Waarom?? Er zijn een hele hoop belangrijke beloften gedaan, die in de verste verte niet waargemaakt worden. En de einddoelen blijven gewoon overeind. Net alsof je ineens met een half salaris toch een hele maand moet rondkomen. Onder de streep is het gewoon iets dat niet bij me past.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef Wojworshebn het volgende:
Als je na een weekje al terugkomt bedelen naar je oude baan is gewoon een bewijs dat je een slappe zak bent.
Dit heeft voor jou hoge prioriteit maar misschien niet voor je managers? Zo lang je nog geen antwoord hebt is er nog een kans dat je terug mag komen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Waarom?? Er zijn een hele hoop belangrijke beloften gedaan, die in de verste verte niet waargemaakt worden. En de einddoelen blijven gewoon overeind. Net alsof je ineens met een half salaris toch een hele maand moet rondkomen. Onder de streep is het gewoon iets dat niet bij me past.
En terwijl ik redelijk tot goed tevreden was in mijn vorige baan, is dit op het moment de beste optie.
Alleen duurt het verschrikkelijk lang eer ik antwoord krijg. Woensdag is het al een week geleden dat ik de vraag heb gesteld. Nu waren er wel een hoop belangrijke vergaderingen afgelopen week.
Maar ik weet dat ik in 2006 een van de beste beoordelingen heb gehad van het hele bedrijf, dan vergeven ze zo'n fout toch wel? En het is zeker dat mijn functie ingevuld moet worden, dat ook nog eens.
Ik snap niet hoe je zoiets belangrijks zolang kunt laten slingeren. Maar ja, afwachten maar en met veel tegenzin gaan werken.
dat is echt bullshit! het bewijs is al geleverd Topicstarter word weer aangenomen als het aan iedereen ligt die hij tot nu toe heeft gesproken!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef Wojworshebn het volgende:
Als je na een weekje al terugkomt bedelen naar je oude baan is gewoon een bewijs dat je een slappe zak bent.
Mocht dat komen door indirecte redenen, zoals faillissement wordt het een ander verhaal.
Maar hebben al die mensen uiteindelijk iets te vertellen binnen dat bedrijf? TS ik zou gewoon een nette brief sturen naar degene die nu nog een uiteindelijke beslissing moet nemenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat is echt bullshit! het bewijs is al geleverd Topicstarter word weer aangenomen als het aan iedereen ligt die hij tot nu toe heeft gesproken!
Omdat je hebt bewezen niet fatsoenlijk te solliciteren, binnen een week het op te geven.quote:
Heb ik ook gedaan, al was het dan een e-mail. Mijn directe chef en zijn chef zijn al akkoord, maar de directeur moet zijn goedkeuring nog geven.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar hebben al die mensen uiteindelijk iets te vertellen binnen dat bedrijf? TS ik zou gewoon een nette brief sturen naar degene die nu nog een uiteindelijke beslissing moet nemen
In mijn oude baan had ik het best naar mijn zin, maar ik dacht aan het eind van de regenboog een pot met goud te vinden. Dacht dat ik het ergens anders nog beter zou kunnen krijgen, maar helaas, ik ben er alleen slechter van geworden.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Omdat je hebt bewezen niet fatsoenlijk te solliciteren, binnen een week het op te geven.
Daar bovenop is het nu wel vreemd dat je ontslag hebt genomen terwijl je oude werk je wel beviel?
Zoek dan een andere werkgever? Of ben je gewoon bang om dingen op te geven en nieuwe ervaringen op te doen?
Nee, het gaat ook om je werkhouding.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:27 schreef Pumatje het volgende:
Het gaat om het werk wat je verricht, alsof je werkgever iets zou weigeren wat hem idealer zou lijken.
als jij perfect werk verricht gaat zo'n functiedeur nog altijd voor je open..
Dat hoop ik ook voor mijzelf. In elk geval hoor ik donderdag de uitslag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:34 schreef exode het volgende:
1 maart begonnen en ga weer fluitend naar mijn werk!
17:00 uur geweest, vertel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan weten we meer.
Nou dat dacht ik niet! Op de een of andere manier is het uitgelekt en ik heb op 1 persoon na van iedereen en mail of sms gehad dat ze blij zijn dat ik terug wil.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:03 schreef type_29 het volgende:
En jij bent leidinggevende?
Zoiets tast wel je geloofwaardigheid aan bij je ondergeschikten(mocht je terug mogen komen).
Kan altijd nog, nietwaar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:53 schreef SjaakKnaak het volgende:
...zou dan iets anders zoeken
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:28 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Ik heb nog niets gehoord.......
quote:
Ik heb er altijd plezier in mijn werk gehad, maar moest en zou zonodig mijn geluk ergens anders weten te vinden. Het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel, nietwaar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop voor je dat je terug mag komen en dat het werk je desondanks toch nog bevalt.
Je hebt hier wel van geleerd. En als ze al bij voorbaat wisten dat ze je niet terug wilden hadden ze meteen nee gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd plezier in mijn werk gehad, maar moest en zou zonodig mijn geluk ergens anders weten te vinden. Het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel, nietwaar?
Het had bijna niet slechter kunnen uitpakken. Verdomme nog an toe![]()
Bekijk het positief. Ze maken dus wel een overweging om je terug te nemen anders had je al lang een antwoord gehad. Namelijk: Nee!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |