Als hij nog meer boeren laat... vallen ze ook dood neer!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dat, ik hoop dat er hulptroepen om de hoek staan.
Hoorde hem gister nog zeggen dat hij mede danzij zijn grote lijf veel alcohol binnen kan houden. Heb nog niet gekeken, zet nu even de streams aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef cindy10 het volgende:
die bolle dweil is gewoon snel dronken....helaas maar waar!
grote bek,weinig inhoud,precies zoals zovele in de goudenkooi
het klonk even best dreigendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Pavement het volgende:
volgens mij is hij hier gekomen om zelfmoord te plegen ? ff serieus ik hoop het niet maar ?
Nee hij maakt hem verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
Jaap maakt Huub verantwoordelijk voor z'n sterven.
negatieve aandacht...daar is deze jongen al zn hele leven aan gewendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef RSie het volgende:
kijk ze allemaal eens angstig aan de andere kant van de blijarttafel zien staan!!
PROEST !! Bewaar het wel ... Maar dankquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
Wat jammer dat ITSME al op een oor ligt![]()
Ik zeg toch.LIJKCIJFERSquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef Maria44 het volgende:
Nu maakt ie Huub verantwoordelijk voor zijn sterven
idem here...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef BuffyJan het volgende:
Goh ik steek alweer mn laatste sigaretje op vanaf half 10![]()
etcetera etceteraquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef akveor het volgende:
Drank in glaasjes chips in schaaltjes...hahaha
Tiet veur een ekkèdemie!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef CarOnline het volgende:
Godfather Jaap, wat een idioot!
Jaa, vreselijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat lachje!
Nee, Jaap is lekker om de trui van Huub in de wc te gooien!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Huub is wel gemeen op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |