Risotto is mijn specialiteit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:27 schreef Z het volgende:
Maak je wel eens risotto? Makkelijk, lekker (ook met zalm) en de mogelijkheden zijn legio.
Hoe laat eten we?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
Hm ja. Ik kan vanhet weekend wel weer eens Irish Stew maken.
Ha! Broer!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst het hele album van Clipse geluisterd, Do2. Hij is goed. [afbeelding]
(Die tip kwam van jou toch? Ooit?)
Sigme, wat een werk heb je hieraan gehad!quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:36 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen.
Speciaal voor TTK: De progressieve spelhervormers van weleer
Ook ik denk bij spelhervormers eerder aan de KNVB. Maar laat maar lekker staan, er moet immers gediscussieerd worden!quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef sigme het volgende:
Morgen LXIV! Al een baard?
Gelukkig had ik een avond geen internet; kon ik me ertoe zetten de boel over te typen.
De eerste hapt op de titel: spelhervormers, moet dat geen spellingshervormers zijn?
Overigens als een MODje zich geroepen voelt het te verbeteren, ga je gang.
Madvillain zijn MF Doom en Madlib, Quasimoto is nog een alter ego van Madlib. Madlib is werkelijkwaar briljant, tussen de ogen in DO2's termen. Hij heeft ook heel veel uitgebracht dus zat te beluisteren. Hij zit op het Stonesthrow label waar meer goede, experimentele, Hip Hop gemaakt wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben geen hiphop-kenner, hoor,
maar Madvillain, Ghostface Killah en Quasimoto dragen mijn goedkeuring wel weg.
quote:
Overtypen is geen hobby van me.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, waarom zaak Weinreb dan niet? Het is een beetje een vergeten polemiek geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |