Vind ik niet zo vreemd, ik zou me vreselijk voelen in zo'n lichaam, camera's en dan ook nog moeten sporten. maja , hij doet het zichzelf aan.quote:
Als 99% waar hij mee omgaat blank is dan sluit het wel degelijk uit dat hij problemen heeft met blanke mensenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:45 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Sluit niets uit.
Het is iets dat mij is opgevallen. meer niet.
En hoe kan het dan dat hij zich nu pas interresseert voor het paaldansen.
is weer een huilbui op komst, hij kan het gewoon niet aan, zelfs normaal ademen is voor hem al een opgave alles kost zoveel moeite met dat enorme lijfquote:
ik niet, vind het lef dat hij dit aangaat!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:53 schreef lillkiss het volgende:
ahh ik vind het zielug voor jaap
neeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat meen je niet???????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:55 schreef Cloud_SB het volgende:
Jaap mag niet sporten van de redactie haha
Hij heeft groot gelijk, hij kan beter nu al geinformeerd worden over de toekomst die hem staat te wachten als hij zo doorgaatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Volgens Carlos heeft Huub een probleem en moet ie naar de AA.
Wederom een subliem staaltje van goed voorwerk van de redactie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef Lieve het volgende:
Jaap mag niet sporten?? Komt hij dit huis in en dan mag hij niets doen???????????????????
Extreem raar
Ik moest ook even lachenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
Moet ie zich weer omkleden![]()
![]()
![]()
, ja sorry hoor.
Ik zeg niet dat ie een racist is................beslist niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als 99% waar hij mee omgaat blank is dan sluit het wel degelijk uit dat hij problemen heeft met blanke mensen
Ik vind het geen leuke man maar je maakt iemand voor rascist uit zonder reden en dat slaat nergens op dan moet je met voorbeelden komen
Dreunt door he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:58 schreef Kinga het volgende:
OMG stream 2 !!! en me streams haperen ook nog es....
Wat een sukkels werken er toch ook aan deze productie mee. Dat plan werk je toch uit alvorens die gozer het huis in te duwen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:57 schreef Cloud_SB het volgende:
Een week niet sporten, totdat ze ene heel plan hebben uitgewerkt,
Jaap lijkt wel een millitaire missie.
Lijkt me niet overbodig zijn bloeddruk en hart werken al de hele dag op hoog toeren. toen hij een ander pak aantrok hoorde je hem ademen zoals een ander na een duurloop van 10 kilometerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:57 schreef Cloud_SB het volgende:
Een week niet sporten, totdat ze ene heel plan hebben uitgewerkt,
Jaap lijkt wel een millitaire missie.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef Carlaa het volgende:
Op zich begrijp ik dat er met Jaap een goed plan uitgewerkt moet worden. Hij loopt al te hijgen als hij de trap af heeft gelopen. Maar dit werkt ZEER demotiverend voor die jongen... en hij lijkt mij mentaal niet stabiel genoeg om die klap op te vangen.
Carlos had hem heel rustig kunnen laten lopen op de band, gewoon om de sfeer een beetje te proeven.
Alsof het voor DGK een verrassing van 200 kilo shoon aan de haak wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
Lijkt me niet overbodig zijn bloeddruk en hart werken al de hele dag op hoog toeren. toen hij een ander pak aantrok hoorde je hem ademen zoals een ander na een duurloop van 10 kilometer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |