quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik kan nauwelijks geloven dat deze man er als een wrak in gaat, denk dat er heel veel show bij komt kijken en dat die Japio een driedubbele bodem heeft
Daar heeft Huub dan alleen weinig aan, want die loopt grote kans er uit te vliegen door de omkooppraktijken van Brian.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef RSie het volgende:
ik gok erop dat binnen enkele dagen Jaap ontiegelijk gaat clashen met BAN en zich vanaf dan definitief aansluit bij SHE.
haha, kan ook. Huub barbatruuc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef havefun het volgende:
[..]
Mischien wil de redactie de geheime afspraken die zij maken niet laten zien. Of die Huub is tot zijn enkels in die bolle reet van hem gekropen en wouden ze dat de streamers niet aan doen om te zien.
Je draait het verhaal om....er werd door Hupert en Japio honend op gereageerd dat Brian HBO had omdat hij zo dom is en doorgaans zijn het niet de personen die geestelijk onvolwaardig zijn die een HBO diploma halenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijk het is natuurlijk best een prestatie. Ik moet alleen wel lachen om mensen (zoals bijv. Brain) die denken dat als ze hun HBO-diploma binnen hebben ze iets wonderbaarlijks hebben verricht. Kom op zeg.
Inderdaad debiel, en volgens mij heeft Huub zelfs helemaal geen HBO opleiding afgemaakt en al helemaal geen uni, en Jaap moet zich ook eerst nog waarmaken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap en huub haalden hun neus op voor een hbo-papiertje, wat debiel, HBO-ers komen tegenwoordig beter aan de bak dan menig universitair mannetje/vrouwtje.
uiteraard voel ik me gepikeerd, hierover![]()
Fanatieke schakers zouden best eens een beetje wereldvreemd kunnen zijn. Dat zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Hij is zeer succesvol geweest als schaker, dat die je niet zonder intelligentie.
kom op, denk je dat idereen afhaakt? de kijkers zijn niet alleen maar fokkers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk inderdaad. Dan eindigt het programma. Als je er aan denkt wie er dan nog over zijn![]()
Nee, dan kijk ik nog liever naar de EO jongerendag.
Ik hoop dat je gelijk krijgt soniquequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het voeden van Natsia en vooral BRian z'n complot theorien en para houding.
Dat huilen was denk ik ook juist dat, een teken van zwakte zodat die hyena nog sneller zou toehappen.
Ja, halloquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, bij mij doet hij de streams herladen dan....
Vaak rond deze tijd, volgens mij omdat er nu veel mensen thuiskomen en direct de screams aanzetten. Gokje hoor.quote:
Te lang...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt sonique
Hoe laat kunnen we de uitslag verwachten?
Het gaat om mensenkennis. Als je goed kan leren en afgestudeerd bent op HBO niveau hoeft nog niet te betekenen dat je levenservaring hebt of de juiste mensen kennis dus in dit geval.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:36 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Inderdaad debiel, en volgens mij heeft Huub zelfs helemaal geen HBO opleiding afgemaakt en al helemaal geen uni, en Jaap moet zich ook eerst nog waarmaken...
Remember Bobby Fisher! Gek als een deur!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fanatieke schakers zouden best eens een beetje wereldvreemd kunnen zijn. Dat zou me niets verbazen.
Ze beoordelen de bewoners op hun gecreeerde tv minuten. Huub is constant te zien in de uitzendingen. Natasia ook. Sylvia zo goed als nooit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef havefun het volgende:
Waarom zou de redactie van Sylvia af willen? Zij is juist de rustgevende factor daar in het Huis, het hoeven niet allemaal , rukkende chocolade nichten, scheeuwende draqqueens, Gefrusteerde pooiers, tientonners, en Polderhoeren te zijn. Ze zorgt daar tenminste nog voor het laatse kleine beetje verstand samen met huub.
Wereldvreemdheid is geen eigenschap die je in het huis opbreekt, degenen die het daar het langst uithouden zijn het meest wereldvreemd. De "normaalsten" zijn immers al weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Fanatieke schakers zouden best eens een beetje wereldvreemd kunnen zijn. Dat zou me niets verbazen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaak rond deze tijd, volgens mij omdat er nu veel mensen thuiskomen en direct de screams aanzetten. Gokje hoor.
Dit slaat totaal nergens op!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef Sonique het volgende:
MEnsen, who cares about de HBO diplomas...
Move along, jullie lijken Amanda wel, die blijven ook zoalng doorzeiken over iets onbenulligs...
Laatste keer: het ging erom dat Brian HBO heeft gedaan omdat je van hem denkt dat hij niet eens de kleuterschool heeft doorlopenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap en huub haalden hun neus op voor een hbo-papiertje, wat debiel, HBO-ers komen tegenwoordig beter aan de bak dan menig universitair mannetje/vrouwtje.
uiteraard voel ik me gepikeerd, hierover![]()
Ik denk ook niet echt dat ze van Sylvia afwillen. Maar het is heel goed mogelijk dat ze tot de volgende ontslag-ronde net doen alsof om de kijkers wat op te FOKken natuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef havefun het volgende:
Waarom zou de redactie van Sylvia af willen?
Syliva was eigenlijk gecast voor 'the bitch' wat ik begreepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze beoordelen de bewoners op hun gecreeerde tv minuten. Huub is constant te zien in de uitzendingen. Natasia ook. Sylvia zo goed als nooit.
Daarom dus.
Precies.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef Sonique het volgende:
Move along, jullie lijken Amanda wel, die blijven ook zoalng doorzeiken over iets onbenulligs...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Dit slaat totaal nergens op!!!!!!!
Gaat niet over fok schat. Er zijn maar heel weinig mensen die Brian en Natasia leuk vinden en willen hen dus ook niet aan de winnende hand zien. heel blij zullen ze zijn als Huub weg is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op, denk je dat idereen afhaakt? de kijkers zijn niet alleen maar fokkers.
ze zullen er nog wat extremere types inknallen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op, denk je dat idereen afhaakt? de kijkers zijn niet alleen maar fokkers.
ze zullen er nog wat extremere types inknallen
Ja daar lijkt het inderdaad wel om te gaan ja , als ik die Natasia soms zo hoor: "Ja heb je nu ook je minute of fame meid knap hoor ". talpa heeft die mensen godverdomme zelf gescreent en toegelaten en ze kunnen ze dan niet meer zomaar dumpen omdat ze niet leuk meer zij. Het gaat hier godverdomme om 1 miljoen euro en een villa. Die mensen geven een jaar uit hun leven op om in deze rotzooi te zitten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze beoordelen de bewoners op hun gecreeerde tv minuten. Huub is constant te zien in de uitzendingen. Natasia ook. Sylvia zo goed als nooit.
Daarom dus.
Waarom zou je dan nog achter de streams gaan zitten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
Jij denkt zeker ook dat nieuws uit de gouden kooi live op CNN komt.
Precies. Door Huub zijn een aantal anderen ook leuk. Zonder Huub zakt het echt in als een kaartenhuis en krijg je BB achtige taferelen (slaapverwekkend). Dat hebben wij 5 dagen gezien op de streams. Ook Natasia was absoluut niet meer spraakmakend te noemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Gaat niet over fok schat. Er zijn maar heel weinig mensen die Brian en Natasia leuk vinden en willen hen dus ook niet aan de winnende hand zien. heel blij zullen ze zijn als Huub weg is.
Er zitten al redelijke extreme mensne in waarvan er maar 1 van de buis spat en waar je echt lol om kunt hebben.
Ik spreek gewoon uit ervaringquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me helpen ?
Eerst vond ik het nog triest en leuk. Nu heb ik echt het gevoel dat ik naar een inrichting aan het kijken ben. Snapt iemand me ?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Dit slaat totaal nergens op!!!!!!!
omdat ik zelf een HBO-diploma heb mag ik nu zeggen wat ik ga zeggen (quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijk het is natuurlijk best een prestatie. Ik moet alleen wel lachen om mensen (zoals bijv. Brain) die denken dat als ze hun HBO-diploma binnen hebben ze iets wonderbaarlijks hebben verricht. Kom op zeg.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Ik was al een lijstje aan het maken:
Psychiatrische patienten:
Natasia
Brian
Jaap
Zwakzinnig:
Amanda
Niet helemaal lekker:
Huub
Sylvia
Eric
En toch is het zo ik heb het zelf gehoord, ik heb het zelf gehoord het is echt zo het ging om Brian omdat hij zo dom is echt waar ik heb het toch zelf gehoord ik weet wel wat ik hoor ik zat er zelf bij x100quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef Sonique het volgende:
Dat gevoel heb ik al een hele tijd hoor sussie, ik snap ook niet dat ik zit te kijken, hooked he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me helpen ?
Eerst vond ik het nog triest en leuk. Nu heb ik echt het gevoel dat ik naar een inrichting aan het kijken ben. Snapt iemand me ?
Voor sommige mensen kan het inderdaad wel is tijd worden om weer wat nuchter naar het programma te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
vindt het dus wel wel minachting van Huub voor een HBO-diploma.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
Ehm het ging vannacht zo:
Huub zei dat er mensen in huis waren die gewoon helemaal geen IQ hadden, waarop Jaap vroeg "wie dan?"
Huub: Amanda, Natasia, Brian.
Jaap: Maar die heeft wel een HBO-diploma
waarop Huub reageerde dat dat niets voorstelde en dat Brian gewoon dom is.
Jaap was er dus in eerste instantie wel redelijk van onder de indruk.
tegenstrijdige belangen.... talpa/tien tv minuten en bewoner 1 miljoen + euro.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het inderdaad wel om te gaan ja , als ik die Natasia soms zo hoor: "Ja heb je nu ook je minute of fame meid knap hoor ". talpa heeft die mensen godverdomme zelf gescreent en toegelaten en ze kunnen ze dan niet meer zomaar dumpen omdat ze niet leuk meer zij. Het gaat hier godverdomme om 1 miljoen euro en een villa. Die mensen geven een jaar uit hun leven op om in deze rotzooi te zitten.
yes dear... I doquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me helpen ?
Daar heb je absoluut een punt. Iedere beslissing van de redactie die 100% tegen de wens van de fokkers in is, levert weer 10 COSSEN op in heel korte tijd. Spraakmakend dus! Of ze zich daarmee wel of niet geliefd maken boeit ze van geen kant. Het moet spraakmakend zijn, positief of negatief.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet echt dat ze van Sylvia afwillen. Maar het is heel goed mogelijk dat ze tot de volgende ontslag-ronde net doen alsof om de kijkers wat op te FOKken natuurlijkZe is immers geliefd bij de kijkers, en juist door haar onder druk te zetten raken veel kijkers opgefokt, kijk maar naar de reacties toen haar activiteiten stilgelegd werden...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En toch is het zo ik heb het zelf gehoord, ik heb het zelf gehoord het is echt zo het ging om Brian omdat hij zo dom is echt waar ik heb het toch zelf gehoord ik weet wel wat ik hoor ik zat er zelf bij x100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |