Ik vind het nog opmerkelijker dat geoefende streamers iedere woord van een RLS deelnemer serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef demins het volgende:
Het is opmerkelijk dat iemand van 200 kilo kan opvallen door zijn domheid!
Dat laat ik dus nog even open. Als hij erin trapt heeft ie daar niets te zoeken, blijkt straks dat hij er toch niet intrapt, dan heeft ie wel zijn huiswerk gemaakt, is hij wel met het spel bezig en gaat hij daarnaast nog afvallen. Dan mag hij van mij blijvenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:22 schreef blaaadt het volgende:
[..]
Hij heeft er niks te zoeken hij is niet met het spel bezig.. kon zich beter inschrijven voor de afvallers
Nou, jij niét, als je dat echt denkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Elke brave burger kan een HBO diploma halen.
Wel als je zo ontiegelijk dom bent als Brianquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Elke brave burger kan een HBO diploma halen. Dat is echt niet speciaal.
Jaap denkt niet in zetten, hij denkt in patronen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef itsme het volgende:
Hij is toch een schaker?
Nu dan heeft hij een foute zet gedaan.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, jij niét, als je dat echt denkt.
Er lopen een hoop Amanda's rond hoor, vergis je niet.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef demins het volgende:
Het is opmerkelijk dat iemand van 200 kilo kan opvallen door zijn domheid!
Hij denkt in percepties.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:24 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Jaap denkt niet in zetten, hij denkt in patronen.
waarom zijn de streams op brian die sport gericht?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:24 schreef Yollie het volgende:
Ik hoop toch wel dat Huub nu bij Jaap zit, en ik schat in van wel omdat hij nadat hij het over hem had de gameroom verliet....
wat heb je nu gestuurd dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:25 schreef Carlaa het volgende:
Ik zit te wachten op de post..hihi, ben zo benieuwd naar de reaktie als ze mijn post krijgen (als het niet door de RED. achtergehouden wordt)
Als je dit soort uitspraken wil doen moet je op z'n minst zelf een papiertje op zak hebben en niet zoals Huub en Jaap niet verder zijn gekomen dan je propedeuse. Verder blijft het natuurlijk een domme uitspraak.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Elke brave burger kan een HBO diploma halen. Dat is echt niet speciaal.
hear hearquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij weet gewoon niet beter, Huub en Co geeft niet aan hem te helpen, Natas en Bri likken zijn ass. Hij is niet gewend om aardig gevonden te worden volgens mij en is een makkelijke prooi.
Selectiecriteria is duidelijk dat je niet gekeken hebt.
Ik heb mijn dag niet! Ik snap je reply niet. En wat is RLS?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het nog opmerkelijker dat geoefende streamers iedere woord van een RLS deelnemer serieus nemen.
real life shows?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb mijn dag niet! Ik snap je reply niet. En wat is RLS?![]()
Hij kan het aanbod mededelen aan de andere partij, die zullen dan ook over de brug willen komen met cp'squote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:16 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als je je mening over andere mensen baseert op wat je van anderen hebt gehoord, ben je pas echt triest bezig. Bovendien heeft Jaap gewoon baat bij het aanbod van Brian, dus waarom zou hij het niet doen.
een paar uur? volgens mij nog veel korter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is blijkbaar ook weer even kwijt wat ze gisteren allemaal naar haar hoofd geslingerd kreeg van Amanda. Volgens mij kunnen ze in die villa echt hooguit een paar uur onthouden. Alles wat daar voor is gebeurd weten ze niet meer.
Niet als je daarvoor de capaciteiten niet beschikt. Of issues aan je hersenen hebt. Niks voor mij omdat te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als je dit soort uitspraken wil doen moet je op z'n minst zelf een papiertje op zak hebben en niet zoals Huub en Jaap niet verder zijn gekomen dan je propedeuse. Verder blijft het natuurlijk een domme uitspraak.
Real Life Soapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef demins het volgende:
Ik heb mijn dag niet! Ik snap je reply niet. En wat is RLS?![]()
Het voeden van Natsia en vooral BRian z'n complot theorien en para houding.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat is het nut? Om toe te zeggen? Hij kreeg de CP nog niet, dus als hij zich niet er ana houdt heeft hij 2 vijanden
Ik kan nauwelijks geloven dat deze man er als een wrak in gaat, denk dat er heel veel show bij komt kijken en dat die Japio een driedubbele bodem heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef noekje het volgende:
Die jongen is zo depressief als een deur. Moet eerst nog maar eens zien of die er nog is ten tijde van de stemming.
Dits voor mij ook too much information van alle drie trouwensquote:
laten we het hopen.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kan nauwelijks geloven dat deze man er als een wrak in gaat, denk dat er heel veel show bij komt kijken en dat die Japio een driedubbele bodem heeft
Als Huub gaat, ga ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
Als Jaap Sylvia kiest, zal Eric ook wel na gaan denken, Amanda heeft gisteren het vertrouwen ook in hem verloren.
Dus zal hij beter Huub wel kunnen steunen om zelf sterker te staan.
Of juist wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:31 schreef Judah het volgende:
Volgens mij mag Carlos Brian echt niet zo
Kijk het is natuurlijk best een prestatie. Ik moet alleen wel lachen om mensen (zoals bijv. Brain) die denken dat als ze hun HBO-diploma binnen hebben ze iets wonderbaarlijks hebben verricht. Kom op zegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als je dit soort uitspraken wil doen moet je op z'n minst zelf een papiertje op zak hebben en niet zoals Huub en Jaap niet verder zijn gekomen dan je propedeuse. Verder blijft het natuurlijk een domme uitspraak.
Dat moeten we wel! We zitten hier 24/7, dan is er geen andere optie dan het serieus te nemen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Real Life Soap
Hoewel dit niet het echte leven is maar voor de streamers wel live, dus wellicht is Real Live Soap dan een betere benaming![]()
Verder is het gewoon een beetje triest dat vrijwel iedereen alles zo serieus lijkt te nemen.
jaap en huub haalden hun neus op voor een hbo-papiertje, wat debiel, HBO-ers komen tegenwoordig beter aan de bak dan menig universitair mannetje/vrouwtje.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:28 schreef F04 het volgende:
[..]
Niet als je daarvoor de capaciteiten niet beschikt. Of issues aan je hersenen hebt. Niks voor mij omdat te bewerkstelligen.
Fair enough.
Mischien wil de redactie de geheime afspraken die zij maken niet laten zien. Of die Huub is tot zijn enkels in die bolle reet van hem gekropen en wouden ze dat de streamers niet aan doen om te zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gisteren sliep iedereen en waren Jaap en Huub nog wakker en werd er niet op hun uitgezonden.
Nu zijn Jaap en Huub weer niet in beeld.
Dat is wel duidelijk inderdaad. Dan eindigt het programma. Als je er aan denkt wie er dan nog over zijnquote:
Das waar, anders ben je zo de draad kwijt hèquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef demins het volgende:
Dat moeten we wel! We zitten hier 24/7, dan is er geen andere optie dan het serieus te nemen!![]()
Verkeerd knopjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:33 schreef Sonique het volgende:
HAllo?!
* Sonique druk een paar keer op F5
Streamlock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |