Dit jaar krijgen we een Tour forumquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef Zwansen het volgende:
Even offtopic. Ik mag niet hopen dat elke touretappe weer een apart topic krijgt.
Vroeger was alles lekker centraal, nu moet je alles doorlezen omdat er in topics van de etappe van eergister dan nog gepost wordt enzo.
Niet zo zeuren.quote:
Dat valt meestal wel mee. Daarnaas is het handig terugzoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef Zwansen het volgende:
Even offtopic. Ik mag niet hopen dat elke touretappe weer een apart topic krijgt.
Vroeger was alles lekker centraal, nu moet je alles doorlezen omdat er in topics van de etappe van eergister dan nog gepost wordt enzo.
Ik denk het niet, Pozatto op 100% pakt een Boonen op 85% nog een keerquote:Op zondag 4 maart 2007 13:42 schreef maril het volgende:
Misschien Boonen vandaag.
Nee , bekijk maar eens de (toch vrij mooie) erelijst. Een groepsspurtje misschienquote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef N.i.c.k het volgende:
Als het een sprint wordt Eisel, maar ik ken de koers niet. Is het een koers voor de massasprint ?
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef Postlezer het volgende:
Steels en Löwik gevallen, Löwik kon niet meer verder rijden.
2 renners die altijd pech hebben.
Ik blijf het zeggen, Devolder moet al dat "winnen" gewoon vergeten. Als hij een beetje slim is kan hij zo de nieuwe Dierckxsens worden ...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
Devolder is er al vroeg bij. Nog bijna twee uur te koersen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |