Begrijp ik ook niet echt. Sponsorbelangen? De Jongh is altijd nog popie Jopie in Vlaanderen...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat van De Jongh was aangekondigd. Boonen wil Steegmans als 3de of 4de laatste man in zijn trein gebruiken en Tossato net na hem. En De Jongh als laatste. (waarom snap ik toch ook niet echt)
Volgens mij ook niet. Fietste eerder gewoon hard door dan echt aan te zettenquote:Maar Petacchi leek mij zelfs niet eens echt te sprinten vandaag. Kwam die uit zijn zadel eigenlijk ?
quote:136 078 WIELINGA Remmert SDV NED 15' 30"
Heeft 'ie wel vaker op training en in testen....quote:Op maandag 29 januari 2007 18:06 schreef Bartoli het volgende:
Wielinga is geen zandrenner. snap sowieso niet wat ze hem in qatar laten rijden. Op trainingskamp had die op de klimmen de betere tijden van de ploeg samen met Piepoli en Mayo
Als Freire iets echt wil dan lukt hem dat meestal wel, bahalve alsdie weer van die misterieuze pijntjes overal krijgt. Wielinga schijnt enorm veel inhoud te hebben maar dat is er vrij weinig uit gekomen in de koers erg jammer blijft een beetje een eeuweig talentje.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:38 schreef icebliss het volgende:
Volgende keer voor Boonen gooien die Brown, dan maakt Freire weer wat meer kans![]()
(Ik weet dat Freire hier niet rijdt trouwens.)
En in April weer heersen.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:46 schreef kawotski het volgende:
morgen en overmorgen weer Boonen.. en in de tour natuurlijk weer de amateur uithangen![]()
Als 'ie dan wel z'n benen gaat strekken wel jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Bartoli het volgende:
morgen krijgt die klop van Petacchi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |