Elke koers live op tv heeft gewoon een topic. Anders is het centrale topic zo vol en kan je nieuwtjes en uitslagen enzo niet meer terug vinden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef Ereinion het volgende:
Verdient deze b-koers tegenwoordig al een eigen topic?![]()
Ja, Natuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef Ereinion het volgende:
Verdient deze b-koers tegenwoordig al een eigen topic?![]()
Dus de ronde van Drenthe krijgt ook zijn eigen topic?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Elke koers live op tv heeft gewoon een topic. Anders is het centrale topic zo vol en kan je nieuwtjes en uitslagen enzo niet meer terug vinden...
Is niet live op nationale tv. Misschien op een regionale onzinzender voor die 4 mensen en 2 koeien....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dus de ronde van Drenthe krijgt ook zijn eigen topic?![]()
don't mess with the ronde van drenthe jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is niet live op nationale tv. Misschien op een regionale onzinzender voor die 4 mensen en 2 koeien....
Ronde van Drenthe is echt een leuke koers hoor...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dus de ronde van Drenthe krijgt ook zijn eigen topic?![]()
Vonden de Spanjaarden ook, besloten meteen de Vuelta daar te laten startenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ronde van Drenthe is echt een leuke koers hoor...
Spanjaarden en kasseienquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vonden de Spanjaarden ook, besloten meteen de Vuelta daar te laten starten
Zo erg was het toch ook niet in de tourquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Spanjaarden en kasseien![]()
De ronderenners dan
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef -skippybal- het volgende:
Elke koers live op tv heeft gewoon een topic. Anders is het centrale topic zo vol en kan je nieuwtjes en uitslagen enzo niet meer terug vinden...
Nope, grotendeels droog en minder wind.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:34 schreef Falco het volgende:
Hopelijk wordt het morgen wederom hondenweer
Dit jaar krijgen we een Tour forumquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef Zwansen het volgende:
Even offtopic. Ik mag niet hopen dat elke touretappe weer een apart topic krijgt.
Vroeger was alles lekker centraal, nu moet je alles doorlezen omdat er in topics van de etappe van eergister dan nog gepost wordt enzo.
Niet zo zeuren.quote:
Dat valt meestal wel mee. Daarnaas is het handig terugzoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef Zwansen het volgende:
Even offtopic. Ik mag niet hopen dat elke touretappe weer een apart topic krijgt.
Vroeger was alles lekker centraal, nu moet je alles doorlezen omdat er in topics van de etappe van eergister dan nog gepost wordt enzo.
Ik denk het niet, Pozatto op 100% pakt een Boonen op 85% nog een keerquote:Op zondag 4 maart 2007 13:42 schreef maril het volgende:
Misschien Boonen vandaag.
Nee , bekijk maar eens de (toch vrij mooie) erelijst. Een groepsspurtje misschienquote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef N.i.c.k het volgende:
Als het een sprint wordt Eisel, maar ik ken de koers niet. Is het een koers voor de massasprint ?
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef Postlezer het volgende:
Steels en Löwik gevallen, Löwik kon niet meer verder rijden.
2 renners die altijd pech hebben.
Ik blijf het zeggen, Devolder moet al dat "winnen" gewoon vergeten. Als hij een beetje slim is kan hij zo de nieuwe Dierckxsens worden ...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
Devolder is er al vroeg bij. Nog bijna twee uur te koersen.
Die rijdt feitelijk naar zijn thuishaven vandaag, dus die moet wel gemotiveerd zijn natuurlijk.quote:
Alleen zou hij wat rustiger moeten zijn, hij verspilt zijn krachten een beetje...quote:
Beidequote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
Die Smeets maakt zich zelf weer echt belachelijk. Doet die man wel eens aan voorbereiding of vertrouwt over z'n arrogante "kennis"?
Waarom kan die dan niet eens eeuwige outsider Eeckhout herkennen? Of zelfs niet eens z'n ploeg weten...quote:
Hij dacht dat hij een regenjackje aan had later twijfelde hij daar ook aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom kan die dan niet eens eeuwige outsider Eeckhout herkennen? Of zelfs niet eens z'n ploeg weten...
Het was wel redelijk erg ja, hij stopt met trappen en knijpt in de remmen en wordt net ingehaald.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:.
Als Steegmans door blijft rijden, wint hij gewoon. Die zat al rechtop te juichen en Boonen raakte hem nauwelijks voorbij.
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:.
Als Steegmans door blijft rijden, wint hij gewoon. Die zat al rechtop te juichen en Boonen raakte hem nauwelijks voorbij.
Die indruk had ik ook ja, maar dat was tijdens de Tour vorig jaar ook met McEwen soms.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:.
wat centen al niet doen. Maar dat Boonen hier ging winnen leek me wel duidelijk nadat QSI ging rijden. Ook knap van de Skil-mannen. Van Hummel al 3e kunnen worden als hij zich niet liet wegdrummen vlak voor die laatste bocht toen Tjallingii van de kop afging. Enfin toch knap gereden.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja.![]()
Eigenlijk is het zonde dat die Steegmans niet zelf ergens kopman is.
kan met die val van doen hebben gehadquote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind Boonen er nou niet echt sterk uitzien. Hoe die daar loopt op dat podium en aan het nahijgen was....
1 advies: Kijk naar de Belgen, die mogen af en toe weleens wat chauvenistishc uit de hoek komen, maar daar heb je wel alle renners in 1 keer goed herkent en hoor je niet bij iedere scheet: wauw wat geweldig, ik zit hier echt op t puntje van mijn stoel, dit hebben we echt nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
Die Smeets maakt zich zelf weer echt belachelijk. Doet die man wel eens aan voorbereiding of vertrouwt over z'n arrogante "kennis"?
Daarom kijk ik ook inderdaad naar Sporza. Heb het gehad met dat domme gewauwel van Smeets. Laat hem lekker naar het bejaardentehuis gaan...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1 advies: Kijk naar de Belgen, die mogen af en toe weleens wat chauvenistishc uit de hoek komen, maar daar heb je wel alle renners in 1 keer goed herkent en hoor je niet bij iedere scheet: wauw wat geweldig, ik zit hier echt op t puntje van mijn stoel, dit hebben we echt nog nooit meegemaakt
was me ook al opgevallen ja bij de omloop gisterenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:53 schreef -skippybal- het volgende:
Ook zo slecht dat ze bij de NOS nog in de jaren 80 leven en het beeld knippen en rekken om het maar op 4:3 formaat te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |