LOI cursusje nederlands iets voor je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
denk wel dat hun meer dan 1 loginnaam hebben en alles bijhouden wat hier gezecht word (ook al boeit hun dat waarschijnlijk niks)![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
denk wel dat hun meer dan 1 loginnaam hebben en alles bijhouden wat hier gezecht word (ook al boeit hun dat waarschijnlijk niks)![]()
Ga je huiswek eens doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef havefun het volgende:
[..]
Je bedoelt snurkt elke minutt van de dag. Ik denk echt niet dat ze op dit forum kijken wat wij hier allemaal te zeiken hebben. Ze hebben een keer wat brieven door gelaten van fok ofzo en sindsdien lijkt het wel of fokkers denken dat zij de redactie zijn.
Ik las hier altijd mee en heb me pas sinds drie dagen geregistreerd zodoende.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef itsme het volgende:
[..]
In die 3 dagen denk je al veel te weten![]()
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
Wie denk jij wel dat je bent? Vlerk!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef havefun het volgende:
[..]
Je bedoelt snurkt elke minutt van de dag. Ik denk echt niet dat ze op dit forum kijken wat wij hier allemaal te zeiken hebben. Ze hebben een keer wat brieven door gelaten van fok ofzo en sindsdien lijkt het wel of fokkers denken dat zij de redactie zijn.
Nou, nou. Misschien wat overdreven?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga je huiswek eens doen
En zonder Fok geen DGK, echt wel dat ze hier en op de tiensite ons info geven
Dan had je ook kunnen weten dat DGK redactie hier idnerdaad veel mee leest en regelmatig post.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik las hier altijd mee en heb me pas sinds drie dagen geregistreerd zodoende.
Oehhh, nu wordt het gevaarlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef demins het volgende:
[..]
Wie denk jij wel dat je bent? Vlerk!![]()
Ontgroeningquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik las hier altijd mee en heb me pas sinds drie dagen geregistreerd zodoende.
is goed. wat jij wilt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef havefun het volgende:
Ja dat hoor ik inderdaad maar ik geloof niet dat dat echt mensen van de DGK redactie zijn. Gewoon een joke account man.
Als Ajax fan blijf ik altijd positief ( en trots op mn HBO diplomaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou, nou. Misschien wat overdreven?
Ik denk juist dat het lezen van het forum belangrijker is dan jij denkt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
Is het ooit wel is bevestigd op een of andere manier dat het daadwerkelijk de redactie is?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef havefun het volgende:
Ja dat hoor ik inderdaad maar ik geloof niet dat dat echt mensen van de DGK redactie zijn. Gewoon een joke account man.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als Ajax fan blijf ik altijd positief ( en trots op mn HBO diploma)
Tranen van Jaap? Ik heb weer wat gemist hoor terwijl ik aan het werk was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:47 schreef GothaP het volgende:
Ik ben toch bang dat die troost-sessie na de tranen van Jaap veel goed hebben gedaan voor Blaatnasia....
Hy NLquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef havefun het volgende:
Dan kunnen wij nu wel weer de 'bewijzen' aanvoeren, maar laat maarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef havefun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |