En toch is het zo ik heb het zelf gehoord, ik heb het zelf gehoord het is echt zo het ging om Brian omdat hij zo dom is echt waar ik heb het toch zelf gehoord ik weet wel wat ik hoor ik zat er zelf bij x100quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef Sonique het volgende:
MEnsen, who cares about de HBO diplomas...
Move along, jullie lijken Amanda wel, die blijven ook zoalng doorzeiken over iets onbenulligs...
Dat gevoel heb ik al een hele tijd hoor sussie, ik snap ook niet dat ik zit te kijken, hooked he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me helpen ?
Eerst vond ik het nog triest en leuk. Nu heb ik echt het gevoel dat ik naar een inrichting aan het kijken ben. Snapt iemand me ?
Voor sommige mensen kan het inderdaad wel is tijd worden om weer wat nuchter naar het programma te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
Jij denkt zeker ook dat nieuws uit de gouden kooi live op CNN komt.
vindt het dus wel wel minachting van Huub voor een HBO-diploma.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
Ehm het ging vannacht zo:
Huub zei dat er mensen in huis waren die gewoon helemaal geen IQ hadden, waarop Jaap vroeg "wie dan?"
Huub: Amanda, Natasia, Brian.
Jaap: Maar die heeft wel een HBO-diploma
waarop Huub reageerde dat dat niets voorstelde en dat Brian gewoon dom is.
Jaap was er dus in eerste instantie wel redelijk van onder de indruk.
tegenstrijdige belangen.... talpa/tien tv minuten en bewoner 1 miljoen + euro.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het inderdaad wel om te gaan ja , als ik die Natasia soms zo hoor: "Ja heb je nu ook je minute of fame meid knap hoor ". talpa heeft die mensen godverdomme zelf gescreent en toegelaten en ze kunnen ze dan niet meer zomaar dumpen omdat ze niet leuk meer zij. Het gaat hier godverdomme om 1 miljoen euro en een villa. Die mensen geven een jaar uit hun leven op om in deze rotzooi te zitten.
yes dear... I doquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me helpen ?
Eerst vond ik het nog triest en leuk. Nu heb ik echt het gevoel dat ik naar een inrichting aan het kijken ben. Snapt iemand me ?
Daar heb je absoluut een punt. Iedere beslissing van de redactie die 100% tegen de wens van de fokkers in is, levert weer 10 COSSEN op in heel korte tijd. Spraakmakend dus! Of ze zich daarmee wel of niet geliefd maken boeit ze van geen kant. Het moet spraakmakend zijn, positief of negatief.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet echt dat ze van Sylvia afwillen. Maar het is heel goed mogelijk dat ze tot de volgende ontslag-ronde net doen alsof om de kijkers wat op te FOKken natuurlijkZe is immers geliefd bij de kijkers, en juist door haar onder druk te zetten raken veel kijkers opgefokt, kijk maar naar de reacties toen haar activiteiten stilgelegd werden...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En toch is het zo ik heb het zelf gehoord, ik heb het zelf gehoord het is echt zo het ging om Brian omdat hij zo dom is echt waar ik heb het toch zelf gehoord ik weet wel wat ik hoor ik zat er zelf bij x100
Ik ben blij dat iemand het begrijpt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nog achter de streams gaan zitten?
Toch denk ik dat het wel eens waar zou kunnen zijn. Met het toenemen van de populariteit van dgk zullen steeds meer mensen de streams als achtergrondmuziek gaan gebruiken. Staat hier op kantoor ook continu aan op een oude PC. Dat is een paar Gig per dag. Ik ben erg benieuwd wat Garnier per dag er uit spuit en misschien wordt het wel afgeknepen ivm de bezuinigingen bij ome John.
(en nog steeds zwart beeld zonder geluid)
Pak gerust je moment...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:46 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
omdat ik zelf een HBO-diploma heb mag ik nu zeggen wat ik ga zeggen ()
natuurlijk heb je er voor moeten werken, het komt je niet aanwaaien, mijn studie was een technische studie en als je daar geen aanleg voor hebt kun je het echt afschrijven. (bij ons begonnen er 100 met de studie, uiteindelijk hebben er 35 de studie afgerond).
Echter, Brian hoorde ik vandaag alweer enkele keer aan jaap vertellen dat hij zo goed is in het begeleiden van mensen, in het begrijpen van zaken etc omdat hij HBO heeft gehaald. Tja, en hierbij haak ik dan af. Een hbo-diploma betekent niet dat je meteen een organisatorisch wonder bent, een goede manager of zoiets. Een hbo-diploma zegt niets over je houding tov andere mensen, het zegt alleen iets over feitenkennis op een bepaald beperkt vakgebied.
Toen ik mijn hbo-diploma haalde dacht ik ook even dat de wereld echt op mij en mijn fantastische kennis zat te wachten, na enkele jaren in het arbeidsproces te hebben meegelopen wist ik alleen maar dat ik eigenlijk maar heel weinig wist. Nog een paar jaar later wist ik absoluut niet wat ik nu eigenlijk tijdens die hele opleiding aan wezenlijke bruikbare kennis had opgedaan.
Een HBO-diploma betekent imo dus zeker niet dat je alle waarheid en kunde in pacht hebt, zoals brian nu steeds verkondigt. Des te vaker hij het zegt, des te dommer komt hij op mij over.
HBO diploma stelt ook geen ruk voor ... heb er zelf een en praktijk ervaring is vele malen belangrijker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vindt het dus wel wel minachting van Huub voor een HBO-diploma.
j
ja, ik vind het niet leuk
dit siert je niet huub
Kijkt die redactie hier wel eens dan, of maken jullie je belangrijker dan jullie zelf zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut een punt. Iedere beslissing van de redactie die 100% tegen de wens van de fokkers in is, levert weer 10 COSSEN op in heel korte tijd. Spraakmakend dus! Of ze zich daarmee wel of niet geliefd maken boeit ze van geen kant. Het moet spraakmakend zijn, positief of negatief.
vooral jijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Real Life Soap
Hoewel dit niet het echte leven is maar voor de streamers wel live, dus wellicht is Real Live Soap dan een betere benaming![]()
Verder is het gewoon een beetje triest dat vrijwel iedereen alles zo serieus lijkt te nemen.
maar zal op den lange duur niet in hun voordeel uitkomen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut een punt. Iedere beslissing van de redactie die 100% tegen de wens van de fokkers in is, levert weer 10 COSSEN op in heel korte tijd. Spraakmakend dus! Of ze zich daarmee wel of niet geliefd maken boeit ze van geen kant. Het moet spraakmakend zijn, positief of negatief.
Pffffffffffffffffff.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |