Maasland is ook gewoon Westland natuurlijk. Het hoort alleen niet bij de gemeentequote:Op woensdag 14 maart 2007 21:54 schreef dickiedik het volgende:
woon nu nog in Maasland, maar heb een huis in De Lier gekocht, mag ik dan ook hier gaan posten? ben nu dus officieus westlander (zo zie ik me dan graag) maar binnenkort dus officieel![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:57 schreef dickiedik het volgende:
heb een huis gekocht in de w. de with straat, kruipen naar huis vanuit de westlander!!!
Niet slechtquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:57 schreef dickiedik het volgende:
heb een huis gekocht in de w. de with straat, kruipen naar huis vanuit de westlander!!!
`De definitie van zwaar drinken, ook wel aangeduid als 'binge-drinken', is het drinken van minimaal vijf glazen alcohol tijdens één drinkgelegenheid`quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef dubidub het volgende:
Ieren grootste zuiplappen van de EU
Ik dacht dat NL zo erg was, en helemaal het westland.
Edit: O wacht onder jongeren zijn wij wel het ergst
en die vijf glazen gooi je in 5 minuten naar binnen? anders kan heel nederland wel voor binge-drinker doorgaan lijkt me.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
`De definitie van zwaar drinken, ook wel aangeduid als 'binge-drinken', is het drinken van minimaal vijf glazen alcohol tijdens één drinkgelegenheid`
![]()
*meldt, elke week 2 keerquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
`De definitie van zwaar drinken, ook wel aangeduid als 'binge-drinken', is het drinken van minimaal vijf glazen alcohol tijdens één drinkgelegenheid`
![]()
De Keijzerquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef dickiedik het volgende:
ik krijg de sleutel ongeveer half juni dus datduurt nog wel ff, en dan natuurlijk aan de klus.
en ik kom af en toe in de westlander, mijn vriendin regelmatiger, die klaverjast er wel eens. Mijn stamkroeg was eigenlijk de Keyzer, maar ja die is er niet meer he.
Ik dacht juist de Duitsers goed waren in zuiplappen, met hun nieuwe sport coma-zuipenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef dubidub het volgende:
Ieren grootste zuiplappen van de EU
Ik dacht dat NL zo erg was, en helemaal het westland.
Edit: O wacht onder jongeren zijn wij wel het ergst
Join the club, elke week 2/3 keer welquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
*meldt, elke week 2 keer![]()
moet ik nu naar rehab?![]()
Thijsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Join the club, elke week 2/3 keer wel
GotC, hoe heet die vriend van je die in het Winkeltje wel 'es draait?
Nee, Thijs van Rossumquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:20 schreef dubidub het volgende:
[..]
Thijs Droog? Zoja, dan moet je hem ff vragen naar dat seventies feest bij scouting naaldwijk
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:01 schreef vipergts het volgende:
Gisteren een vrijgezellen feest gehad word je de Tuinen uit gezet omdat je geen foto's mag maken daarbinnen. En we gedroegen ons ng wel zo netjes
Je was verkleed als terrorist?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:01 schreef vipergts het volgende:
Gisteren een vrijgezellen feest gehad word je de Tuinen uit gezet omdat je geen foto's mag maken daarbinnen. En we gedroegen ons ng wel zo netjes
Paar collega's van me waren er ook geweest, was goed te doen. Ze waren om half 6 thuis, om half 9 begonnen we met werken vanochtendquote:Op zondag 18 maart 2007 05:07 schreef GotC het volgende:
Men, de grote skihut is ge-wel-dig!!Zelfs als bob heb ik t echt super naar m'n zin gehad, overal leuke mensen, lekker losgaan..
Ik moest echt weg worden gesleept
.
Dat is wel raar.. Had je moeten zeggen 'ik had net een camera bij de Dixons gekocht, en ik wil hem testen'quote:Op zondag 18 maart 2007 13:01 schreef vipergts het volgende:
Mijn groep wilde om half 4 ineens wegquote:Op zondag 18 maart 2007 14:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Paar collega's van me waren er ook geweest, was goed te doen. Ze waren om half 6 thuis, om half 9 begonnen we met werken vanochtendDaarna nog ff met het Busje van de Roo naar de Mac in Den Haag. Allemaal Haagse Matjes opkijken
![]()
Heerlijk idd, ik zat inde winkel te kijken.quote:
Ik vond Gomes die de bal probeerde binnen te houden bij de cornervlag nog leukerquote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heerlijk idd, ik zat inde winkel te kijken.
meeste lawaai was nog toen davids die bal op de kruising joeg die afketste op het hoofd van die Gomes, hahaha.
ja de eerste keer met zn knie, en de 2de keer gaf die hem nog een rotschop toen die al en halve meter achter wasquote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik vond Gomes die de bal probeerde binnen te houden bij de cornervlag nog leuker
Viel me eigenlijk tegen, kwam net voor half 3 binnen toen was het zelfs leeg op de bar na.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef keijz het volgende:
Lekker druk zeker? De Dommerick was ook erg goed te doen
*meldtquote:Op zondag 18 maart 2007 17:45 schreef keijz het volgende:
Joh, de dommerik was helemaal vol...
Ik was trouwens echt wel blij dat de wedstrijd om half 3 was
Niet vaak.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:07 schreef keijz het volgende:
Half 1 is echt dodelijk
Maar ga je nooit naar de Arena?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |