Omdat er nu eindelijk een autsportsubforum isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Traband het volgende:
Dit topic staat al vele delen lang in PTA, waarom zou hij nu ineens naar sport moeten?
Welke er nooit zou komen al zou pasen en pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Omdat er nu eindelijk een autsportsubforum is
Juist niet daarheen, omdat Dakar meer is dan de auto- en motorsport alleen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Omdat er nu eindelijk een autsportsubforum is
Formule 1 is ook meer dan auosport......die redenering gaat niet op dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Juist niet daarheen, omdat Dakar meer is dan de auto- en motorsport alleen.
Exact: Tieten en lekkere wijven. Schopje B&H dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Formule 1 is ook meer dan auosport......die redenering gaat niet op dus.
Dit is btw mijn persoonlijke mening, die ik als user, en niet als mod, zeg, en derhlave geenzins een beslissing op welke manier dan ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Dakar is russen die vals spelen. Dakar is fransen die een hekel aan nederlanders hebben. Dakar is paella eten. Dakar is elke jaar een nieuwe buggy van Schelsser. Dakar is bizarre prototypes. Dakar is regelneukerij. Dakar is zandhappen. Dakar is genieten. Dakar is inspirerend (2010). Dakar is Brabant. Dakar is PTA.
De rest ligt al te pitten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef JosvG het volgende:
Dakar laat mij voor het eerst 4 posts achter elkaar posten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |