quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, zoals hij gister bezig was,
korpsbal, "HBO-ers zijn dom"
Haha, stel je niet aan hij vroeg er ongeveer om hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
Maar wie heeft hem nou beklad van mij mag die gozer echt ondmiddelijk verwijderd worden!
http://skoften.net/comments.php?id=4972_0_1_0quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
Maar wie heeft hem nou beklad van mij mag die gozer echt ondmiddelijk verwijderd worden!
Huub. Maar zou hij daarom van jou weg moeten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
Vond het wel een leuke actie.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:54 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Huub. Maar zou hij daarom van jou weg moeten?
Hij was dronken man zo lam als een nijlpaardquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, stel je niet aan hij vroeg er ongeveer om hoor
Het is zo langzamerhand écht een psychiatrische inrichting aan het worden....quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:53 schreef blomst het volgende:
Nou, de redactie kan er wat van. Die jaap had nooit de kooi in gemoeten.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
tuurlijk vriend .... jij bent hier alleen om huub te bashen.... dat weten we nu welquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:52 schreef havefun het volgende:
letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Hij was dronken man zo lam als een nijlpaard
Ik heb het tot 1 uur gevolgd maar kan je wat daarna gebeurde nog even uitleggen dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je ook maar enigszins weet wat er vannacht gebeurd is......
En dat moment heb ik helaas gemist, dus dat fragment zou ik ook wel even willen zien...quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:58 schreef pullup het volgende:
De mooiste scenes vond ik aan het begin van de chaos zitten toen Jaap de chips over Brian heen had gemikt, die vervolgens tegenover Natasia uit zijn plaat ging.
Die hele Brian/Nena Remix was minder grappig dan wat er op dat moment live uit de mond van Brain kwam![]()
Ik lag in een absolute stuip.
Als er iemand dat op een Youtube filmpje krijgt ben ik hem eeuwig dankbaar
Laat maar, het schrijven op zijn gezicht staat in mijn ogen niet in verhouding met wat Japie geflikt heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik heb het tot 1 uur gevolgd maar kan je wat daarna gebeurde nog even uitleggen dan?
Ik geloof zelfs dat Huub er Ein Stijn van had gemaakt omdat hij daar zelf "cryptisch" over was begonnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:59 schreef Black_king het volgende:
"Einstein" op zijn voorhoofd, ik zie het nu pas.....
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:02 schreef pullup het volgende:
Ik wil hem nog even in de spiegel zien kijken en ben dan aan het werk
Edit: Hij ligt er in een stuip over dus![]()
Japie Jo was gewoon stom dronken dus die kraamt alles eruit wat hij ook echt vind. Maar Huub heeft hem in bad gestopt , zodat hij in zijn eigen kots zat, heeft hem nog eten aangeboden om hem nog meer te laten kotsen, en heeft hem ook nog eens beklad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:01 schreef Black_king het volgende:
[..]
Laat maar, het schrijven op zijn gezicht staat in mijn ogen niet in verhouding met wat Japie geflikt heeft.
Yep alles wat jaap deed kwam door Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:04 schreef havefun het volgende:
[..]
Japie Jo was gewoon stom dronken dus die kraamt alles eruit wat hij ook echt vind. Maar Huub heeft hem in bad gestopt , zodat hij in zijn eigen kots zat, heeft hem nog eten aangeboden om hem nog meer te laten kotsen, en heeft hem ook nog eens beklad.
Huub is nu compleet dooor de mand gevallen want hij doet in wezen hetzelfde als anderen bij hem deden.
Ik vind het wel een toffe gast maar dit ging echt te ver van HUubske
Huub heeft hem niet in bad gestopt ... dat waren Natasia en brian .... maar zoals eerder jij hebt een anti-huub bril opquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:04 schreef havefun het volgende:
[..]
Japie Jo was gewoon stom dronken dus die kraamt alles eruit wat hij ook echt vind. Maar Huub heeft hem in bad gestopt , zodat hij in zijn eigen kots zat, heeft hem nog eten aangeboden om hem nog meer te laten kotsen, en heeft hem ook nog eens beklad.
Huub is nu compleet dooor de mand gevallen want hij doet in wezen hetzelfde als anderen bij hem deden.
Ik vind het wel een toffe gast maar dit ging echt te ver van HUubske
ik heb vannacht ook tot 1 uur gekeken en de cossen gevolgd, heb blauw gelegen van het lachen maar was zelf te bezopen om te typen..ondanks dat...cossers....THANX voor de geweldige teksten die ik langs zag komen !!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:56 schreef zaadjuh het volgende:
ik heb me gister rotgelachen en normaal lach je iemand niet uit maar ja hij vraagt er om hoor kom op zeg....hijs zo dom denk dta ie straks zo ze koffers gaat pakken hij denkt en denkt nu...tjahh wat moet je nou he dombo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |