quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef Carlaa het volgende:
Op zich begrijp ik dat er met Jaap een goed plan uitgewerkt moet worden. Hij loopt al te hijgen als hij de trap af heeft gelopen. Maar dit werkt ZEER demotiverend voor die jongen... en hij lijkt mij mentaal niet stabiel genoeg om die klap op te vangen.
Carlos had hem heel rustig kunnen laten lopen op de band, gewoon om de sfeer een beetje te proeven.
Alsof het voor DGK een verrassing van 200 kilo shoon aan de haak wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
Lijkt me niet overbodig zijn bloeddruk en hart werken al de hele dag op hoog toeren. toen hij een ander pak aantrok hoorde je hem ademen zoals een ander na een duurloop van 10 kilometer![]()
ligt hij in bed??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:01 schreef scrabbie het volgende:
jaap verdwijnt in zijn bed pff echt sneu voor die gozer
Juist! zo dacht ik er ook over maar nog wat anders: hoelang wisten ze al dat hij er in kwam? carlos had zoiezo al een (klein) programmaatje voor hem in elkaar kunnen zetten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef Carlaa het volgende:
Op zich begrijp ik dat er met Jaap een goed plan uitgewerkt moet worden. Hij loopt al te hijgen als hij de trap af heeft gelopen. Maar dit werkt ZEER demotiverend voor die jongen... en hij lijkt mij mentaal niet stabiel genoeg om die klap op te vangen.
Carlos had hem heel rustig kunnen laten lopen op de band, gewoon om de sfeer een beetje te proeven.
Bezig met uploaden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:50 schreef Maria44 het volgende:
@ Hidiho: 12.15 uur telefoongesprek met Wilgo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |