ligt hij in bed??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:01 schreef scrabbie het volgende:
jaap verdwijnt in zijn bed pff echt sneu voor die gozer
Juist! zo dacht ik er ook over maar nog wat anders: hoelang wisten ze al dat hij er in kwam? carlos had zoiezo al een (klein) programmaatje voor hem in elkaar kunnen zetten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef Carlaa het volgende:
Op zich begrijp ik dat er met Jaap een goed plan uitgewerkt moet worden. Hij loopt al te hijgen als hij de trap af heeft gelopen. Maar dit werkt ZEER demotiverend voor die jongen... en hij lijkt mij mentaal niet stabiel genoeg om die klap op te vangen.
Carlos had hem heel rustig kunnen laten lopen op de band, gewoon om de sfeer een beetje te proeven.
Bezig met uploaden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:50 schreef Maria44 het volgende:
@ Hidiho: 12.15 uur telefoongesprek met Wilgo
Hij is anders aardig terughoudend naar Natasia toe hoor, als zij hem belt is het schatje voor en na en hij blijft uiterst zakelijk en hij brandt haar ook af als ze niet is afgevallenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:58 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie een racist is................beslist niet.
Maar ik zie wel dat ie met veel meer gemak met Natasia en Brian omgaat. Hij stelt zich veel toleranter op naar hen toe.
En dat is wat hem wat mij betreft een minder leuke persoon maakt.
Zoals nu Jaap wordt weggestuurd heb ik hem niet met Natasia zien doen. En dat stoort me. Jaap is niet meer of minder dan de rest.
Het gaat niet om mensen maar om kijkcijfers en je ergeren levert doorgaans veel kijkcijfers op, dus Tien ligt goed op koersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof het voor DGK een verrassing van 200 kilo shoon aan de haak was.
Voorwerk. Daar valt of staat het mee. Hadden ze dat eerder gedaan, zaten we ook niet met zo'n nitwit als Amanda opgescheept.
Zelfs een burka kan hem niet afkledenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:03 schreef _Boo_ het volgende:
Wat ie nu aan heeft kleedt niet echt af he
hij kan toch wel rustig op de loopband lopen !!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:01 schreef Judah het volgende:
Het is niet zielig. Je moet zo'n gast tegen zichzelf in bescherming nemen.
Zo'n gast zit erg snel aan een hartaanval of iets dergelijks. Hij weet dondersgoed dat die op tv is. Wellicht gaat die overenthousiast te werk (buiten schematige proporties) en valt die dan bewusteloos neer.
Moet je jullie dan eens horen![]()
Hou toch op zeg. Je weet toch waar je instapt , gewoon weer een totale miskleun van DGK-REDACTIE.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:01 schreef Judah het volgende:
Het is niet zielig. Je moet zo'n gast tegen zichzelf in bescherming nemen.
Zo'n gast zit erg snel aan een hartaanval of iets dergelijks. Hij weet dondersgoed dat die op tv is. Wellicht gaat die overenthousiast te werk (buiten schematige proporties) en valt die dan bewusteloos neer.
Moet je jullie dan eens horen![]()
Volgens mij valt dat wel mee hoor, dat komt omdat ie in zijn microfoontje blaast.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:03 schreef scrabbie het volgende:
als jij zich moet aankleden dan heeft ie al vreselijke moeite hij kan niet eens zonder zuchten zijn schoenen en veters vastmaken
Nee, voor de weegschaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:04 schreef Kinga het volgende:
Waarom sport Natasia niet? Of verstopt ze zich weer voor Carlos.
Dit is gewoon een misser die alleen de streamers zien, dit gaan ze echt niet uitzenden hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het gaat niet om mensen maar om kijkcijfers en je ergeren levert doorgaans veel kijkcijfers op, dus Tien ligt goed op koers
Haal Nena maar weg uit dat rijtje. Hij haalde Nena keihard onderuit tegenover Brian. Dat ze het allemaal over haarzelf had afgeroepen. En dat noem ik niet zakelijk en dat is nou net het probleem.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is anders aardig terughoudend naar Natasia toe hoor, als zij hem belt is het schatje voor en na en hij blijft uiterst zakelijk en hij brandt haar ook af als ze niet is afgevallen
Dat ie met Brian een klik heeft kan ik me wel voorstellen want zo'n mannetje lijkt Carlos me wel, die aansluiting vindt bij die zogenaamde popijopie kereltjes
Met Bart kon hij ook goed overweg en met Nena ook
Dus geen enkele reden om te denken dat hij moeite heeft met blank
Buiten dat vind ik Brian overigens ook een bleekscheet
Kon je niet even zeggen dat je hem al aan het uploaden wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef Borga het volgende:
TELEFOON http://www.youtube.com/watch?v=5SzS2O7Jl3E
Ik krijg rode vlekken in mijn nek van het woord 'dushi'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:"GOED ZOOOOO dushi!!!"
klopt! schandalige actie dit!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:09 schreef waldorfsalad het volgende:
Jaap had toch een medische keuring gehad vorige week? Ik hoorde het hem gisteravond zeggen op de streams.
Ik denk dat Carlos 1 duidelijke voorkeur heeft en dat is zijn eigen persoontje, de man is erg blij met zichzelfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:08 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Haal Nena maar weg uit dat rijtje. Hij haalde Nena keihard onderuit tegenover Brian. Dat ze het allemaal over haarzelf had afgeroepen. En dat noem ik niet zakelijk en dat is nou net het probleem.
Ik vind hem niet aardig en dat blijft. En geen racist en dat blijft ook.
En met Bart ben ik het met je eens en dat zal te maken hebben met datzelfde popijopiegdoe.
Ff kijken wat ze er straks met Carlos over te zeggen hebben................ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia:Hij was aan het huilen dus ik heb hem getroost"
Brian:"GOED ZOOOOO dushi!!!"
![]()
![]()
![]()
Opvallend he................niks over 7 maanden eruit dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:10 schreef Sporti het volgende:
Wilgo heeft het al over de winst en ziet Nastasi als winnaar
Ik ben echt als de dood dat het hem dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:10 schreef BONG4002 het volgende:
Brian wil Eric of Sylvia er dus uit zegt ie net
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kon je niet even zeggen dat je hem al aan het uploaden was![]()
Ja, snap ik. Die wil zijn Alfa afbetalen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:10 schreef Sporti het volgende:
Wilgo heeft het al over de winst en ziet Nastasi als winnaar
Lachen, zijn we het toch eens. En ik ben wel blij dat je me ff gewezen hebt op dat blank/niet-blank. want zo wilde ik niet overkomen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Carlos 1 duidelijke voorkeur heeft en dat is zijn eigen persoontje, de man is erg blij met zichzelf![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef Borga het volgende:
TELEFOON http://www.youtube.com/watch?v=5SzS2O7Jl3E
Over het paard getilde egotripper.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Carlos 1 duidelijke voorkeur heeft en dat is zijn eigen persoontje, de man is erg blij met zichzelf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |