaardig, je hebt een Loose change 1, die argumenten worden weerlegd, en wat doe je, je maakt gewoon een Loose Change 2![]()
jij kan wel bij de Amerikaanse overheid werken he?quote:
ik geloof je helemaalquote:Op zondag 4 maart 2007 17:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Toevallig heb ik mijn Profielwerkstuk over dit onderwerp geschreven. En elk argument dat jij hierboven, en samen met jou de andere complotdenkers aandragen zijn gebaseerd op foute assumpties, foute beweringen en uit zn verband gerukte citaten. Daarnaast maar vaak genoeg die argumenten herhalen ondanks dat ze worden weerlegd en onwetende schapen als jij lopen er zo achteraan.
Lekker geloofwaardig, je hebt een Loose change 1, die argumenten worden weerlegd, en wat doe je, je maakt gewoon een Loose Change 2![]()
op het staal is anders geen onderzoek gedaan, dat is heimelek afgevoerd , later is dit met een zeer vette winst doorverkocht.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ze zijn toch conspirancy aanhangers, ze geloven toch in een overheids complot. Waarom mag je het beestje niet bij z'n naam noemen. Als je gelooft in die conspirancies dan ben je een conspirancy aanhangers. Maar het gaat toch om de inhoudelijke discussie niet om hoe je iets noemt?
[..]
Lol meen je dit echt serieus? Dus mensen die (moedwillig) feiten negeren, feiten omdraaien, quotes compleet uit z'n verband halen, selectief bronnen gebruiken, verkeerde analyses maken en mensen die geen vakkennis hebben als expert aanbrengen zijn een Truh Movement? Kom op zeg, als je keer op keer de waarheid negeert ben je geen Truth Movement, dan ben je slechts opzoek naar bewijs om je eigen mening te kunnen bewijzen niet naar de echte waarheid
[..]
Het gaat niet alleen om overheids rapporten het gaat er ook om dat mensen met echte vakkennis de vloer aanvegen met de conspirancy claims. Echte experts die gedegen onderzoeken hebben gedaan zie je niet bij de Truth Movement, misschien moet je je eens afvragen waarom.
Das waar. Immers, Loose Change 1 zou wel even de foute punten aanwijzen. Oh wacht, die werden allemaal weerlegd...nou dan maar een Loose Change 2 maken. Als iets niet kan dan kan het niet. Als je dat bewezen hebt, dan kan niemand daar meer onderuit. Dan heb je ook geen Loose Change 2 nodig, omdat de punten die je in deel 1 aandroeg al bewezen waren.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
was i.d.d. niet zo moeilijk dat te doen.Zeker niet als het Pentagon je steunt en de US air force de vlieglessen verzorgt.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:53 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Omdat je hier geen goede vergelijking maakt, wat de geheime organisatie gedaan zou moeten hebben is enorm veel meer dat de groep moslims dat je dat nogsteeds niet inziet zeg. De groep moslims hoefde alleen te leren vliegen (niet moeilijk) en het vliegtuig te kapen (ook niet moelijk gebeurd vandaag de dag nogsteeds) in de juiste richting te sturen en een gebouw te raken, wat er daarna gebeurde maakte voor hun niks meer uit.
quote:A front page article in the New York Times reveals the existence of a highly classified military intelligence unit called Able Danger, which had identified Mohamed Atta and three other 9/11 hijackers as likely members of an al-Qaeda cell operating in the United States more than a year before the attacks. [New York Times, 8/9/2005] Members of the unit had recommended that the FBI be called in to take out the cell, but Pentagon lawyers had blocked their request
http://www.cooperativeresearch.org/entity.jsp?entity=mohamed_atta
En de CIA helpt ook n handje.quote:A defense official confirms Mohamed Atta is a former Saudi fighter pilot who graduated from the US International Officers School at Maxwell Air Force Base, Alabama.
Oogklepjes op.quote:Counterterrorism "tsar" Richard Clarke is told in private by Dale Watson, the head of the FBI's Counterterrorism Division, "We got the passenger manifests from the airlines. We recognize some names, Dick. They're al-Qaeda." Clarke replies, "How the f_ck did they get on board then?" He is told, "Hey, don't shoot the messenger, friend. CIA forgot to tell us about them."
Vliegtuigen kapen met stanleymessen... right.quote:Able Danger member Lt. Col. Anthony Shaffer meets with the DIA deputy director and offers him a computer disc with information about al-Qaeda (including Mohamed Atta), but the DIA official declines to accept the disc.
Dankjewel;)quote:Op zondag 4 maart 2007 17:24 schreef huupia het volgende:
[..]
op welke school heb je dat gedaan, want ik lees net in je profiel dat je net 18 bent geworden ( gefeliciteerd nog )
dus op het moment van de aanslag was je 12 jaar oud!!!
vraag me af of je maar enig idee hebt van geo politieke achtergronden van deze aanslag
Als je profielwerkstuk van hetzelfde niveau is als je reacties, doe mij er dan een, de open haard moet aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dankjewel;)
Profielwerkstuk is geschreven in 6VWO, en natuurlijk geschreven toen ik 17/18 was, en daar gaat het om.
Bovendien gaat het er niet in de eerste plaats om hoe goed mijn profielwerkstuk is, maar hoe goed mijn bronnen zijn. Er staan zoveel slappe complotargumenten die simpel weerlegd worden op sites als 911myths.com en debunking911.com. Sommige argumenten zijn hilarisch en het is gewoon zielig te noemen dat mensen hier tijd aan besteden.
ok dat je het niet eens bent weten we ondertussen al, hoe vaak ga je dat nog herhalen?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dankjewel;)
Profielwerkstuk is geschreven in 6VWO, en natuurlijk geschreven toen ik 17/18 was, en daar gaat het om.
Bovendien gaat het er niet in de eerste plaats om hoe goed mijn profielwerkstuk is, maar hoe goed mijn bronnen zijn. Er staan zoveel slappe complotargumenten die simpel weerlegd worden op sites als 911myths.com en debunking911.com. Sommige argumenten zijn hilarisch en het is gewoon zielig te noemen dat mensen hier tijd aan besteden.
Het is leuk voor je dat je nog zo'n opmerking wilt maken, prima, maar als je las wat ik schreef dan had je geweten dat ik mij daartegen al had ingedekt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als je profielwerkstuk van hetzelfde niveau is als je reacties, doe mij er dan een, de open haard moet aan.
wat denk jij van het hele pnac gebeuren dan ?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dankjewel;)
Ik zeg niet dat er niks niet pluis is aan de Amerikaanse regering en hun beleid en hun zogenaamde honger naar olie en oorlog. Ik geloof alleen niet in het complot dat de Amerikanen dit zelf allemaal opgezet hebben. Allereerst omdat het vrijwel onmogelijk is zo'n groot complot op te zetten. Duizenden mensen die er weet van hebben en niemand klapt uit de school.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef huupia het volgende:
[..]
wat denk jij van het hele pnac gebeuren dan ?
of van het feit dat de amerikanen begin 2001 nog een taliban gezelschap op bezoek hadden om te praten over de geplande pijplijding in afghanistan.
de taliban ging niet akkoord en promp na 9/11 was de taliban opeens de vijand.
nu zit er een olieman ( voormalig amoco medewerker karzai) , en lopen de contracten binnen.
waarom? eigenlijk toch best schattig zo'n werkstukjequote:Op zondag 4 maart 2007 17:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als je profielwerkstuk van hetzelfde niveau is als je reacties, doe mij er dan een, de open haard moet aan.
quote:Academy Award (Oscar) 1996
Kevin Spacey's speech
"Well, whoever Keyzer Soze is, I can tell you he's going to get gloriously drunk tonight. That's a question that I'm often asked: who is Keyzer Soze? And I've always been sort of cryptic in my answer, but tonight I'm going to tell you who Keyzer Soze is for me. The person who pulls the strings, the person who manipulates, who hovers over us, who gives us life and breath.
Ik lees toch echt nergens 'n disclaimer ofzo..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is leuk voor je dat je nog zo'n opmerking wilt maken, prima, maar als je las wat ik schreef dan had je geweten dat ik mij daartegen al had ingedekt.
Ik heb n geen argumenten gezien, wel neerbuigende taal, dus i.m.o is het Ja, Ja.quote:Ja: mijn PWS is van bedroevend laag niveau.
Nee: dit betekent niet dat de argumenten van bedroevend laag niveau zijn.
Dat is geen antwoord op mijn vraag, was 9/11 niet doorgegaan als de deal niet was doorgegaan, wat je die deal is blijkbaar belangrijk in het hele complot anders kom je daar niet mee. NWO en mindcontrol hebben niks te maken met hoe een gebouw instort. Maar nog belangrijkere aspecten is het conspirancy verhaal kloppend proberen te krijgen, zoals bijvoorbeeld het lijstje wat de geheime organisatie allemaal heeft moeten doen om 9/11 te laten gebeuren zoals jij denkt dat het is gegaan. Waarom hoor ik je daar niet over?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:36 schreef TeenWolf het volgende:
dit Silverstein gedoe is maar een klein hapje van alles wat maar ten gunste was voor deze heren, de NWO en mindcontrol zijn meer belangrijkere aspecten.
Dat doe ik ook, ik houd wel rekening mee met hoe WTC1 en 2 instortte, in welke richting het puin viel en de beelden waarom te zien is welke gebouwen geraakt worden door puin. Daaruit kan je verder kijken en je boerenverstand gebruiken ipv gewoon een conspirancy site napraten.quote:voor de rest je logische boerenverstand gebruiken
Fout? partial collapsed? Sorry hoor maar hier ga jij weer in de fout. Laten we even naar de feiten kijken, WTC3 na de collapse van WTC 2:quote:fout. WTC3 was "partial collapsed", als er een gebouw zou moeten instorten door vallend puin van de WTC1en2 kwam o.a. deze WTC3 in aanmerking, zie ook de map een pagina hiervoor op dit forum. de WTC3 stond erg dichtbij de WTC 1en2 (gebouw in rood). Hoewel het erg dichtbij stond had het geen total collapse, maar wel deze WTC7
Maar niet de totale collapse want die begon al 5 seconden voor dit filmpje maar dat negeren we maar he.quote:"perfecte collapse van de wtc7"
http://video.google.com/videoplay?docid=9184329400593634920
Je kan een vliegtuig kapen met een blikje cola met wat draadjes eraan, je kan een vliegtuig kapen met je hand in je zak een een pistool nadoen. Mensen hebben tientallen jaren lang tot aan de dag van vandaag vliegtuigen kunnen kapen zonder dat ze een wapen hadden maar nu worden vliegtuigen gekaapt met wapen en dat is opeens onmogelijk...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:41 schreef Resonancer het volgende:
Vliegtuigen kapen met stanleymessen... right.
http://propagandamatrix.c(...)e_center_attack.html
Ik zeg nergens onmogelijk, ik zeg wel "onwaarschijnlijk".quote:Op zondag 4 maart 2007 19:13 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je kan een vliegtuig kapen met een blikje cola met wat draadjes eraan, je kan een vliegtuig kapen met je hand in je zak een een pistool nadoen. Mensen hebben tientallen jaren lang tot aan de dag van vandaag vliegtuigen kunnen kapen zonder dat ze een wapen hadden maar nu worden vliegtuigen gekaapt met wapen en dat is opeens onmogelijk...
quote:It seems highly unlikely that the hijacking teams would be able to take over all four aircraft for the following reasons.
* The takeovers of the four flights were staggered, and news of the hijacking of Flight 11 was relayed to the pilots of Flight 175, and probably to the pilots of the other flights. Awareness of hijackings in progress would have raised the guard of the flight crews.
* Since the hijackers were not armed with firearms, the flight crews would have been much more likely to resist.
* A pilot's grasp of the control stick is an effective defense against would-be hijackers. In an instant a pilot can commence a roll. A barrel roll would knock off their feet anyone standing and disorient them. (A barrel roll is a combination between a loop and a roll, which results in the aircraft tracing out a corkscrew path. This maneuver can produce high G-forces inside the plane.) 1
* At least one of the two pilots of all four of the flights were formerly in the military, and some had combat experience in Vietnam. According to Col. Donn de Grand Pre, each flight's pilots were physically fit and strong. 2
http://911research.wtc7.net/planes/analysis/pilots.html
En daar sluit ik me i.t.t. mouzzer bij aan.quote:Billie Vincent, a former FAA security director, found it implausible that the hijackers could have taken over the flights without firearms.
Exact. De grootste aanslag in de Amerikaanse geschiedenis en een van de belangrijkste gebeurtenissen van de laatste decenia, zeker als je de gevolgen meeneemt (War on Terror, Afghanistan, Irak) en hoeveel kans is er dat er een goed en onafhankelijk onderzoek komt? Je zegt het zelf al.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
De kans dat er zo'n onderzoek komt is 0%.
Natuurlijk ben ik ingedekt om onzin te posten, ik mag posten wat ik wil, net als jij. Het is mijn keuze om Fok! forum meer voor de lol dan voor de wat serieuzere zaken te gebruiken, en het is jouw keuze om Fok! forum meer voor de wat serieuzere zaken dan voor de lol te gebruiken, helemaal prima.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik lees toch echt nergens 'n disclaimer ofzo..
Oh, nee wacht ff de tekst onder je avatar, daaruit kan ik natuurlijk concluderen dat je ingedekt ben om onzin te posten.
[..]
Ik heb n geen argumenten gezien, wel neerbuigende taal, dus i.m.o is het Ja, Ja.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:07 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, was 9/11 niet doorgegaan als de deal niet was doorgegaan, wat je die deal is blijkbaar belangrijk in het hele complot anders kom je daar niet mee.kennelijk niet goed gelezen, deze deal is maar een kleine hap uit alle voordelen die deze criminele amerikaanse regering heeft gehaald uit de "aanslagen" NWO en mindcontrol hebben niks te maken met hoe een gebouw instort.heb je mij dat horen zeggen?het is wel een reden om de NWO-processen in een stroomversnelling te doen geraken, kijk maar hoe snel de wereld is verander na 911 Maar nog belangrijkere aspecten is het conspirancy verhaal kloppend proberen te krijgen, zoals bijvoorbeeld het lijstje wat de geheime organisatie allemaal heeft moeten doen om 9/11 te laten gebeuren zoals jij denkt dat het is gegaan. Waarom hoor ik je daar niet over? dat is mijn taak niet om uit te vinden, dat was hun huiswerk die ze kennelijk niet goed hebben gedaan[..]
Dat doe ik ook, ik houd wel rekening mee met hoe WTC1 en 2 instortte, in welke richting het puin viel en de beelden waarom te zien is welke gebouwen geraakt worden door puin. Daaruit kan je verder kijken en je boerenverstand gebruiken ipv gewoon een conspirancy site napraten.welke kant viel het puin dan???hier MOET je antwoord op geven , mijn visie let op:Gebouw 7 is niet geraakt door vliegtuigen en ook niet geraakt door brokstukken van de ingestortte Twin Torens.
[..]In de afbeelding hieronder zie je gebouw 7 met twee zichtbare branden, eentje op de zevende verdieping en eentje op de elfde verdieping. Volgens verklaringen van brandweerlieden ging het om kleine branden die geen gevaar opleverden voor de rest van het gebouw en ook eenvoudig geblust konden worden. De buitenkant van gebouw 7 is voor 99% onbeschadigd en toch stort het uiteindelijk in laat in de middag, uren na het ineenstorten van de Twin Torens.
Gedurende het verloop van de aanslagen die morgen, opereerde een speciale calamiteiten eenheid vanuit gebouw 7. Gelegen op de 23ste verdieping was voor 15 miljoen dollar een speciale commandopost aangelegd. Bijzonder aan deze verdieping, met de bijnaam "de bunker" was:
overal kogelvrij glas
een eigen lucht en water toevoer
bestand tegen windsnelheden tot wel 320 km p/u
voor de rest:Een specifiek kenmerk van een gecontroleerde sloop is het opblazen van de centrale draagkolom. Dit kunt u waarnemen door de knik die ontstaat in de daklijn voordat opvolgende explosies de klus klaren. Je kunt de knik zien ontstaan links van het donkere gedeelte op de bovenste verdieping van gebouw 7 zoals hier onder in de videoclip.:
Nogsteeds geen total collapse? nee, zie foto onderbovendien is de WTC3 enkele weken na de aanslag gesloopt omdat het te zwaar beschadigt was.Zie je hoe je door het gebruik van een verkeerde foto een verkeerd beeld van de feiten geeft? Dus WTC1 heeft het nog overgebleven deel van WTC3 weggegvaagd waarom is het dan zo raar dan het puin van WTC1 dat de andere kant op viel WTC 7 niet zwaar heeft kunnen beschadigen? Kijk je naar de cirkeltjes op je plaatjes dan past dat prima in de collapse zone.het zat in de veiligste ring van de collapse zone en toch was het het enigste gebouw dat een controlled collapse had, hmmmmm, oh ja het was het gebouw van Silverstein die het 3 weken voor de aanslagen tegen terroristische aanvallen verzekerde en 850 miljoen rijker werd Er zat bijvoorbeeld een gat in van 25% van de totale diepte van het gebouw, wat heeft dat gat dan veroorzaakt als het niet het puin van WTC1 is geweest?waar is dat gat dan?
![]()
[..]
Maar niet de totale collapse want die begon al 5 seconden voor dit filmpje maar dat negeren we maar he.je begint nu een beetje onzin uit te kramen vriend
Als de collapse zo perfect was waarom is het achterliggende gebouw dan wel beschadigd? moest het in de grond zakken dan?![]()
Dus de eigenaar raadt de brandweer aan het gebouw op te blazen? Hoe vaak is dat al voorgekomen?quote:I remember getting a call from the, er, fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, "We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it. And they made that decision to pull and we watched the building collapse."
Vertaald: Ik herinner mij een telefoontje van de brandweer commandant, hij vertelde mij dat ze niet zeker waren dat de branden (in gebouw 7) bedwongen konden gaan worden en ik zei tegen hem, we hebben al zoveel levens verloren, wellicht is het beste om gebouw 7 op te blazen. De beslissing werd toen genomen om via gecontroleerde explosies gebouw 7 op te blazen.
Dus mijn docent van mijn universiteit in Amsterdam die dit filmpje heeft gezien heeft het dus ook fout? en ook de amerikaanse uitvoerder die ik kende?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus de eigenaar raadt de brandweer aan het gebouw op te blazen? Hoe vaak is dat al voorgekomen?
Deze vertaling is faliekant fout.
Dit argument is al vaker voorbijgeschoten.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus de eigenaar raadt de brandweer aan het gebouw op te blazen? Hoe vaak is dat al voorgekomen?
Deze vertaling is faliekant fout.
oh ooeps. ipv edit een quote, sorry.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit argument is al vaker voorbijgeschoten.
Pull betekent heel veel dingen. Een daarvan is idd het door jou aangekaarte neerhalen van een gebouw. Een andere betekenis is echter ook het evacueren (van bijvoorbeeld de brandweerlieden).
Bovendien, Teenwolf. Precies zoals jij zegt. WTC 7 riggen met explosieven kost weken, en dan ook nog eens met flink veel mensen. Buiten het feit dat AL deze medewerkers bij het complot horen, hebben ze deze klus ook zo moeten klaren zodat níemand die daar werkt of in de buurt komt het gemerkt heeft.
En dan hebben we het nog maar over het relatief kleine WTC 7. Hoe hebben ze dit bij WTC 1 en 2 wel niet gedaan? (ik weet het, hier heb jij niks over gezegd, dus als je niet geloofd dat het WTC 1 en 2 controlled demolition is moet je deze alinea maar ongeschreven beschouwen)
I mailed Jowenko BV and asked if 'pull' was an industry term for 'demolish'. They said it wasn't. Implosionworld said the same thing. I run into the same problem when looking into different dictionaries. There is always a distinction made between 'pull down', 'pull away' and 'pull back'. And I have not been able to find one person on the internet who uses this word as a substitute for 'demolish'. So I think it's safe to assume that Larry needs to clarify what he meant, but unfortunately he refuses to do that.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dus mijn docent van mijn universiteit in Amsterdam die dit filmpje heeft gezien heeft het dus ook fout? en ook de amerikaanse uitvoerder die ik kende?
van wie was ook weer het beveiligingsbedrijf die dit moest toezien?......quote:Op zondag 4 maart 2007 20:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit argument is al vaker voorbijgeschoten.
Pull betekent heel veel dingen. Een daarvan is idd het door jou aangekaarte neerhalen van een gebouw. Een andere betekenis is echter ook het evacueren (van bijvoorbeeld de brandweerlieden).
Bovendien, Teenwolf. Precies zoals jij zegt. WTC 7 riggen met explosieven kost weken, en dan ook nog eens flink veel manuren. Buiten het feit dat AL deze medewerkers bij het complot horen, hebben ze deze klus ook zo moeten klaren zodat níemand die daar werkt of in de buurt komt het gemerkt heeft.
En dan hebben we het nog maar over het relatief kleine WTC 7. Hoe hebben ze dit bij WTC 1 en 2 wel niet gedaan? (ik weet het, hier heb jij niks over gezegd, dus als je niet geloofd dat het WTC 1 en 2 controlled demolition is moet je deze alinea maar ongeschreven beschouwen)
Precies. En daar komt bij, wie maakt de beslissing om een gebouw neer te halen. Een expert (zoals genoemde Jowenko bijvoorbeeld) of een zakenman of een brandweercommandant?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
I mailed Jowenko BV and asked if 'pull' was an industry term for 'demolish'. They said it wasn't. Implosionworld said the same thing. I run into the same problem when looking into different dictionaries. There is always a distinction made between 'pull down', 'pull away' and 'pull back'. And I have not been able to find one person on the internet who uses this word as a substitute for 'demolish'. So I think it's safe to assume that Larry needs to clarify what he meant, but unfortunately he refuses to do that.
Now, lets see what implosionworld told me:
"There is no such phrase in explo-demo. Most likely he meant "pull out" as in have people evacuate. Conventionally, "pull a building" can mean to pre-burn holes in steel beams near the top floor and affix long cables to heavy machinery, which then backs up and causes the structure to lean off its center of gravity and eventually collapse. But this is only possible with buildings about 6-7 stories or smaller. This activity was performed to bring down WTC 6 (Customs) after 9/11 because of the danger in demolishing conventionally."
http://www.oilempire.us/911bait.html
Interessant zeg, die opleidingen van jou.
Hij kan met it ''firefighting'' hebben bedoeld, dan klopt die zin. Ik weet niet wat Silverstein bedoelde, maar ''opblazen'' lijkt me buitengewoon onwaarschijnlijk.quote:sinds wanneer worden mensen dan aangeduid met "it"? anders zei hij "pull them"! en dan nog gebruik je de zin "pull them" bijna nooit!
Sommige dingen kun je beter niet "goedpraten", je kan niet alles goedpraten, een keer houdt het op. Die dikke goedmaakzandlaag wordt echt wel een keer weggeblazen.
Het probleem is, jij blijft er maar mensen bij halen die met het complot te maken zouden hebben. De lijst groeit altijd maar en bij elke onduidelijkheid worden de grenzen door de complotdenkers verlegd, met de simpele mededeling dat zij er ook bij horen.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:52 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
van wie was ook weer het beveiligingsbedrijf die dit moest toezien?......
weet je hoeveel criminelen in de beveiliging zitten? als er maar een paar rotte appels bijzitten is het al bekeken. een gebouw heeft een klein aantal strategisch dragende kolommen. Niet alleen dragend, maar strategisch dragend. het plaatsen van effectie bommen op deze kolommen is al genoeg.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het probleem is, jij blijft er maar mensen bij halen die met het complot te maken zouden hebben. De lijst groeit altijd maar en bij elke onduidelijkheid worden de grenzen door de complotdenkers verlegd, met de simpele mededeling dat zij er ook bij horen.
maar goed, prima, dat beveiligingsbedrijf hoort erbij, laten we daarvan uitgaan. Hoe is het mogelijk, dat naast dat beveiligingsbedrijf en de bommenleggers niemand ooit iets gemerkt heeft van deze werkzaamheden?
Ik weet niet precies hoeveel mensen er in het WTC 7, 1 en 2 werkten, maar horen zij er ook allemaal bij?
In Amerika zijn velen het erover eens dat deze havik zich heeft versproken, maar ja , mensen zijn het eens of niet. deze discussie zal altijd voortduren even iets anders; als je deze image ziet, ziet het eruit als voorbereid werk of niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij kan met it ''firefighting'' hebben bedoeld, dan klopt die zin. Ik weet niet wat Silverstein bedoelde, maar ''opblazen'' lijkt me buitengewoon onwaarschijnlijk.
Goed praten? Jij houdt met droge ogen vol dat de brandweer dingen opblaast, om maar eens een ding te noemen.heb je mij nooit horen zeggen. niet de brandweer , maar degenen die dit gebouw "beheerden" een paar weken ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |