quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef JohnDope het volgende:
Een wereldburger moet iets hebben om voor te leven, vroeger was dat godsdienst, nu is het de ultra-rechtse profeet Gore, want anders gaat de burger er met zijn pet naar gooien.
Waarom maak jij en velen anderen met jou zich dan druk, of je morgen een 3 of 4 gangendiner neemt, of die nieuwe auto met alleen turbo of met super turbo gekocht moet worden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
PFFFF heb je geen leven ofzo??? Ik en velen met mij maken ons druk over hele andere dingen. En het CO2-probleem raakt de burger veel dieper in de portemonnee dan die millennium-hoax.
Niet luxe, niet het einde van de wereld, maar gewoon menselijke zaken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom maak jij en velen anderen met jou zich dan druk, of je morgen een 3 of 4 gangendiner neemt, of die nieuwe auto met alleen turbo of met super turbo gekocht moet worden?
Mag een beeld van een schone wereld niet eens meer nagestreefd worden.
De enigste kritiek die ik van jou hoor op co2 vermindering is het gehuil hoeveel het wel niet zal kosten, dus impliceer je in mijn ogen hiermee dat het toch om een luxe probleem gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niks luxe, niks het einde van de wereld, maar gewoon menselijke zaken.
De hele wereld is vervuild met de meest afschuwelijke materie. Maar wij maken ons onsterfelijk druk over een stof die wij mensen gewoon uitblazen. Gekker moet het allemaal niet worden toch.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De enigste kritiek die ik van jou hoor op co2 vermindering is het gehuil hoeveel het wel niet zal kosten, dus impliceer je in mijn ogen hiermee dat het toch om een luxe probleem gaat.
En anders snap ik niet wat je nog te mekkeren hebt tegen de millieu lobby en in dit topic doet.![]()
Nee gewoon menselijke zaken, Dingen die jij waarschijnlijk nog moet meemaken....quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De enigste kritiek die ik van jou hoor op co2 vermindering is het gehuil hoeveel het wel niet zal kosten, dus impliceer je in mijn ogen hiermee dat het toch om een luxe probleem gaat.
Waarom wil jij zo nodig als een idioot overkomen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk, Super Decadent is dat. En wij simpele burgers maar krom liggen voor die CO2.
Dat is hetzelfde dat het niks zou uit maken dat een moordenaar iemand vermoord, omdat diegene dat weet te compenseren door zelf een kind op de wereld te zetten....
Dat is idd precies hetzelfde man, ik ben over!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk, Super Decadent is dat. En wij simpele burgers maar krom liggen voor die CO2.
Dat is hetzelfde dat het niks zou uit maken dat een moordenaar iemand vermoord, omdat diegene dat weet te compenseren door zelf een kind op de wereld te zetten....
Wat is nou idioot???quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef Doderok het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo nodig als een idioot overkomen?![]()
De wereld is vervuild en toch weer wat schoner aan het worden omdat er gelukkigerwijze een subgroep in onze populatie zit die zich wel hierover druk gemaakt heeft, en nog steds druk maakt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:12 schreef JohnDope het volgende:
De hele wereld is vervuild met de meest afschuwelijke materie. Maar wij maken ons onsterfelijk druk over een stof die wij mensen gewoon uitblazen. Gekker moet het allemaal niet worden toch.
Als mensen mij eerst een oor aannaaien met een verhaal en ze komen mij vervolgens weer een nieuw verhaal vertellen, dan geloof ik ze niet meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De wereld is vervuild en toch weer wat schoner aan het worden omdat er gelukkigerwijze een subgroep in onze populatie zit die zich wel hierover druk gemaakt heeft, en nog steds druk maakt.
Als er alleen maar leeghoofden op aarde zouden rondlopen zouden we als mensheid ook nooit tot een populatiegrote van 6 miljard gegroeid zijn. Dan zouden er nog steeds maar 10 miljoen homo sapiens op de aarde met hun knuppels rondzwerven. Dan hadden we niet eens de landbouw uitgevonden. Het zou in ieder geval beter voor het leefmilleu van vele ander dieren geweest zijn als we niet zo slim waren.
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen beweren en bewijzen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef franske19 het volgende:
Het kan me echt geen drol schelen hoeveel kWh Gore en family er doorheen jagen. Wat veel kwalijker is dat wetenschappers die juist het tegendeel beweren omtrent global warning ordinair de mond worden gesnoerd. Dit doet je denken aan hoe de kerk vroeger wetenschappers de mond snoerde.
Dat geldt voor beide kampen en beide kampen hebben economische belangen, dus ook dat Kamp van Gore.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen beweren en bewijzen.
Gore heeft geen kamp. Hij raapt gegevens uit vele bronnen bij elkaar en maakt daar een film over. Wat je wel een kamp zou kunnen noemen is de wereldwijde wetenschappelijke gemeenschap. En die zijn vrijwel unaniem in hun oordeel dat jij dat niet kan of wilt geloven is jouw ding vooral blijven doen maar dan wel met argumenten aubquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kampen en beide kampen hebben economische belangen, dus ook dat Kamp van Gore.
Ik vond dat nogal goedkoop, dat Gore's argument was; dat de tegenonderzoekers door de industrie werden gesponsord.
Dat zegt meer over Gore, dan over dat andere kamp.
Door wie ben je een oor aangenaaid dat je zo weinig vertrouwen meer hebt in de wetenschappers en tot een vorm van cynisme bent vervallen waar ik met mijn wantrouwen jegens de politiek nog niet aan kan tippen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef JohnDope het volgende:
Als mensen mij eerst een oor aannaaien met een verhaal en ze komen mij vervolgens weer een nieuw verhaal vertellen, dan geloof ik ze niet meer.
.
Ja hoor, zijn film is heel neutraal en objectief. Totaal niet overdreven, tendentieus, speculatief en paniekerigquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gore heeft geen kamp. Hij raapt gegevens uit vele bronnen bij elkaar en maakt daar een film over. Wat je wel een kamp zou kunnen noemen is de wereldwijde wetenschappelijke gemeenschap. En die zijn vrijwel unaniem in hun oordeel dat jij dat niet kan of wilt geloven is jouw ding vooral blijven doen maar dan wel met argumenten aub.
Beweer ik dat dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn film is heel neutraal en objectief. Totaal niet overdreven, tendentieus, speculatief en paniekerig
Jij beweert hier dat de man die stad en land afvliegt om zijn zaak te presenteren niet in een bepaald kamp zit, dat hij neutraal is. Zo simpel ben je toch niet he?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beweer ik dat dan?
Wat ik wel wil beweren is dat de gegevens in de film wel gewoon grotendeels kloppen. Dat is ook de reden dat men nu steeds meer op de persoon gaat spelen dan op de inhoud. Je denkt toch niet dat ze achter z'n energierekening aangegaan zouden zijn als ze de inhoud van de film eenvoudig konden weerleggen?
Hij draagt een boodschap uit maar speelt geen echte rol in het wetenschappelijke debat. Behalve die van katalysator misschien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij beweert hier dat de man die stad en land afvliegt om zijn zaak te presenteren niet in een bepaald kamp zit, dat hij neutraal is. Zo simpel ben je toch niet he?
Eerst kwam datzelfde clubje ook aan met de Millennium-bug.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Door wie ben je een oor aangenaaid dat je zo weinig vertrouwen meer hebt in de wetenschappers en tot een vorm van cynisme bent vervallen waar ik met mijn wantrouwen jegens de politiek nog niet aan kan tippen.
Naief tot in den kist ben je.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gore heeft geen kamp. Hij raapt gegevens uit vele bronnen bij elkaar en maakt daar een film over. Wat je wel een kamp zou kunnen noemen is de wereldwijde wetenschappelijke gemeenschap. En die zijn vrijwel unaniem in hun oordeel dat jij dat niet kan of wilt geloven is jouw ding vooral blijven doen maar dan wel met argumenten aub.
Helaas weiger je inhoudelijk te reagerenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Naief tot in den kist ben je.
I rest my case.
Blijf jij dan maar geloven in die ultra-rechtse redneck.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Helaas weiger je inhoudelijk te reageren.
Dus ik volg je voorbeeld en res my case ook maar.
Manbearpig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand net als ik de Southpark aflevering gezien waarin met Al Gre de sport wordt gedreven.²
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eerst kwam datzelfde clubje ook aan met de Millennium-bug.
Heb je daarvoor een thoerie met wat onderbouwing dan zou ik die graag met je in tru willen bespreken, ik ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
Eerst kwam datzelfde clubje ook aan met de Millennium-bug.
Het komt uiteindelijk allemaal uit de koker van Amurica.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je daarvoor een thoerie met wat onderbouwing dan zou ik die graag met je in tru willen bespreken, ik ben wel benieuwd.![]()
Ik geloof de wetenschappers. Dat ene Gore hetzelfde zegt doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar geloven in die ultra-rechtse redneck.
Wetenschappers, Wanna-be-President; it's all Amurica.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik geloof de wetenschappers. Dat ene Gore hetzelfde zegt doet daar niets aan af.
Nou zolang je zelf je uitspraken nog maar snapt vind ik het primaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wetenschappers, Wanna-be-President; it's all Amurica.
De linkse spekkoek met de VN, Greenpeace, Jan Pronk, Postcodeloterij en Volkert van der G.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
klimaatonderzoekers die de milenniumbug voorspelden?
henny huisman niet te vergeten, volgens het laatst ingediende stuk in de volkskrant. En ik verdenk de NWO er ook mee te maken hebben. 9-11 opzetten, leidt de aandacht mooi van het klimaatprobleem af, irak oorlog heeft dezelfde functie natuurlijk. Nu dat is weggezakt is er het gat ontstaan wat Gore kon opvullen. Ik zie een win, win, win situaite. saddam weg, olie erbij, gat gecreerd voor Gore. Waterdichte theorie lijkt me, waar kan ik promoveren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De linkse spekkoek met de VN, Greenpeace, Jan Pronk, Postcodeloterij en Volkert van der G.
Wisten we waarom zijn verbruik hoger is, konden we zulk een oordeel vellen. Oftewel effe nog je bek houden zolang je niet weet hoe en wat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:55 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf
Dus niet alleen vliegt meneer over de hele wereld met zijn energie verslindende vliegtuig en rijdt ie zelf niet in een hybride auto, ook jaagt ie er thuis nog eens verschrikkelijk veel energie doorheen.omspringen met ernergie is ook vooral voor andere mensen.Hypocriet, practice what you preach.
Maar meer van die wereld verbeterende clubjes hebben daar last van, impopulaire maatregelen gelden alleen voor andere mensen.
Dat is het nou juist ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:09 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Wisten we waarom zijn verbruik hoger is, konden we zulk een oordeel vellen. Oftewel effe nog je bek houden zolang je niet weet hoe en wat.
quote:Moreover, Gore lives in a large home (10,000 sq. ft.). If you look at the data, it's clear that Gore's energy usage per square foot (even assuming the 221,000 kWh number is accurate) is well within the average range for his climate region. So all this accusation boils down to is a claim that it is somehow "hypocritical" for Al Gore to live in a large house.
Alleen als je je mond houdt over energie, je weet toch.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Al Gore is rijk. Dat is al duizend eeuwen bekend. RIjke mensen verbruiken nou eenmaal veel. Of mag je tegenwoordig ook al geen groot huis meer hebben?
Je moet dat niet doen omdat een of andere mafkees het zegt, je zou het moeten willen voor de aarde, dieren, de mensheid, je eigen gezondheid en wellicht je eigen kinderen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef JohnDope het volgende:
I rest my case.... Ik vertik het in ieder geval, om door de praatjes van zo'n ultra rechtse gek, minder CO2 uit te stoten. Prima als ik er dan meer voor moet betalen.
Met alle respect; maar ik leef nu en ik weet niet of ik in deze verziekte maatschappij überhaupt wel kinderen wil... Een CO2-tje meer of minder doet daar niks aan af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:30 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je moet dat niet doen omdat een of andere mafkees het zegt, je zou het moeten willen voor de aarde, dieren, de mensheid, je eigen gezondheid en wellicht je eigen kinderen.
aah, en omdat jij niet weet of je überhaupt wel kinderen wil kan de rest je ook geen reet schelen ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect; maar ik leef nu en ik weet niet of ik in deze verziekte maatschappij überhaupt wel kinderen wil... Een CO2-tje meer of minder doet daar niks aan af.
Kijk eens in de geschiedenis hoeveel asocialen mij zijn voorgegaan en hoeveel asocialen nu nog steeds bezig zijn in de wereld. Ik ben gewoon go-with-da-flow.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:59 schreef moussie het volgende:
[..]
aah, en omdat jij niet weet of je überhaupt wel kinderen wil kan de rest je ook geen reet schelen ?
Behoorlijk asociaal dan ..
en ja, een CO2-tje meer of minder zou wel eens het verschil kunnen uitmaken tussen net wel of net niet gekookt worden .. maar ik begrijp dat jouw dat niet kan boeien, je vindt de mensheid niet waard om te overleven oid ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |