abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46770862
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:04 schreef Kadesh het volgende:

quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef JohnDope het volgende:

Een wereldburger moet iets hebben om voor te leven, vroeger was dat godsdienst, nu is het de ultra-rechtse profeet Gore, want anders gaat de burger er met zijn pet naar gooien.
. vet plaatje.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46770937
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

PFFFF heb je geen leven ofzo??? Ik en velen met mij maken ons druk over hele andere dingen. En het CO2-probleem raakt de burger veel dieper in de portemonnee dan die millennium-hoax.
Waarom maak jij en velen anderen met jou zich dan druk, of je morgen een 3 of 4 gangendiner neemt, of die nieuwe auto met alleen turbo of met super turbo gekocht moet worden?

Mag een beeld van een schone wereld niet eens meer nagestreefd worden.
pi_46770962
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom maak jij en velen anderen met jou zich dan druk, of je morgen een 3 of 4 gangendiner neemt, of die nieuwe auto met alleen turbo of met super turbo gekocht moet worden?

Mag een beeld van een schone wereld niet eens meer nagestreefd worden.
Niet luxe, niet het einde van de wereld, maar gewoon menselijke zaken.

En een schone wereld is een illusie. We moeten leven ipv dat we worden geleefd
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46771025
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Niks luxe, niks het einde van de wereld, maar gewoon menselijke zaken.
De enigste kritiek die ik van jou hoor op co2 vermindering is het gehuil hoeveel het wel niet zal kosten, dus impliceer je in mijn ogen hiermee dat het toch om een luxe probleem gaat.

En anders snap ik niet wat je nog te mekkeren hebt tegen de millieu lobby en in dit topic doet.
pi_46771071
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De enigste kritiek die ik van jou hoor op co2 vermindering is het gehuil hoeveel het wel niet zal kosten, dus impliceer je in mijn ogen hiermee dat het toch om een luxe probleem gaat.

En anders snap ik niet wat je nog te mekkeren hebt tegen de millieu lobby en in dit topic doet.
De hele wereld is vervuild met de meest afschuwelijke materie. Maar wij maken ons onsterfelijk druk over een stof die wij mensen gewoon uitblazen. Gekker moet het allemaal niet worden toch.

What's next? een three-strikes-your-out-systeem voor mensen die boeren en scheten laten?
pi_46771122
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee gewoon menselijke zaken, Dingen die jij waarschijnlijk nog moet meemaken....
pi_46771147
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zo werkt dat natuurlijk, Super Decadent is dat. En wij simpele burgers maar krom liggen voor die CO2.

Dat is hetzelfde dat het niks zou uit maken dat een moordenaar iemand vermoord, omdat diegene dat weet te compenseren door zelf een kind op de wereld te zetten....
Waarom wil jij zo nodig als een idioot overkomen?
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:16:12 #108
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_46771170
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zo werkt dat natuurlijk, Super Decadent is dat. En wij simpele burgers maar krom liggen voor die CO2.

Dat is hetzelfde dat het niks zou uit maken dat een moordenaar iemand vermoord, omdat diegene dat weet te compenseren door zelf een kind op de wereld te zetten....
Dat is idd precies hetzelfde man, ik ben over!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_46771200
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef Doderok het volgende:

[..]

Waarom wil jij zo nodig als een idioot overkomen?
Wat is nou idioot???

Eerst even het milieu hardcore lopen beschadigen.... om vervolgens even een paar decadente bossen aan te planten om het goed te praten!

Een slechter voorbeeld kan je niet geven aan de wereld.

Dat zijn gewoon mafiapraktijken, die richten ook veel schade aan en dat compenseren ze door superveel geld aan goede doelen te geven.

Zo kan ik het ook natuurlijk.
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:18:16 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46771225
JohnDope

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_46771486
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:12 schreef JohnDope het volgende:

De hele wereld is vervuild met de meest afschuwelijke materie. Maar wij maken ons onsterfelijk druk over een stof die wij mensen gewoon uitblazen. Gekker moet het allemaal niet worden toch.
De wereld is vervuild en toch weer wat schoner aan het worden omdat er gelukkigerwijze een subgroep in onze populatie zit die zich wel hierover druk gemaakt heeft, en nog steds druk maakt.

Als er alleen maar leeghoofden op aarde zouden rondlopen zouden we als mensheid ook nooit tot een populatiegrote van 6 miljard gegroeid zijn. Dan zouden er nog steeds maar 10 miljoen homo sapiens op de aarde met hun knuppels rondzwerven. Dan hadden we niet eens de landbouw uitgevonden. Het zou in ieder geval beter voor het leefmilleu van vele ander dieren geweest zijn als we niet zo slim waren.
pi_46771662
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De wereld is vervuild en toch weer wat schoner aan het worden omdat er gelukkigerwijze een subgroep in onze populatie zit die zich wel hierover druk gemaakt heeft, en nog steds druk maakt.

Als er alleen maar leeghoofden op aarde zouden rondlopen zouden we als mensheid ook nooit tot een populatiegrote van 6 miljard gegroeid zijn. Dan zouden er nog steeds maar 10 miljoen homo sapiens op de aarde met hun knuppels rondzwerven. Dan hadden we niet eens de landbouw uitgevonden. Het zou in ieder geval beter voor het leefmilleu van vele ander dieren geweest zijn als we niet zo slim waren.
Als mensen mij eerst een oor aannaaien met een verhaal en ze komen mij vervolgens weer een nieuw verhaal vertellen, dan geloof ik ze niet meer.

Leeghoofden zijn meelopers.
pi_46771808
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef franske19 het volgende:
Het kan me echt geen drol schelen hoeveel kWh Gore en family er doorheen jagen. Wat veel kwalijker is dat wetenschappers die juist het tegendeel beweren omtrent global warning ordinair de mond worden gesnoerd. Dit doet je denken aan hoe de kerk vroeger wetenschappers de mond snoerde.
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen beweren en bewijzen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46771844
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er is natuurlijk nogal een verschil tussen beweren en bewijzen.
Dat geldt voor beide kampen en beide kampen hebben economische belangen, dus ook dat Kamp van Gore.

Ik vond dat nogal goedkoop, dat Gore's argument was; dat de tegenonderzoekers door de industrie werden gesponsord.
Dat zegt meer over Gore, dan over dat andere kamp.
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:33:55 #115
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46771861
Jeetje, dit lijkt me zowaar het domste topic ooit.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46772102
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat geldt voor beide kampen en beide kampen hebben economische belangen, dus ook dat Kamp van Gore.

Ik vond dat nogal goedkoop, dat Gore's argument was; dat de tegenonderzoekers door de industrie werden gesponsord.
Dat zegt meer over Gore, dan over dat andere kamp.
Gore heeft geen kamp. Hij raapt gegevens uit vele bronnen bij elkaar en maakt daar een film over. Wat je wel een kamp zou kunnen noemen is de wereldwijde wetenschappelijke gemeenschap. En die zijn vrijwel unaniem in hun oordeel dat jij dat niet kan of wilt geloven is jouw ding vooral blijven doen maar dan wel met argumenten aub .
pi_46772321
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef JohnDope het volgende:

Als mensen mij eerst een oor aannaaien met een verhaal en ze komen mij vervolgens weer een nieuw verhaal vertellen, dan geloof ik ze niet meer.
.
Door wie ben je een oor aangenaaid dat je zo weinig vertrouwen meer hebt in de wetenschappers en tot een vorm van cynisme bent vervallen waar ik met mijn wantrouwen jegens de politiek nog niet aan kan tippen.
pi_46772809

En opgelost.
pi_46772856
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gore heeft geen kamp. Hij raapt gegevens uit vele bronnen bij elkaar en maakt daar een film over. Wat je wel een kamp zou kunnen noemen is de wereldwijde wetenschappelijke gemeenschap. En die zijn vrijwel unaniem in hun oordeel dat jij dat niet kan of wilt geloven is jouw ding vooral blijven doen maar dan wel met argumenten aub .
Ja hoor, zijn film is heel neutraal en objectief. Totaal niet overdreven, tendentieus, speculatief en paniekerig
pi_46773031
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja hoor, zijn film is heel neutraal en objectief. Totaal niet overdreven, tendentieus, speculatief en paniekerig
Beweer ik dat dan?

Wat ik wel wil beweren is dat de gegevens in de film wel gewoon grotendeels kloppen. Dat is ook de reden dat men nu steeds meer op de persoon gaat spelen dan op de inhoud. Je denkt toch niet dat ze achter z'n energierekening aangegaan zouden zijn als ze de inhoud van de film eenvoudig konden weerleggen?
pi_46773035
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[afbeelding]

En opgelost.
Precies! Ogen dicht, vingers in je oren en maar 'la la la la la la la'. Opgelost!
pi_46773128
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Beweer ik dat dan?

Wat ik wel wil beweren is dat de gegevens in de film wel gewoon grotendeels kloppen. Dat is ook de reden dat men nu steeds meer op de persoon gaat spelen dan op de inhoud. Je denkt toch niet dat ze achter z'n energierekening aangegaan zouden zijn als ze de inhoud van de film eenvoudig konden weerleggen?
Jij beweert hier dat de man die stad en land afvliegt om zijn zaak te presenteren niet in een bepaald kamp zit, dat hij neutraal is. Zo simpel ben je toch niet he?
pi_46773444
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:09 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Jij beweert hier dat de man die stad en land afvliegt om zijn zaak te presenteren niet in een bepaald kamp zit, dat hij neutraal is. Zo simpel ben je toch niet he?
Hij draagt een boodschap uit maar speelt geen echte rol in het wetenschappelijke debat. Behalve die van katalysator misschien.
pi_46773734
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Door wie ben je een oor aangenaaid dat je zo weinig vertrouwen meer hebt in de wetenschappers en tot een vorm van cynisme bent vervallen waar ik met mijn wantrouwen jegens de politiek nog niet aan kan tippen.
Eerst kwam datzelfde clubje ook aan met de Millennium-bug.
pi_46773756
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Naief tot in den kist ben je.

I rest my case.
pi_46773880
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Naief tot in den kist ben je.

I rest my case.
Helaas weiger je inhoudelijk te reageren .

Dus ik volg je voorbeeld en res my case ook maar .
pi_46773916
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helaas weiger je inhoudelijk te reageren .

Dus ik volg je voorbeeld en res my case ook maar .
Blijf jij dan maar geloven in die ultra-rechtse redneck.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:31:27 #128
13462 BansheeBoy
pi_46773969
Iemand net als ik de Southpark aflevering gezien waarin met Al Gre de sport wordt gedreven.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:32:29 #129
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_46773994
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand net als ik de Southpark aflevering gezien waarin met Al Gre de sport wordt gedreven.

²
Manbearpig.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_46773998
quote:

[..]

klimaatonderzoekers die de milenniumbug voorspelden?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46774091
quote:

Heb je daarvoor een thoerie met wat onderbouwing dan zou ik die graag met je in tru willen bespreken, ik ben wel benieuwd.
pi_46774130
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Heb je daarvoor een thoerie met wat onderbouwing dan zou ik die graag met je in tru willen bespreken, ik ben wel benieuwd.
Het komt uiteindelijk allemaal uit de koker van Amurica.
pi_46774258
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Blijf jij dan maar geloven in die ultra-rechtse redneck.
Ik geloof de wetenschappers. Dat ene Gore hetzelfde zegt doet daar niets aan af.
pi_46774313
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik geloof de wetenschappers. Dat ene Gore hetzelfde zegt doet daar niets aan af.
Wetenschappers, Wanna-be-President; it's all Amurica.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:40:08 #135
13462 BansheeBoy
pi_46774316
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Manbearpig.
Geniaal !!!!

²
pi_46774498
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wetenschappers, Wanna-be-President; it's all Amurica.
Nou zolang je zelf je uitspraken nog maar snapt vind ik het prima .
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:51:19 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46774749
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

klimaatonderzoekers die de milenniumbug voorspelden?
De linkse spekkoek met de VN, Greenpeace, Jan Pronk, Postcodeloterij en Volkert van der G.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_46777856
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:51 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De linkse spekkoek met de VN, Greenpeace, Jan Pronk, Postcodeloterij en Volkert van der G.
henny huisman niet te vergeten, volgens het laatst ingediende stuk in de volkskrant. En ik verdenk de NWO er ook mee te maken hebben. 9-11 opzetten, leidt de aandacht mooi van het klimaatprobleem af, irak oorlog heeft dezelfde functie natuurlijk. Nu dat is weggezakt is er het gat ontstaan wat Gore kon opvullen. Ik zie een win, win, win situaite. saddam weg, olie erbij, gat gecreerd voor Gore. Waterdichte theorie lijkt me, waar kan ik promoveren?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46779647
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 07:55 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Bron: Telegraaf

Dus niet alleen vliegt meneer over de hele wereld met zijn energie verslindende vliegtuig en rijdt ie zelf niet in een hybride auto, ook jaagt ie er thuis nog eens verschrikkelijk veel energie doorheen.omspringen met ernergie is ook vooral voor andere mensen. Hypocriet, practice what you preach.

Maar meer van die wereld verbeterende clubjes hebben daar last van, impopulaire maatregelen gelden alleen voor andere mensen.

Wisten we waarom zijn verbruik hoger is, konden we zulk een oordeel vellen. Oftewel effe nog je bek houden zolang je niet weet hoe en wat.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46781231
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:09 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Wisten we waarom zijn verbruik hoger is, konden we zulk een oordeel vellen. Oftewel effe nog je bek houden zolang je niet weet hoe en wat.
Dat is het nou juist ..
quote:
Moreover, Gore lives in a large home (10,000 sq. ft.). If you look at the data, it's clear that Gore's energy usage per square foot (even assuming the 221,000 kWh number is accurate) is well within the average range for his climate region. So all this accusation boils down to is a claim that it is somehow "hypocritical" for Al Gore to live in a large house.

of te wel, zijn verbruik is niet hoger dan dat van de gemiddelde Amerikaan uit zijn regio .. en als je kijkt naar sociale status en bijkomende activiteiten waarschijnlijk nog aan de lage kant ook gezien het feit dat hij ondanks al die dingen nog steeds valt onder "gemiddeld gebruik"

[ Bericht 4% gewijzigd door moussie op 28-02-2007 20:20:22 (grr .. tags) ]
pleased to meet you
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:18:10 #141
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46784015
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[afbeelding]

En opgelost.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:22:26 #142
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_46784214
Al Gore is hypocriet,.. GOH kom je dr nu pas achter?..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:23:48 #143
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_46784265
Nou, 20x zo groot huis! The American Dream!

Toch!? Of besteed ie z'n energie ook nog ergens anders aan?

Wat een topic
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_46784347
Al Gore is rijk. Dat is al duizend eeuwen bekend. RIjke mensen verbruiken nou eenmaal veel. Of mag je tegenwoordig ook al geen groot huis meer hebben?
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:28:07 #145
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_46784455
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Al Gore is rijk. Dat is al duizend eeuwen bekend. RIjke mensen verbruiken nou eenmaal veel. Of mag je tegenwoordig ook al geen groot huis meer hebben?
Alleen als je je mond houdt over energie, je weet toch.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_46784539
Heerlijk, de hypocriete salonsocialistjes door de bocht!
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:30:17 #147
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_46784550
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef JohnDope het volgende:
I rest my case.... Ik vertik het in ieder geval, om door de praatjes van zo'n ultra rechtse gek, minder CO2 uit te stoten. Prima als ik er dan meer voor moet betalen.
Je moet dat niet doen omdat een of andere mafkees het zegt, je zou het moeten willen voor de aarde, dieren, de mensheid, je eigen gezondheid en wellicht je eigen kinderen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_46789998
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:30 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Je moet dat niet doen omdat een of andere mafkees het zegt, je zou het moeten willen voor de aarde, dieren, de mensheid, je eigen gezondheid en wellicht je eigen kinderen.
Met alle respect; maar ik leef nu en ik weet niet of ik in deze verziekte maatschappij überhaupt wel kinderen wil... Een CO2-tje meer of minder doet daar niks aan af.
pi_46790886
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect; maar ik leef nu en ik weet niet of ik in deze verziekte maatschappij überhaupt wel kinderen wil... Een CO2-tje meer of minder doet daar niks aan af.
aah, en omdat jij niet weet of je überhaupt wel kinderen wil kan de rest je ook geen reet schelen ?
Behoorlijk asociaal dan ..

en ja, een CO2-tje meer of minder zou wel eens het verschil kunnen uitmaken tussen net wel of net niet gekookt worden .. maar ik begrijp dat jouw dat niet kan boeien, je vindt de mensheid niet waard om te overleven oid ?
pleased to meet you
pi_46791003
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:59 schreef moussie het volgende:

[..]

aah, en omdat jij niet weet of je überhaupt wel kinderen wil kan de rest je ook geen reet schelen ?
Behoorlijk asociaal dan ..

en ja, een CO2-tje meer of minder zou wel eens het verschil kunnen uitmaken tussen net wel of net niet gekookt worden .. maar ik begrijp dat jouw dat niet kan boeien, je vindt de mensheid niet waard om te overleven oid ?
Kijk eens in de geschiedenis hoeveel asocialen mij zijn voorgegaan en hoeveel asocialen nu nog steeds bezig zijn in de wereld. Ik ben gewoon go-with-da-flow.

Dan kunnen we het misschien wel een paar jaar rekken door achterlijke maatregelen, maar het komt toch wel zoals het komt. Als het afgelopen is, dan is het afgelopen, het zij zo, maar we hebben wel geleefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')