Het vuistje van Braamhaar.. Tijdens de Wedstrijden had hij toch best een logische verklaringquote:Op zondag 18 maart 2007 22:38 schreef GotC het volgende:
Wij hadden een paar seizoenskaarten toen Ajax wereldkampioen werd
Enne,
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef GotC het volgende:
En waar is onze PSVer Gebleekte de afgelopen tijd?
Braamhaar slaapt in een Ajax pyjamaquote:Op maandag 19 maart 2007 08:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het vuistje van Braamhaar.. Tijdens de Wedstrijden had hij toch best een logische verklaring
Ja ik hoorde het net op het nieuwsquote:Op maandag 19 maart 2007 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Er is weer eens een gekke Maasdijker in het nieuws
Motorcrosser zes keer geflitst
Als Maasdijker moet je weet dat er 2 flitsers staan op de Maasdijk...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net op het nieuws
Only in Maasdijk
Jaquote:Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef keijz het volgende:
[..]
Braamhaar slaapt in een Ajax pyjama
En is gebleekte echt PSV fan?
Goede instellingquote:Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef GotC het volgende:
Ik heb eigenlijk nu les. Maar ik ga niet 2 uur reizen voor 45 minuutjes.
Wedstrijd opnieuw spelen, een ajax fan PSV-AJAX laten fluitenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:38 schreef GotC het volgende:
Wij hadden een paar seizoenskaarten toen Ajax wereldkampioen werd
Enne,
[afbeelding]
Wat heb jij ineens?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:09 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Wedstrijd opnieuw spelen, een ajax fan PSV-AJAX laten fluiten![]()
En niet meer van zulke smsjes sturen ja?Ik stuur toch ook niets als Ajax weer eens verliest
Goldfinger?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef dubidub het volgende:
GotC, er komt een film uit met een halfnaakte schot in de hoofdrol!
quote:HET gerucht gisterenavond in de Balleringhal en van diverse kanten kwam het mijn kant op:" 't Teejater, Ouwe Droog, 't Winkeltje en de Stelling staan te koop!"
Het hoe en waarom is mij een raadsel, dus ben ik HEEL benieuwd naar meer informatie hierover. Is het echt een gerucht? Weet iemand meer? En als het waar is, heeft het dan consequenties voor de huidige pachters?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef dubidub het volgende:
GotC, er komt een film uit met een halfnaakte schot in de hoofdrol!
zwaardskiquote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef wlsandman het volgende:
Wat ik nou lees op zwaardski.web-log![]()
[..]
We hebben een insider!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:17 schreef Strychnine het volgende:
Mijn ouders hebben een horecagelegenheid in Naaldwijk van Droog beheer gepacht, ik weet wel wat er met het oude Eenruiter (daarna Dirty Nelly en Baron geweest) pand gaat gebeuren, heb hier nog niets over gehoord. Zal eens gaan peilen.
D'r komt zoeen film uit die '300' heet, met een schot in de hoofdrolquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:38 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
D'r komt zoeen film uit die '300' heet, met een schot in de hoofdrol
//dubidub vanaf tharoop z'n account
Ja doei, weet je wat een werk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:58 schreef keijz het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke van een wiki is: dat je hem zelf kan aanvullen en wijzigen
Je kent wlsandman al...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef donnahvh het volgende:
jaaaaaaa over halfnaakte schotten gesproken
ik heb 5 mannelijke modellen nodig voor show zondag
beetje stoere types
naaldwijk ...als je denkt dat t wat voor je is pm me dan kan ik meer info geven en anders ff hier neerknallen thanx![]()
ja zoiets maar ik heb er 5 nodig ben al vrienden aan t bellen maar iedereen is aan de arbeidquote:
Wat schuift het?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja zoiets maar ik heb er 5 nodig ben al vrienden aan t bellen maar iedereen is aan de arbeid![]()
heb ff in jouw fobo zitten gluren maar jij voldoet ook ruim hoor![]()
Je moet ff op youtube zoeken op '300'. Die trailers zijn zo dikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:01 schreef keijz het volgende:
Wel apart dat dubbidub eerder iets weet over een halfnaakte schot dan GotC.......
Maar het lijkt me wel een goede film! Frank Miller is altijd goed, Sin City staat ook in m'n top 10 films aller tijden
edit: krijgt een 8.2 op IMDBEn die schot is Gerard Butler!
Westlanders halen het niet bij halfnaakte Schotten Donnaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef donnahvh het volgende:
jaaaaaaa over halfnaakte schotten gesproken
ik heb 5 mannelijke modellen nodig voor show zondag
beetje stoere types
naaldwijk ...als je denkt dat t wat voor je is pm me dan kan ik meer info geven en anders ff hier neerknallen thanx![]()
eeuwige roem in nalek!quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef keijz het volgende:
Ja doe mee! Organiseren we een fok!meet... met z'n alleen naar GotC kijken!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef keijz het volgende:
Best kansloos eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef keijz het volgende:
Wat is de bedoeling? Ik wil m`n pruik anders wel beschikbaar stellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef donnahvh het volgende:
[..]
eeuwige roem in nalek!
ow gotc heb trouwens ook nog dames nodig maar hoe heb jij je haar momenteel?
als je er uberhaupt zin in hebt natuurijk
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:11 schreef donnahvh het volgende:
hey guys willen jullie volgende week zaterdag en zondag iets interessants zien?
naaldwijk marktplein podium
oa ikke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |