quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik kan nauwelijks geloven dat deze man er als een wrak in gaat, denk dat er heel veel show bij komt kijken en dat die Japio een driedubbele bodem heeft
Daar heeft Huub dan alleen weinig aan, want die loopt grote kans er uit te vliegen door de omkooppraktijken van Brian.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef RSie het volgende:
ik gok erop dat binnen enkele dagen Jaap ontiegelijk gaat clashen met BAN en zich vanaf dan definitief aansluit bij SHE.
haha, kan ook. Huub barbatruuc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef havefun het volgende:
[..]
Mischien wil de redactie de geheime afspraken die zij maken niet laten zien. Of die Huub is tot zijn enkels in die bolle reet van hem gekropen en wouden ze dat de streamers niet aan doen om te zien.
Je draait het verhaal om....er werd door Hupert en Japio honend op gereageerd dat Brian HBO had omdat hij zo dom is en doorgaans zijn het niet de personen die geestelijk onvolwaardig zijn die een HBO diploma halenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijk het is natuurlijk best een prestatie. Ik moet alleen wel lachen om mensen (zoals bijv. Brain) die denken dat als ze hun HBO-diploma binnen hebben ze iets wonderbaarlijks hebben verricht. Kom op zeg.
Inderdaad debiel, en volgens mij heeft Huub zelfs helemaal geen HBO opleiding afgemaakt en al helemaal geen uni, en Jaap moet zich ook eerst nog waarmaken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap en huub haalden hun neus op voor een hbo-papiertje, wat debiel, HBO-ers komen tegenwoordig beter aan de bak dan menig universitair mannetje/vrouwtje.
uiteraard voel ik me gepikeerd, hierover![]()
Fanatieke schakers zouden best eens een beetje wereldvreemd kunnen zijn. Dat zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Hij is zeer succesvol geweest als schaker, dat die je niet zonder intelligentie.
kom op, denk je dat idereen afhaakt? de kijkers zijn niet alleen maar fokkers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk inderdaad. Dan eindigt het programma. Als je er aan denkt wie er dan nog over zijn![]()
Nee, dan kijk ik nog liever naar de EO jongerendag.
Ik hoop dat je gelijk krijgt soniquequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het voeden van Natsia en vooral BRian z'n complot theorien en para houding.
Dat huilen was denk ik ook juist dat, een teken van zwakte zodat die hyena nog sneller zou toehappen.
Ja, halloquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, bij mij doet hij de streams herladen dan....
Vaak rond deze tijd, volgens mij omdat er nu veel mensen thuiskomen en direct de screams aanzetten. Gokje hoor.quote:
Te lang...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt sonique
Hoe laat kunnen we de uitslag verwachten?
Het gaat om mensenkennis. Als je goed kan leren en afgestudeerd bent op HBO niveau hoeft nog niet te betekenen dat je levenservaring hebt of de juiste mensen kennis dus in dit geval.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:36 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Inderdaad debiel, en volgens mij heeft Huub zelfs helemaal geen HBO opleiding afgemaakt en al helemaal geen uni, en Jaap moet zich ook eerst nog waarmaken...
Remember Bobby Fisher! Gek als een deur!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fanatieke schakers zouden best eens een beetje wereldvreemd kunnen zijn. Dat zou me niets verbazen.
Ze beoordelen de bewoners op hun gecreeerde tv minuten. Huub is constant te zien in de uitzendingen. Natasia ook. Sylvia zo goed als nooit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef havefun het volgende:
Waarom zou de redactie van Sylvia af willen? Zij is juist de rustgevende factor daar in het Huis, het hoeven niet allemaal , rukkende chocolade nichten, scheeuwende draqqueens, Gefrusteerde pooiers, tientonners, en Polderhoeren te zijn. Ze zorgt daar tenminste nog voor het laatse kleine beetje verstand samen met huub.
Wereldvreemdheid is geen eigenschap die je in het huis opbreekt, degenen die het daar het langst uithouden zijn het meest wereldvreemd. De "normaalsten" zijn immers al weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Fanatieke schakers zouden best eens een beetje wereldvreemd kunnen zijn. Dat zou me niets verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |