quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:20 schreef maikel112 het volgende:
zwarte stift??
Tja... Ik bleef wakker maar kan je verzekeren dat dit niet in een paar woorden is samen te vatten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die is maf, zo haal ik mijn 18 uurtjes slaap per dag niet![]()
Zo overduidelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:23 schreef yvonne het volgende:
En het blijft een korpsbal
Wat een kapsones.
Korpsbal, 'nuff saidquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:26 schreef zaadjuh het volgende:
nou nee hijs zo dom dat ie daar niet eens aan denkt.....maar hijs gewoon dom echt dom .....een man zonder verstand
Als dat aanwezig is, maar ik vrees het ergste....quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:20 schreef droomkoningin het volgende:
dat die jongen zich niet kapot schaamt... zelfs begint te lachen als hij zichzelf in de spiegel ziet...
dat zegt toch wel alles over z'n mentaliteit en eigenwaarde?
Hij is niet dom; hij is niet sociaal vaardig en weet niet hoe die met dit soort dingen om moet gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:26 schreef zaadjuh het volgende:
nou nee hijs zo dom dat ie daar niet eens aan denkt.....maar hijs gewoon dom echt dom .....een man zonder verstand
Heb je ooit weleens een stel echte korpsballen meegemaakt?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:28 schreef Llewella het volgende:
[..]
Hij is niet dom; hij is niet sociaal vaardig en weet niet hoe die met dit soort dingen om moet gaan.
Ik vraag me af hoe die radertjes in zijn hoofd gaan, circeltje rond naar negatief of zichzelf in zelfbescherming nemen en alles weerkaatsen naar een ander en de muur opgooien.
Hij doet me wel denken aan de lullo's van Jiskefet, alleen dan de psychisch gestoorde versie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens een stel echte korpsballen meegemaakt?!
Ik zal wel generaliseren, maar zo ken ik ze.
Ik heb hem niet één keer horen praten over zijn vader, dus hij is nep en hij zoop ook als een pauperquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens een stel echte korpsballen meegemaakt?!
Ik zal wel generaliseren, maar zo ken ik ze.
Niet bepaald type corpsbal. Jaap heeft volgens mij helemaal geen vrienden, dus ook geen vriendjes van de vereniging. Bovendien zijn er geen rode broeken in zijn maat.quote:
Jawel, beide ouders zitten in het onderwijs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb hem niet één keer horen praten over zijn vader, dus hij is nep en hij zoop ook als een pauper
Nee het is geen echte korpsfeut
Dan is het nepfeut, definitely!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, beide ouders zitten in het onderwijs.
Wat zullen die nu met trots naar hun zoon zitten kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, beide ouders zitten in het onderwijs.
kijk even bij de updates , kun je even genieten op you tubequote:Op woensdag 28 februari 2007 08:34 schreef maikel112 het volgende:
Heb vannacht niet meegekregen, maar Huub is Jaap dus aan het pakken op zijn "breedte" omdat hij de kant van Natas en Brain heeft gekozen?
Dat stiften en eten op bed is idee van Huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |