Laatste bezoek: 2 uur, 3 minuten geleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Kijkt die redactie hier wel eens dan, of maken jullie je belangrijker dan jullie zelf zijn?
Ik vraag me zelfs af wanneer de eerste DGK-afdeling van "Sonnedael" geopend gaat worden, speciaal voor geflipte streamers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me helpen ?
Eerst vond ik het nog triest en leuk. Nu heb ik echt het gevoel dat ik naar een inrichting aan het kijken ben. Snapt iemand me ?
Jannes van der Wal dammer maar toch .quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fanatieke schakers zouden best eens een beetje wereldvreemd kunnen zijn. Dat zou me niets verbazen.
ging hun neus omhoog? Niet gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio en Hupert hadden het gisteren over het feit dat Brian HBO heeft gedaan, ze haalden beiden hun neus op![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af wanneer de eerste DGK-afdeling van "Sonnedael" geopend gaat worden, speciaal voor geflipte streamers.
De afdeling wordt gesponsord door John de Mol en ingericht naar model van de villa. Om te besparen op personeel zullen overal camera's komen te hangen die door de zusterpost in de gaten gehouden zullen worden.
De patienten op de afdeling noemen dat echter "achter, het keukenterras, de snackbar of redactie"
Je maakt een geintje hoop ik? De redactie post hier zelf al maanden mee. Ze lezen ieder woord wat hier wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Kijkt die redactie hier wel eens dan, of maken jullie je belangrijker dan jullie zelf zijn?
Als je een beetje beter dan je neus lang is had gekeken had je geweten dat er inderdaad hier door de redactie gepsot wordt ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:48 schreef havefun het volgende:
[..]
denk wel dat hun meer dan 1 loginnaam hebben en alles bijhouden wat hier gezecht word (ook al boeit hun dat waarschijnlijk niks)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 2 uur, 3 minuten geleden.
Je bedoelt snurkt elke minutt van de dag. Ik denk echt niet dat ze op dit forum kijken wat wij hier allemaal te zeiken hebben. Ze hebben een keer wat brieven door gelaten van fok ofzo en sindsdien lijkt het wel of fokkers denken dat zij de redactie zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
De redactie lurkt elke minuut van de dag
Ja zag je Brian niet bezig met amanda laatst dan? 50 stoten per seconde, dan heb je echt wel je bachelor in Neukologie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:53 schreef kleinzusje het volgende:
Kun je ook een HBO diploma halen in neukologie ?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Pindasoep! Zijn er echt mensen die dat lekker vinden?
Geregistreerd op: zaterdag 24 februari 2007 @ 18:04quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef havefun het volgende:
[..]
Je bedoelt snurkt elke minutt van de dag. Ik denk echt niet dat ze op dit forum kijken wat wij hier allemaal te zeiken hebben. Ze hebben een keer wat brieven door gelaten van fok ofzo en sindsdien lijkt het wel of fokkers denken dat zij de redactie zijn.
Ze hebben al ongeveer 500 berichten op dit forum geplaatst en zeggen ALLES te lezen, dus hoe bedoel jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef havefun het volgende:
[..]
Je bedoelt snurkt elke minutt van de dag. Ik denk echt niet dat ze op dit forum kijken wat wij hier allemaal te zeiken hebben. Ze hebben een keer wat brieven door gelaten van fok ofzo en sindsdien lijkt het wel of fokkers denken dat zij de redactie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |