quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, zoals hij gister bezig was,
korpsbal, "HBO-ers zijn dom"
Haha, stel je niet aan hij vroeg er ongeveer om hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
Maar wie heeft hem nou beklad van mij mag die gozer echt ondmiddelijk verwijderd worden!
http://skoften.net/comments.php?id=4972_0_1_0quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
Maar wie heeft hem nou beklad van mij mag die gozer echt ondmiddelijk verwijderd worden!
Huub. Maar zou hij daarom van jou weg moeten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
Vond het wel een leuke actie.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:54 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Huub. Maar zou hij daarom van jou weg moeten?
Hij was dronken man zo lam als een nijlpaardquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, stel je niet aan hij vroeg er ongeveer om hoor
Het is zo langzamerhand écht een psychiatrische inrichting aan het worden....quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:53 schreef blomst het volgende:
Nou, de redactie kan er wat van. Die jaap had nooit de kooi in gemoeten.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
tuurlijk vriend .... jij bent hier alleen om huub te bashen.... dat weten we nu welquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Hij was dronken man zo lam als een nijlpaard
Ik heb het tot 1 uur gevolgd maar kan je wat daarna gebeurde nog even uitleggen dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je ook maar enigszins weet wat er vannacht gebeurd is......
En dat moment heb ik helaas gemist, dus dat fragment zou ik ook wel even willen zien...quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:58 schreef pullup het volgende:
De mooiste scenes vond ik aan het begin van de chaos zitten toen Jaap de chips over Brian heen had gemikt, die vervolgens tegenover Natasia uit zijn plaat ging.
Die hele Brian/Nena Remix was minder grappig dan wat er op dat moment live uit de mond van Brain kwam![]()
Ik lag in een absolute stuip.
Als er iemand dat op een Youtube filmpje krijgt ben ik hem eeuwig dankbaar
Laat maar, het schrijven op zijn gezicht staat in mijn ogen niet in verhouding met wat Japie geflikt heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik heb het tot 1 uur gevolgd maar kan je wat daarna gebeurde nog even uitleggen dan?
Ik geloof zelfs dat Huub er Ein Stijn van had gemaakt omdat hij daar zelf "cryptisch" over was begonnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:59 schreef Black_king het volgende:
"Einstein" op zijn voorhoofd, ik zie het nu pas.....
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:02 schreef pullup het volgende:
Ik wil hem nog even in de spiegel zien kijken en ben dan aan het werk
Edit: Hij ligt er in een stuip over dus![]()
Japie Jo was gewoon stom dronken dus die kraamt alles eruit wat hij ook echt vind. Maar Huub heeft hem in bad gestopt , zodat hij in zijn eigen kots zat, heeft hem nog eten aangeboden om hem nog meer te laten kotsen, en heeft hem ook nog eens beklad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:01 schreef Black_king het volgende:
[..]
Laat maar, het schrijven op zijn gezicht staat in mijn ogen niet in verhouding met wat Japie geflikt heeft.
Yep alles wat jaap deed kwam door Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:04 schreef havefun het volgende:
[..]
Japie Jo was gewoon stom dronken dus die kraamt alles eruit wat hij ook echt vind. Maar Huub heeft hem in bad gestopt , zodat hij in zijn eigen kots zat, heeft hem nog eten aangeboden om hem nog meer te laten kotsen, en heeft hem ook nog eens beklad.
Huub is nu compleet dooor de mand gevallen want hij doet in wezen hetzelfde als anderen bij hem deden.
Ik vind het wel een toffe gast maar dit ging echt te ver van HUubske
Huub heeft hem niet in bad gestopt ... dat waren Natasia en brian .... maar zoals eerder jij hebt een anti-huub bril opquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:04 schreef havefun het volgende:
[..]
Japie Jo was gewoon stom dronken dus die kraamt alles eruit wat hij ook echt vind. Maar Huub heeft hem in bad gestopt , zodat hij in zijn eigen kots zat, heeft hem nog eten aangeboden om hem nog meer te laten kotsen, en heeft hem ook nog eens beklad.
Huub is nu compleet dooor de mand gevallen want hij doet in wezen hetzelfde als anderen bij hem deden.
ik heb vannacht ook tot 1 uur gekeken en de cossen gevolgd, heb blauw gelegen van het lachen maar was zelf te bezopen om te typen..ondanks dat...cossers....THANX voor de geweldige teksten die ik langs zag komen !!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:56 schreef zaadjuh het volgende:
ik heb me gister rotgelachen en normaal lach je iemand niet uit maar ja hij vraagt er om hoor kom op zeg....hijs zo dom denk dta ie straks zo ze koffers gaat pakken hij denkt en denkt nu...tjahh wat moet je nou he dombo
quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:07 schreef pullup het volgende:
Het leek er even op alsof hij weer over zijn nek zou gaan maar het is alleen maar een serie ongelooflijk ranzige boeren![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:02 schreef pullup het volgende:
Ik wil hm nog even in de spiegel zien kijken en ben dan aan het werk
het wordt zeker een mooie ochtend... waarom moet ik nu straks weer werken... damn..quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:13 schreef anno-i-mus het volgende:
Mega kater en straks een uitbrander van Palma en dan nog een irritant huubje later ....
ja ja..... het word een mooie ochtend
Lees de cossen zou ik zeggen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:18 schreef opgebaarde het volgende:
buiten dat te veel zuipen, wat heeft die nog meer gisteren gedaan dan?![]()
En waarom is die vrouw zo pissed?
Lees maar. Zijn behoorlijk wat cossen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:18 schreef opgebaarde het volgende:
buiten dat te veel zuipen, wat heeft die nog meer gisteren gedaan dan?![]()
En waarom is die vrouw zo pissed?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:18 schreef Kaleddis het volgende:
"Dan ga je maar terug naar de varkensboerderij. IK WALG van je !"
Ja die is maf, zo haal ik mijn 18 uurtjes slaap per dag nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:19 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Lees maar. Zijn behoorlijk wat cossen!![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:20 schreef maikel112 het volgende:
zwarte stift??
Tja... Ik bleef wakker maar kan je verzekeren dat dit niet in een paar woorden is samen te vatten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die is maf, zo haal ik mijn 18 uurtjes slaap per dag niet![]()
Zo overduidelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:23 schreef yvonne het volgende:
En het blijft een korpsbal
Wat een kapsones.
Korpsbal, 'nuff saidquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:26 schreef zaadjuh het volgende:
nou nee hijs zo dom dat ie daar niet eens aan denkt.....maar hijs gewoon dom echt dom .....een man zonder verstand
Als dat aanwezig is, maar ik vrees het ergste....quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:20 schreef droomkoningin het volgende:
dat die jongen zich niet kapot schaamt... zelfs begint te lachen als hij zichzelf in de spiegel ziet...
dat zegt toch wel alles over z'n mentaliteit en eigenwaarde?
Hij is niet dom; hij is niet sociaal vaardig en weet niet hoe die met dit soort dingen om moet gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:26 schreef zaadjuh het volgende:
nou nee hijs zo dom dat ie daar niet eens aan denkt.....maar hijs gewoon dom echt dom .....een man zonder verstand
Heb je ooit weleens een stel echte korpsballen meegemaakt?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:28 schreef Llewella het volgende:
[..]
Hij is niet dom; hij is niet sociaal vaardig en weet niet hoe die met dit soort dingen om moet gaan.
Ik vraag me af hoe die radertjes in zijn hoofd gaan, circeltje rond naar negatief of zichzelf in zelfbescherming nemen en alles weerkaatsen naar een ander en de muur opgooien.
Hij doet me wel denken aan de lullo's van Jiskefet, alleen dan de psychisch gestoorde versie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens een stel echte korpsballen meegemaakt?!
Ik zal wel generaliseren, maar zo ken ik ze.
Ik heb hem niet één keer horen praten over zijn vader, dus hij is nep en hij zoop ook als een pauperquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet bepaald type corpsbal. Jaap heeft volgens mij helemaal geen vrienden, dus ook geen vriendjes van de vereniging. Bovendien zijn er geen rode broeken in zijn maat.quote:
Jawel, beide ouders zitten in het onderwijs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb hem niet één keer horen praten over zijn vader, dus hij is nep en hij zoop ook als een pauper
Nee het is geen echte korpsfeut
Dan is het nepfeut, definitely!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, beide ouders zitten in het onderwijs.
Wat zullen die nu met trots naar hun zoon zitten kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, beide ouders zitten in het onderwijs.
kijk even bij de updates , kun je even genieten op you tubequote:Op woensdag 28 februari 2007 08:34 schreef maikel112 het volgende:
Heb vannacht niet meegekregen, maar Huub is Jaap dus aan het pakken op zijn "breedte" omdat hij de kant van Natas en Brain heeft gekozen?
Dat stiften en eten op bed is idee van Huub?
En wat doet hun beroep er toe?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:34 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Wat zullen die nu met trots naar hun zoon zitten kijken.![]()
![]()
Wow...........dit gaat echt heel erg ver he...quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:53 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
http://skoften.net/comments.php?id=4972_0_1_0
Tnxquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:35 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
kijk even bij de updates , kun je even genieten op you tube
Ja maar daar ging heel wat aan vooraf hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:34 schreef maikel112 het volgende:
Heb vannacht niet meegekregen, maar Huub is Jaap dus aan het pakken op zijn "breedte" omdat hij de kant van Natas en Brain heeft gekozen?
Dat stiften en eten op bed is idee van Huub?
Komt als het goed is vandaag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:37 schreef FSR het volgende:
kolere, kheb me suf gelezen en gelachen om de cossen....:D:D
Maar is er al wat bekend van de uitslag van Huub, ?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:32 schreef Lunaflame het volgende:
Hij ligt weer in zijn voorraadkast.
Om eerlijk te zijn nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
dank je welquote:
Als hij al een vriendin heeft. Hij zei de eerste dag dat hij haar via een forum had leren kennen. Gisteren zei hij iets over dat hij haar bij DGK ofzo had leren kennen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:40 schreef Zus_konijn het volgende:
Zal mij benieuwen of hij nu nog een vriendin heeft...
Wat dacht je, dat ie na zo'n nacht weer fris en fruitig om een uur of acht aan een nieuwe dag zou beginnen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:40 schreef Llewella het volgende:
Dat jaap nu op zijn bed gaat liggen zo vind ik niet echt positief, laat hem ff die troep van zijn gezicht halen en ff opknappen. Heeft ie nou eten op zijn bed liggen?
Degene die door de mand is gevallen is Joop zelfquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:04 schreef havefun het volgende:
[..]
Kan nog wel lachen wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:45 schreef Lunaflame het volgende:
En hier zitten ze voorlopig dus wel 6 weken mee opgescheept![]()
Als hij tenminste niet zelf opstapt.
Huub was sowieso wel degene die aan kwam zetten met ijs en Jaap persee in het bad wilde hebben. Natasia leek gister opeens de enige met een beetje gezond verstand, wie had dat gedacht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:41 schreef avonne het volgende:
Ik baal een beetje dat op de Talpa site Huub de schuld krijgt van Jaaps dronkenschap.
Hij heeft toch echt zelf in 15 minuten zichzelf klemgezopen met flessen aan de mond.
Of Huub hem daarbij aangemoedigd heeft, weet ik niet, want het ging zó snel.
Maar hij is volwassen, dus weet zelf wel dat je niet 2 flessen achterover moet gieten in ene.
De producente die huub niet mag zal ongetwijfeld aan wat touwtjes getrokken hebben. Helemaal nu door Jaapio het vertrek van huub een stap dichterbij komt (en nagenoeg onafwendbaar is) moet Huub vast de zwarte piet krijgen toegespeeld zodat mensen minder teleurgesteld zijn als Huub vertrekt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:41 schreef avonne het volgende:
Ik baal een beetje dat op de Talpa site Huub de schuld krijgt van Jaaps dronkenschap.
Hij heeft toch echt zelf in 15 minuten zichzelf klemgezopen met flessen aan de mond.
Of Huub hem daarbij aangemoedigd heeft, weet ik niet, want het ging zó snel.
Maar hij is volwassen, dus weet zelf wel dat je niet 2 flessen achterover moet gieten in ene.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu Jaap erin zit, heb ik ineens veel minder moeite met Natasia en Brian.
Dat laatste zien ze bij de kooi ook wel hoor, die zijn echt niet blij met deze nieuwe aanwinst. Met een beetje verstand zetten ze hem er trouwens gewoon weer zo snel mogelijk uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:48 schreef Danny het volgende:
[..]
De producente die huub niet mag zal ongetwijfeld aan wat touwtjes getrokken hebben. Helemaal nu door Jaapio het vertrek van huub een stap dichterbij komt (en nagenoeg onafwendbaar is) moet Huub vast de zwarte piet krijgen toegespeeld zodat mensen minder teleurgesteld zijn als Huub vertrekt.
Daarbij zien ze echter één ding over het hoofd;
Waar Amanda op geen enkel vlak tipt aan Nena is de kloof tussen Huub en Jaap ongeveer een grand canyon breder.
Ach, hopelijk zien de andere miljonairs hem als pispaal. Dan kan het nog erg leuk wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:51 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat laatste zien ze bij de kooi ook wel hoor, die zijn echt niet blij met deze nieuwe aanwinst. Met een beetje verstand zetten ze hem er trouwens gewoon weer zo snel mogelijk uit.
Door een opsomming van Huubs varianten op de meest idiote vreet combinatie`s heeft ervoor gezorgt dat meneer Jaap zijn maag leeg kotste, waardoor er niet nog meer drank ( wat nog in zijn maag zat ) opgenomen werd in zijn bloed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:04 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk, dus kan niet kijken, maar hij kan zelf niet overeind komen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:57 schreef Lunaflame het volgende:
Palma moet Japie nu overeind trekken want hij zat nog steeds naast zijn bed.
Ik ben alvast gestopt met kijken. Dit is in mijn ogen zo gestuurd dat het niet anders kon dan dat Huub en daarna Syl het slachtoffer wordt. Ik ga daar niet op wachten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:48 schreef Danny het volgende:
[..]
De producente die huub niet mag zal ongetwijfeld aan wat touwtjes getrokken hebben. Helemaal nu door Jaapio het vertrek van huub een stap dichterbij komt (en nagenoeg onafwendbaar is) moet Huub vast de zwarte piet krijgen toegespeeld zodat mensen minder teleurgesteld zijn als Huub vertrekt.
Daarbij zien ze echter één ding over het hoofd;
Waar Amanda op geen enkel vlak tipt aan Nena is de kloof tussen Huub en Jaap ongeveer een grand canyon breder.
Ja deze grote onvriendelijke reus mag Huubje wel bedanken...quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:58 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Door een opsomming van Huubs varianten op de meest idiote vreet combinatie`s heeft ervoor gezorgt dat meneer Jaap zijn maag leeg kotste, waardoor er niet nog meer drank ( wat nog in zijn maag zat ) opgenomen werd in zijn bloed.
Gezien de hoeveelheid drank en de grote van zijn maag, was dat het beste wat Jaap gisteravond is overkomen.![]()
Die maag moest gewoon leeg voor zijn eigen gezondheid.
Jaap is een student aan het Erasmus en neem van mij aan, wat Huub deed was nog kinderspel vergeleken bij wat die studenten daar onder elkaar flikken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |