Past wel mooi in het rijtje, toch ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Val net binnen.... Wat een figuur die Jaap... Labiel nr 4 in huis !![]()
En dan vervolgens de verantwoordelijkheid bij een ander leggen, want die moet hem beschermen tegen zijn eigen wangedrag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hij heeft die 200 kilo vet aan zichzelf te wijten, met al zijn gezuip en gevreet.
Geen medelijden met zulke gasten![]()
Hij moet het spelen.. dit kan toch niet!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
DIE gast is echt gestooord
Van de eerste lichting was dan ook 40% rond of boven de 40... de gemiddelde leeftijd is nu, net als het niveau, gewoon een stuk lager.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:08 schreef n1ek het volgende:
wat ik net al zei: het is een freakshow geworden. Kijk naar de oude garde, Stephan, Nicolaas. Oke even leuke tv maar van een beetje beschaving houd ik wel.
ja, dan is de andere partij ook uit de kooi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:13 schreef n1ek het volgende:
als ze hem een beetje uitlokken zit hij binnen een week weer thuis wegens fysiek geweld
In Huub's geval heeft Eric de bal...en vica versa... het hangt in mijn ogen van de volgorde van stemming aan. Stel dat de stemming van Huub eerder is (al aangevraagd door Amanda). Dan beslist Huub of die mag blijven. Het hangt dan van het vertrouwen die die heeft in die andere bewoners.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:03 schreef farceman het volgende:
Bij verschillenden kandidaten voor uitstemming, wordt er gestemd voor wie het meeste draagvlak is.
Er vanuitgaande dat Eric en Huub dat zijn. Zal er dus alleen een stemming zijn voor Huub en niet voor Eric.
Nast, Brian en Amanda zullen altijd de meerderheid hebben en Huub voordragen.
Nu een stapje verder : vorige week werd Natasia voorgedragen.
Wat zou er gebeurt zijn als zij Eric had voorgedragen?
Huub,Eric en Sylvia zouden Natasia hebben gekozen
Brian, Natasia en Amanda zouden Eric hebben gekozen
Conclusie stemming opgeheven?
Verder redenen kan je alleen maar zeggen dat Jaap Huub eruit wilt, want hij had kunnen weten dat een stemming voor Eric zal worden afgeschoten omdat er voor Huub meer draagkracht zal zijn.
Wat denken jullie hiervan?
DGK_REDACTIE graag ook u mening.....
Op naar de 300 kg, Carlos amateur, ik ga Carlos ontslaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Jaap gaat COMPLEET los...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Jaap gaat COMPLEET los...
Ik begrijp PRECIES wat je doormaaktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:14 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde goddomme net vroeg naar bed gaan
Klopt.. past mooi in de karakterprofielschets.. .. maar dat de redactie dit figuur heeft kunnen vinden.. is best knap!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Past wel mooi in het rijtje, toch ?![]()
Dat heb ik dus ook altijd, en dan is het altijd boeiend.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:14 schreef yvonne het volgende:
zegt Uquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:15 schreef BBW het volgende:
naar de COS #602 POND VOOR JAAP!
Ik ook, en klaagde dat het zo saai was, drie kwartier geleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:14 schreef yvonne het volgende:
Dat ligt vaak dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
deze gozer is echt labiel of zuper slim !
Maar ik vind het zo wel HEEEEL LEUK !!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Die gast is een regelrechte psycho....
Ik ben blij met jou, kan ik het nog eens terugkijkenquote:
Ja is die deal door gegaan met die 100CP? Dan zal Brian wel balen....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:15 schreef Lynn-Live het volgende:
Brian vergeet even dat hij Japie heeft omgekocht voor 100 cp, maar wel Huub beschuldigen, de rat!!!!!!!
Valt me nog mee dat hij die motherfocking shit niet rapporteert.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:15 schreef pullup het volgende:
Brian: ik probeer die gast te bewaken en hij gooit die motherfocking chips zo over me heen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:17 schreef akveor het volgende:
Dit is gewoon Huub in het kwadraat... letterlijk en figuurlijk...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ku twelke stream heb jij mijne loopt achterquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio:Degene met de neptieten moet oprotten want ik hou niet van neptieten"
Ik had al buiten gestaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze Japio is psychiatrisch patient...
Ik zie Amanda nog wel die poort uitrennen die schijt bagger
Ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Die gast is echt levensgevaarlijk, ik wil niet lullig doen hoor![]()
Een schizofreen is nooit alleen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:18 schreef Carlaa het volgende:
Nu heeft Jaap een HEEELE grote bek.. en morgen loopt hij jankend door het huis omdat niemand hem heeft tegen gehouden in zijn vreet / zuip partij.
Nu is Huub even een held omdat hij schoarma heeft besteld, morgen is hij de klootzak om dezelfde reden.
Deze gast is zwaar schizofreen (of sigofreen volgens sommigen)
Ja die vent is echt niet gek... kent geen schroom want daar heeft ie zich met dat dik zijn wel overheen moeten zetten...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dus toch de schaakkoning en dat is de backup van Huub?
Spiegologiese spelletjes???
![]()
Hij kan er ook serieus aan onderdoor gaan hoor, maar eigen schuld dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Omdat Huub drank aan Jaap geeft, pleegt Huub eigenlijk een moord, volgens Brian.
Brian heeft die beschuldigingen van zondag niet helemaal goed begrepen kennelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Omdat Huub drank aan Jaap geeft, pleegt Huub eigenlijk een moord, volgens Brian.
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=1quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ku twelke stream heb jij mijne loopt achter
wat braaajen ook duidelijk maakte was dat hij er zeker van is dat huub 500 keer zo sterk is als japio en hem er probleemloos uitwerktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft die beschuldigingen van zondag niet helemaal goed begrepen kennelijk![]()
Ik geef hem een week hooguitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:20 schreef BBW het volgende:
Hij moet er echt uit!
duurt niet lang voordat jaap een drankverbod heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
heeft ie eigenlijk al veel op? of is ie gewoon snel dronken?
veel goldstrike gaat hardquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Dat zou fantastisch zijn! Dat zou zijn binnekomst meer dan rechtvaardigenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef RSie het volgende:
Ik zweer het je dat die gast niet dronken is!!
hij kijkt nog veel te helder uit zijn ogen!
het enige dat ie doet is de boel opfokken en iedereen pakken op hun zwakke plekken.
brian op zijn "oprechtheid"
Erica op zijn HOMO zijn
Amoebe op d'r uiterlijk en d'r neptieten
en Nasty pakt ie straks ook nog wel ff met d;r kids!
het zou me zelfs niks verbazen als ie geeneens wil afvallen!!
ik mag toch aannemen dat iemand van 200 kg wel de nodige glazen moet drinken voor hij in deze toestand geraaktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Het ging idd wel erg snel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef RSie het volgende:
Ik zweer het je dat die gast niet dronken is!!
hij kijkt nog veel te helder uit zijn ogen!
Ja, maak ITSME wakker!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
Wat jammer dat ITSME al op een oor ligt![]()
Zeg dat, ik hoop dat er hulptroepen om de hoek staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, als die vent één keer uithaalt ben je dood
placebo effect aan de gang hier neem ik aanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik mag toch aannemen dat iemand van 200 kg wel de nodige glazen moet drinken voor hij in deze toestand geraakt
Erg hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
Wat jammer dat ITSME al op een oor ligt![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:23 schreef BuffyJan het volgende:
Syl: als je doodgaat maakt niet uit want je wordt toch vervangen...HAHA
Lijkt me ook... en doordat ie vroeger gepest is heeft ie heus wel mensenkennis opgedaan..., (hoor je dat... Brian)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja die vent is echt niet gek... kent geen schroom want daar heeft ie zich met dat dik zijn wel overheen moeten zetten...
LIJKCIJFERSquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:23 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat gebeurt er met dit programma als ik sterf? KIJKCIJFERS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |