Als hij nog meer boeren laat... vallen ze ook dood neer!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dat, ik hoop dat er hulptroepen om de hoek staan.
Hoorde hem gister nog zeggen dat hij mede danzij zijn grote lijf veel alcohol binnen kan houden. Heb nog niet gekeken, zet nu even de streams aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef cindy10 het volgende:
die bolle dweil is gewoon snel dronken....helaas maar waar!
grote bek,weinig inhoud,precies zoals zovele in de goudenkooi
het klonk even best dreigendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Pavement het volgende:
volgens mij is hij hier gekomen om zelfmoord te plegen ? ff serieus ik hoop het niet maar ?
Nee hij maakt hem verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
Jaap maakt Huub verantwoordelijk voor z'n sterven.
negatieve aandacht...daar is deze jongen al zn hele leven aan gewendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef RSie het volgende:
kijk ze allemaal eens angstig aan de andere kant van de blijarttafel zien staan!!
PROEST !! Bewaar het wel ... Maar dankquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
Wat jammer dat ITSME al op een oor ligt![]()
Ik zeg toch.LIJKCIJFERSquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef Maria44 het volgende:
Nu maakt ie Huub verantwoordelijk voor zijn sterven
idem here...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef BuffyJan het volgende:
Goh ik steek alweer mn laatste sigaretje op vanaf half 10![]()
etcetera etceteraquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef akveor het volgende:
Drank in glaasjes chips in schaaltjes...hahaha
Tiet veur een ekkèdemie!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef CarOnline het volgende:
Godfather Jaap, wat een idioot!
Jaa, vreselijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat lachje!
Nee, Jaap is lekker om de trui van Huub in de wc te gooien!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Huub is wel gemeen op zich.
Dit kan toch geen toneelspel zijn hij heeft het zelfs over het neuken van Sylviaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Yippie, ik heb mijn account weer aan de praat gekregen!!! Ik volg die dierentuin daar nu al weeeeken, en dit slaat wel... alles, toch?
Maar het kan niet, het klopt niet, hij heeft dan voor zijn doen wel een nuchtere maag, maar op een massa van 200 kg kan een mens toch niet zo snel zo lam worden. De hele dag janken om zijn gezondheid en nou dit weer.. te labiel voor woorden, of uit de plaatselijke toneelvereniging geplukt.
Mee eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef BBW het volgende:
Ahh, volgens mij faked hij hem echt, anders had hij die fles al op zn mond gezet.
Same herequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef agter het volgende:
[..]
idem here...
pakje op. nieuw pakje geopend.
en ik zou weinig roken vandaag.
een hele fles goldstrike dat is 50%quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hij kan ook aan het "testen" zijn !
Geen van de stereotiepes is een compliment voor de soort......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef cindy10 het volgende:
ik vind het echt een belediging voor de dikke medemensen,dit is niet echt een reclame om trots op te zijn.
het lalt en bralt,heeft een bult van ellende op zn rug,doet niet anders als zn leed delen,en gaat nu echt stierlijk vervelend worden!
En morgen begint ie 'morgen' met afvallen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap begint morgen met afvallen...
tja, voor CP is iedereen te koop denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof iemand hem wil neuken daar...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:28 schreef akveor het volgende:
Bedankt DGK_REDAKTIE.... dit is beter dan Huub..... eventjes hoor.
Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zou hij testen wie hem echt beschermd?
Daarom wilt hij Huub eruit........Huub hup weg, hij Syl der back-upquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:28 schreef Maria44 het volgende:
Japio wil Syl neuken
Ik heb nu al medelijdenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
De COSSEN vliegen je weer om de oren, zielig voor de Fokkers morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft er alleen niets aan, omdat zijn lot nu in de handen van Eric ligt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef Clank het volgende:
Ik denk (hoop) echt dat het een plan is van Huub en Jaap om de rest helemaal gek maken.
Jaap wordt niet zo gauw dronken volgens mij
Waarom.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Huub is wel gemeen op zich.
Oh god beschermen daar is Brian HEEEL goed in..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zou hij testen wie hem echt beschermd?
Maar dan nog, hij is best dronken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
Dit is echt wel voor een deel toneel hoor.
Maar dan nog, wat-ie allemaal uitkraamt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |