quote:Esmee Denters is met haar covers doorgebroken op YouTube. Maandag gaat zij voor contractonderhandelingen naar de Verenigde Staten.
Michiel van Erp en Frank Houtappels gaan met hun theatergezelschap Mug met de Gouden Tand het land in met ‘Mug Inn’.
Leo Blokhuis laat zijn licht schijnen over Iggy Pop & The Stooges, die te gast zullen zijn op de aanstaande editie van Pinkpop.
Jan Jaap van der Wal heeft voor het eerst in z’n carrière besloten om een theatershow van zichzelf te laten registeren voor televisie.
Dat, tafelheer Koos Postema en nog veel meer, vanavond tussen 19:30 en 20:30 in ‘De wereld draait door’.
Nederlanders vinden mensen al heeel erg snel arrogant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef arneaux het volgende:
Ik vind haar, nu al, een beetje arrogant eigenlijk.
Daar kun je wat in stoppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Lekker wijf hoor.....alleen die stem...
![]()
Dus?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nederlanders vinden mensen al heeel erg snel arrogant.
Dus vind ik dat je uit je nek lult.quote:
Stel je niet zo aan.quote:
Dat dacht ik toen jij over arrogantie begon.quote:
Ik ga t topic maar niet meer verpesten dus laat t hierbij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen jij over arrogantie begon.
Ook miniatuurlijkwagens ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Argento het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik die verzamelaar van lijkwagenminiatuurtjes maar een amateur vind. Zijn pronkstuk was er een met een gelimiteerde oplage van 125 en hij had nummer 66 ofzo. Nou, ik heb in mijn miniatuurcollectie nummer 10 van een oplage van 10. Dat wou ik maar even gezegd hebben. Bij deze.
nee, zeker geen links gelul. gewoon realistisch gelul.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:24 schreef arneaux het volgende:
Wat hoor ik nou? Jan Jaap van der Wal de oudejaarsconference. Hoop links gelul dus. Jammer hoor, na Lebbis en Jansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |